Aviseringar
Rensa alla

Sex, porr och pojkvän


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 11 månader och sex har aldrig varit något problem för oss. Ibörjan av vårat förhållande visste jag att han tittade på porr, men efter ett tag slutade han med det för att han hade mig och så. Men nu har han börjat igen och jag känner mig otillräckligt och dålig. Har jag rätt att känna såhär?
(Jag har själv tittat på porr, vilket inträffade kanske 5 gånger under de första månaderna i vårat förhållande, sen la jag av med det).
Jag vill hellre att han tittar på mig och inte på andra.


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lottiie:

visste jag att han tittade på porr,

Men döljer han det inte?[confused]


   
SvaraCitera

Det här är ett vanligt problem, finns många trådar angående det.

Du får helt enkelt acceptera det. Om det är någon tröst så kan jag säga att för många killar är det inte precis tjejerna i porrfilmerna som de fokuserar sig på, utan istället själva sexuella akten. Din pojkvän har med största sannolikhet inget intresse av att vara med någon av de här tjejerna, utan snarare är det så att han har en större sexdrift än vad du har och behöver "inspiration" när hans egen fantasi inte räcker till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, eller asså han berättade det för mig. Jag märkte att alla hans internetsidor var borta väldigt ofta och drog mina egna slutsatser av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lottiie:

Jo, eller asså han berättade det för mig. Jag märkte att alla hans internetsidor var borta väldigt ofta och drog mina egna slutsatser av det.

Åh!

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du får helt enkelt acceptera det.

[y][rolleyes]


   
SvaraCitera

Sovande:

[y][rolleyes]

Jag skulle inte tåla en tjej som förbjuder mig från att onanera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

EVIL_GENIUS_IS_BACK

:

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

han​ har en större sexdrift

Det är jag medveten om att han har.
Jag har försökt säga till honom att han får titta på porr om han vill det, men känslorna att jag känner mig dålig och otillräckligt försvinner ju inte bara för det. Och han säger att han kan sluta titta om det är det jag vill. Men jag vill ju inte att han ska ändra sig bara för att jag känner som jag gör. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag skulle inte tåla en tjej som förbjuder mig från att onanera.

Nä då har dom nog gått över gränsen!


   
SvaraCitera

Lottiie:

Men jag vill ju inte att han ska ändra sig bara för att jag känner som jag gör. [shake]

Nu vet jag ju inte vilken sorts porr han kollar på, men ett alternativ hade ju kanske varit att ha ett mer variationsrikt sexliv som ersätter hans behov av att kolla på porr. Kan gynna er båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

ha ett mer variationsrikt sexliv

Det är en tanke förståss, har inte ens tänkt på det förut [bigsmile]


   
SvaraCitera

Lottiie:

Men jag vill ju inte att han ska ändra sig bara för att jag känner som jag gör.

Det är en lite svår situation. Som så många säger, så länge han inte hellre runkar till porr än har sex med dig så är det ju inga problem som jag kan se.

Jag förstår inte varför det är något problem, han tittar bara på porr. Det betyder inte att han inte gillar dig eller tycker att du är osexig. Han skiter i tjejerna i filmerna, det är själva sexet vi tittar på. Han tycker inte att någon av dom tjejerna (eller killarna) är snyggare än dig, du är hans flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Han tycker inte att någon av dom tjejerna (eller killarna) är snyggare än dig, du är hans flickvän.

Det är kanske dumt av mig att känna som jag gör, men jag har tidigare alltid blivit sviken och så så det egentligen inte så konstigt att jag tvekar och har mig...


   
SvaraCitera

Lottiie:

men jag har tidigare alltid blivit sviken och så så det egentligen inte så konstigt att jag tvekar och har mig...

Jag vet hur det känns att bli sviken, det är seriöst okul.

Men ändå, du måste kunna lita på din pojkvän. Porr är helt och hållet ofarligt för er, ingen frisk kille runkar hellre till porr än har sex med sin flickvän.
När du inte är tillgänglig av någon anledning, ser du hellre att han runkar till porr än att han fantiserar själv? Han kan ju tänka på vem som helst, det är värre om han fantiserar om någon annan han känner än ser på porr.


   
SvaraCitera