Aviseringar
Rensa alla

sex och frestelse


Om du är tjej är det naturligt att du har lust mot en kille, och är du en kille är det naturligt att du har lust mot en tjej. Låt inte lusten styra ditt öde och leda in dig på fel vägar, bara.  Din tid kommer, förr eller senare. Visa kärlek så får du den.


   
SvaraCitera
Yaren

Patrick:
Om du är tjej är det naturligt att du har lust mot en kille, och är du en kille är det naturligt att du har lust mot en tjej. Låt inte lusten styra ditt öde och leda in dig på fel vägar, bara.  Din tid kommer, förr eller senare. Visa kärlek så får du den.

Det är mycket möjligt och naturligt att hon känner lust av personer med samma kön eller något annat kön också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: och är du en kille

!!!!!!! Jag är en tjej om du kollar noga på min profil!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillalex: !!!!!!! Jag är en tjej om du kollar noga på min profil!

ojsan jag og ju en anan bild


   
SvaraCitera
reben

lag e för töntar


   
SvaraCitera

Galen                


   
SvaraCitera

Patrick: Om du är tjej är det naturligt att du har lust mot en kille, och är du en kille är det naturligt att du har lust mot en tjej.

Yaren:

Det är mycket möjligt och naturligt att hon känner lust av personer med samma kön eller något annat kön också. 


   
SvaraCitera

Yaren: Det är mycket möjligt och naturligt att hon känner lust av personer med samma kön eller något annat kön också.

Ja det stämmer, det är helt möjligt, och det är inget fel med det isåfall, men det strider mot naturlig lag.


   
SvaraCitera

Patrick: fall, men det strider mot naturlig lag.

har skrivit till dig ca 757478302  ggr att det inte alls gör det. homsexualitet finns inom alla arter för att hålla nere populationen.


   
SvaraCitera

isola: homsexualitet finns inom alla arter för att hålla nere populationen.

Helt sant, är tydligen jättevanligt bland pingviner! De skaffar också barn, ex. två flatpingviner går och raggar upp varsin hane, sedan stöter de bort honom och föder upp sina ungar tillsammans istället. Det är ascoolt.


   
SvaraCitera
Yaren

Patrick:

Ja det stämmer, det är helt möjligt, och det är inget fel med det isåfall, men det strider mot naturlig lag.

Aah... jag tänkte också så förut, men homosexualitet finns även i djurlivet, så det där med vad som är naturligt eller ej är inte riktigt relevant längre. Jag tror att  vad som är naturligt behöver inte nödvändigtvis vara överlevndads och fortplantningsinstinkten


   
SvaraCitera

Yaren: Aah... jag tänkte också så förut, men homosexualitet finns även i djurlivet, så det där med vad som är naturligt eller ej är inte riktigt relevant längre. Jag tror att  vad som är naturligt behöver inte nödvändigtvis vara överlevndads och fortplantningsinstinkten

Chimpanser slår ibland ihjäl sina ungar, andra djur äter upp dom, medan andra djur utför pedofili, men det betyder inte att människor ska göra likadant. Så det dära argumentet håller inte.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Helt sant, är tydligen jättevanligt bland pingviner! De skaffar också barn, ex. två flatpingviner går och raggar upp varsin hane, sedan stöter de bort honom och föder upp sina ungar tillsammans istället. Det är ascoolt.

åh coolt!

Patrick:

Chimpanser slår ibland ihjäl sina ungar, andra djur äter upp dom, medan andra djur utför pedofili, men det betyder inte att människor ska göra likadant. Så det dära argumentet håller inte.

Det håller då du påstod att det var onaturligt. Onaturliga beteenden existerar inte i djurvärlden som de gör i vår.


   
SvaraCitera

isola: åh coolt!

Ah, fick lära mig det av pingvinskötaren på Borås djurpark. 🙂


   
SvaraCitera

isola: Det håller då du påstod att det var onaturligt. Onaturliga beteenden existerar inte i djurvärlden som de gör i vår.

Jo


   
SvaraCitera