Aviseringar
Rensa alla

Sex? Pinsamt..


Ämnesstartare

Hallå folket. Tajm for support. En 'Vakna upp-kommentar!'. Eller kanske är det kanske någon som ser det här med sex på samma krokar som jag. För ja, det är vad 'frågan' gäller.

När man kommer på tal om ämnet 'sex' så är det väl 'två som älskar, på ett eller annat vänster!'
Men själv, har man svårt att se det framför sig. De två relationen emellan, första gången.
På dagen ser man h*n med ett leende på läpparna, man skrattar, pratar, kanske tar en fika någon gång på eftermiddagen.. Ser en helt annan sida liksom, än i sängkammaren.. Då man ska se den leende pojkvännen i ett skede som är, svett, stön, och ett freaky ansiktsuttryck. Shit, vill bara skratta åt situationen.

Men ja, jag har ingen koll, och har förlorat på det..
Killen var ett svin though, men nog fick jag honom att känna sig kränkt genom att brista ut i skratt när han tappert, på ett sliskigt vis, i ett försök att vara 'romantisk' skulle ta steget vidare till sex. Det dog.
I hans brallor, å ja, hela relationen faktiskt. Problem.

Någon som sett det så? Eller så kanske ni lär göra det från nu, ehe.
Går det att 'bota' tro? Eller ja, kanske har jag HELT och hållet fel syn på sex bara?
Sen, en pluskommentar, är sex så viktigt i en relation, egentligen..? ORKAR INTE.

FJUCK FEELINGS OVER ALL. THIIIHIII.
SÅ länge man är singel så är det inga problem. mhmmm. Glatt skålande


   
Citera
Yaren

????
Vad är det du undrar över?
Jag fattar inte alls vad du skriver? 
"De två relationen emellan, första gången" Wtf. 

froggygog

Sen, en pluskommentar, är sex så viktigt i en relation, egentligen..? ORKAR INTE.

Enda jag förstod! Det beror på, för vissa är det jätteviktigt, för andra inte. Man "måste" inte ha det. 


   
SvaraCitera
Kudhos

WuKZd.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
WuKZd.gif

Yaren:
????

Nah.Jag ve inte. Jag har väl Aids eller något. Skål


   
SvaraCitera
Yaren

froggygog:

Nah.Jag ve inte. Jag har väl Aids eller något. Skål

Eller dålig på att formulera dig i skrift 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Eller dålig på att formulera dig i skrift 

Ja, den gissningen kom näst. Damn. Näver majnd asså.


   
SvaraCitera

Yaren:
????
Vad är det du undrar över?
Jag fattar inte alls vad du skriver? 
   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har alltså inte haft sex? Det går säkert över när du haft/ska ha sex och kåtheten får tala.. men det låter lite som att du kan vara asexuell? 


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Du tycker att "sex-situationen" är pinsam/tafatt, det blir en kontrast till det vardagliga? Själv är jag rätt blyg/uptight, sånt släpper väl mer och mer... Släpper ju mer snusk jag är med om (haha), så det är väl det det handlar om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår vad du menar; "pinsamt" kul att en person som visar sig så sansad & anständig, står & pratar inför folk eller skrattar med sina kompisar, kan klä av sig naken - visa hela sig själv - och vara så Primitiv
har sj skrattat när en kille försökt hålla på.

vet att många tänker likadant 🙂 antar att det är drf det är så "hemligt", för det blir så personligt & känsligt


   
SvaraCitera