Aviseringar
Rensa alla

Sex oskuld gay


Ämnesstartare

Tja
jag fyller 19 om nu precis 2 veckor och jag är fortfarande OOOSKUUULD!
Jag kommer bli the 40 year old virgin ala swedish ed..
Jag är smal och trivs inte med min kropp så jag skulle banga på ett ligg för jag skäms så jävligt, jag har absolut inge fett alls på kroppen även fast jag äter bra och tränar lite smått.
Asså de finns ju villiga brudar men jag har typ inga tjejpolare så kmr typ aldrig få till det.
sen undrar jag över en grej, när man sätter på nån i skitan får man inte bajs på kuken då? eller tvättar brudarna sig i skitan innan man stoppar in den? Länge undrat 🙂


   
Citera

Hatar människor som heter Robin [confused]


   
SvaraCitera

Inte dr phils fru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Hatar människor som heter Robin [confused]

jag med
[mad][mad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

jag med
[mad][mad]

Din kompis [crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Din kompis [crazy]

ah, men det känns nytt varje gång någon säger robin till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera

Budolicious:

ah, men det känns nytt varje gång någon säger robin till honom.

Okej, då förstår jah


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Hatar människor som heter Robin [confused]


   
SvaraCitera

robin15:

sen undrar jag över en grej, när man sätter på nån i skitan får man inte bajs på kuken då?

Nej, bajset åker in i urinröret och sen så kissar man skit resten av livet. Urinet sitter kvar i urinblåsan och sen exploderar den och så dör man. Sen kommer man till Nangiala där man blir våldtagen av Tengil.


   
SvaraCitera

robin15:

sså de finns ju villiga brudar men jag har typ inga tjejpolare så kmr typ aldrig få till det.

Du behöver inte ha sex med polare. Finns andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men man hittar inga andra, enda brudar man kan få till de med är polares polare.. Går itne på fester och sånt eftersom att jag inte hänger med såna sm super och sånt 😛 är inte den där tokiga vilda snubben är typ den lugna fast vill vara nånstans där imellan. Men man måste typ va galen annars får man inga polare haha.. Ja skäms typ såfort ja gör nått..


   
SvaraCitera

fan trodde du sökte en kille


   
SvaraCitera

Oväntad:

trodde du sökte en kille

Oväntad:

fan


   
SvaraCitera