Aviseringar
Rensa alla

Sex när man har mens


Emma97
Ämnesstartare

Hej! 
om man vill ha sex när man har mens, kommer det blod då om man tar ut tampongen direkt innan man har sex? Tänkte att man har sugit upp det mesta lixom…


   
Citera
Emma97
Ämnesstartare

Vill gärna ha svar så snabbt som möjligt… Censur


   
SvaraCitera

Ja det gör det. När "safterna flödar" så följer det med blod så det är oundvikligt.


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

ööörkarn:
Ja det gör det. När "safterna flödar" så följer det med blod så det är oundvikligt.

Lika mycket som när man inte har tampong? 


   
SvaraCitera

Emma97:

Lika mycket som när man inte har tampong? 

Det varierar ju. Men för fräschhetens skull kanske man ska undvika sex när man har mens fullständigt.


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det varierar ju. Men för fräschhetens skull kanske man ska undvika sex när man har mens fullständigt.

Ok… 


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

Är det någon som har haft det när ni haft mens, som kan säga hur det är? Tumme upp


   
SvaraCitera

Alltså, det beror väl på hur mycket du blöder och hur rädda ni är för lite blod. 

ööörkarn: Men för fräschhetens skull kanske man ska undvika sex när man har mens fullständigt.

Tycker nog att det här mest är trams.


   
SvaraCitera
time
 time

Emma97:
Är det någon som har haft det när ni haft mens, som kan säga hur det är? Tumme upp

Sex med mens skiljer sig inte från sex utan mens, enda skillnaden är att det är blod med i ekvationen. På grund av hormonerna i kroppen kan man vara extra sugen under mensen också så sexet kan egentligen vara bättre under den perioden. Ha en handduk under dig eller ha sex i duschen så ska du se att det går hur bra som helst! 


   
SvaraCitera
time
 time

ööörkarn:

Det varierar ju. Men för fräschhetens skull kanske man ska undvika sex när man har mens fullständigt.

rotorblad: Tycker nog att det här mest är trams.

Rotor har helt klart en poäng här. 


   
SvaraCitera

time:

Rotor har helt klart en poäng här. 

Jag kan ju naturligtvis bara tala för mig själv här och jag gillar det då inte. Det känns rätt äckligt.


   
SvaraCitera
time
 time

ööörkarn:

Jag kan ju naturligtvis bara tala för mig själv här och jag gillar det då inte. Det känns rätt äckligt.

Kan ju alltid vara bra att formulera sig så då, t ex "personligen tycker jag att det inte känns fräscht". 


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jag kan ju naturligtvis bara tala för mig själv här och jag gillar det då inte. Det känns rätt äckligt.

time:

Kan ju alltid vara bra att formulera sig så då, t ex "personligen tycker jag att det inte känns fräscht". 

^
Framförallt eftersom det rimligtvis inte är mindre fräscht än "vanligt" sex, eftersom kroppsvätskorna är minst lika naturliga. Sen bör man givetvis ta sig en dusch efter, av hygieniska skäl, men det bör ju gälla alldeles oavsett.


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

Tack så mycket för era svar och åsikter 


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

Men ju fler åsikter desto bättre så bara ös på BlinkMycket glad


   
SvaraCitera