Aviseringar
Rensa alla

sex partner relation med känslor


aimb
 aimb
Ämnesstartare

Jag behöver lite hjälp, jag vill veta om han hör av sig igen eller inte
om jag ska säga något eller bara släppa det. Om han ens bryr sig

Säg, ni har haft en sex relation med någon och fått känslor. Under tiden eller redan i början. Men ni ville aldrig berätta det för ni vill inte riskera att då kanske han aldrig vill ses igen.

Men tillslut berättar ni det iallafall. Att ni inte varit helt ärlig från början, att man fick känslor osv.
allt han säger är då

aa då vet jag, har inget bra svar.

Ni tror det är det sista man hör från han.
Men sedan vill han ha sex igen.
Men sedan går inte det. Ungdomsmottagningen ringer och säger att ni trodligen är klamydia smittad.
Han fick klamydia av någon efter er och nu är ni troligen också smittad. Om inte kondomer fungerar som de ska.

vi kan inte ses pga av detta säger han
vet säger jag

bra att du sa det iallafall säger jag (att han var klamydia smittad)
klart man är ärlig
jag iallafall 😛 säger han då

jaja
du få visa hur man ska göra för att jag inte ska kunna gå när du är frisk
krya på dig (säger jag)

Jag får inget svar och jag orkar inte vänta i fem minuter eller 10, så jag går offline. kanske missuppfattade jag att han inte vill ses mer alls.

ja, vad tycker ni? Jag tycker själv att jag inte borde säga något. Jag har redan förklarat att jag fick känslor osv. Och största anledningen till att jag faktiskt träffade han och hade sex med han var för att jag ville ses igen. Det var dumt. Trots det ville han ha sex igen sen iallafall. Jag sa ja till det. Nu har han klamydia och vi kan inte ses pga detta var det sista han sa.

Jag borde inte göra något alls eller hur?
Varför vill han ens ha sex med mig när jag sa att jag hade känslor.
Jag fattar inte.

(ibland önskar jag att jag var en växt)


   
Citera

för att killar är elaka?


   
SvaraCitera

aimb:

Varför vill han ens ha sex med mig när jag sa att jag hade känslor.

För att han ville knulla såklart och du var lätttillgänglig. Om du inte ville knulla med honom för att du hade känslor är det ditt ansvar att säga nej.

Sen fattade jag inte riktigt. Var det du som smittade honom eller tvärtom?


   
SvaraCitera
aimb
 aimb
Ämnesstartare

Uranus:

För att han ville knulla såklart och du var lätttillgänglig. Om du inte ville knulla med honom för att du hade känslor är det ditt ansvar att säga nej.

Sen fattade jag inte riktigt. Var det du som smittade honom eller tvärtom?

hm, mja (finns en grey till jag inte berättat) Jag är en kåtbock och opptimisst också, så jag tänkte att jag kunde passa på att lära mig mer sex 😛
Saken är den han inte ens verkade bry sig om han fick sex eller inte
han brukar oftast ligga i soffan framför tv, med täcket över sig, dricker öl och äter snus. Gjorde ingen större ansträngning att ha sex med mig förrän jag började suga av han.

jag fick komma, men han gjorde inte mycket inaktiv att ha sex med mig.

jaha, nej han sa, att han inte trodde jag hade det, att han fick det efter mig. jag har testat mig innan jag träffade han. då var jag negativ. nu ska jag testa mig igen.

Tilda1988:

för att killar är elaka?

ja, isåfall har jag träffat elakheten i ett nötskal


   
SvaraCitera

aimb:

Jag borde inte göra något alls eller hur?

Smart tjej =)

aimb:

Varför vill han ens ha sex med mig när jag sa att jag hade känslor.
Jag fattar inte.

För att då får han ett säkert ligg utan att kriga!

känn dig inte utnyttjad och satsa på en bra kille istället för o lägga ner tid och känslor på han.

lycka till!

Skål[bigcheers]


   
SvaraCitera
aimb
 aimb
Ämnesstartare

Ojojoj:

För att då får han ett säkert ligg utan att kriga!

känn dig inte utnyttjad och satsa på en bra kille istället för o lägga ner tid och känslor på han.

lycka till!

Skål

tack så mycket för rådet,
Då släpper jag det.
skål på dig med ^^


   
SvaraCitera

aimb:

Jag borde inte göra något alls eller hur?
Varför vill han ens ha sex med mig när jag sa att jag hade känslor.
Jag fattar inte.

Kanske för att han tycker att det är bra sex?
Valet måste, och är, ändå ditt.

So make a choice!

Låter det som en bra idé att ha sex med någon du är kär i men som (vad jag förstått) inte känner det samma?


   
SvaraCitera
aimb
 aimb
Ämnesstartare

Raptor:

Kanske för att han tycker att det är bra sex?
Valet måste, och är, ändå ditt.

nah, jag tror han bara vill ha sex för han säger ändå ingenting på msn eller något ändå.

nej, det är inte en bra ide, det har jag lärt mig av egen erfarnenhet
jag vet inte alls vad han känner endast att han inte vill ha något seriöst just nu.

jag tycker att jag borde släppa det och gå vidare, jag känner han inte så bra ändå och mina känslor börjar svalna.

det är som ni säger, bättre att satsa på en bättre kille istället.

det är bara det att man blir så dum och blind när man är kär så man gör nästan vadsomhelst. och att glömma är inte så lätt, det är därför jag skriver.

ja, jag få nog bestämma vad jag ska svara om han frågar igen, det bästa är nog att gå vidare och inse att ibland gör man fel.

tack för kommentarer ^^


   
SvaraCitera

aimb:

tack för kommentarer ^^

Jag är övertygad om att man i minst 9 fall av 10 egentligen vet lösningen på sina egna problem.
Man behöver bara en liten hjälp på traven för att inse det och våga/orka göra något! =)


   
SvaraCitera
aimb
 aimb
Ämnesstartare

Raptor:

Man behöver bara en liten hjälp på traven för att inse det och våga/orka göra något! =)

tack det var fint sagt =)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera