Aviseringar
Rensa alla

sex och frestelse


Ämnesstartare

Hej! det är lite pinsamt men jag har ett stort problem!!!!!!!! Jag är frästad och vill ha sex för jag vill så gjärna veta hur det känns... Vad ska jag göra jag tänker inte göra det förens över 15 för jag följer lagen föutom att jag  snattat från schack matt en gång men hjälp!!!!!!!!!!!!!!!1 Gråter


   
Citera

Det är normalt att känna "lustar" och va nyfiken i din ålder men smartast är att vänta


   
SvaraCitera

Det är inte olagligt att ha det innan man är 15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo i blekinge


   
SvaraCitera

lillalex:
jo i blekinge

Tryck på citera knappen är du snäll.  Hur skulle det kunna va olagligt i blekinge men inte resten av Sverige? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Tryck på citera knappen är du snäll.  Hur skulle det kunna va olagligt i blekinge men inte resten av Sverige? 

idk


   
SvaraCitera
Yaren

lillalex:
Hej! det är lite pinsamt men jag har ett stort problem!!!!!!!! Jag är frästad och vill ha sex för jag vill så gjärna veta hur det känns... Vad ska jag göra jag tänker inte göra det förens över 15 för jag följer lagen föutom att jag  snattat från schack matt en gång men hjälp!!!!!!!!!!!!!!!1 Gråter

1. Det heter frestad! 2. Det är inte pinsamt att ha sex 3. Det är inte olagligt att ha sex om man är under 15, personer över 15 kan dock bli dömda (men inte du). Och dessutom finns det undantag, om du är 14 och har sex med din 15-16 årige partner så brukar fallet läggas ned. 4. Blekinge är ett landskap, inte en delstat med individuella lagar 

lillalex:

idk

wtf


   
SvaraCitera
Yaren

och gå och knulla i Småland istället i så fall?  


   
SvaraCitera

Yaren:
och gå och knulla i Småland istället i så fall?  

 Du är min idol.


   
SvaraCitera

kanalsera detta in till en diktsamling 


   
SvaraCitera

jag tog en risk med detta modigt 


   
SvaraCitera

janssons frestelse


   
SvaraCitera
Yaren

Inget Namn:

 Du är min idol.

Nämen så härligt att höra 😀 


   
SvaraCitera

Öh wtf 


   
SvaraCitera

om du ligger med ngn som e under 15 så är det inte olagligt 🙂


   
SvaraCitera