Aviseringar
Rensa alla

Sex problem


Ämnesstartare

Hejhej 
jag och min pojkvän har nyligen blivit tillsammans och igår hade vi för första gången sex (utan kondom) och vilket han då inte kom, men men tänkte att det inte var något mer med det. Men idag när vi tänkte ha samlag igen så varje gång han skulle stoppa in den så slakna den.. Och ville verkligen inte komma in rätt. Han sa gång på gång att det inte var jag och han känner sig riktigt deprimerad då vi försökte gång på gång! Han ser sig som besvikelse och jag säger till han hela tiden att det är okej! Är dock lite orolig över att det är jag som är problemet då jag har väldigt lite självförtroende men han är så fin mot mig så kan nog inte vara det och han försäkrar mig om det hela tiden. Är dock orolig vad ska jag göra och varför hände detta..? Han sa att han var nervös men igår gick det ju? Då jag påpekade detta så bara kysste han mig och slingrade sig ifrån frågan men tog upp nu igen flera timmar senare att han är depp över det.. Heeeelp


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror verkligen inte att du är problemet.. Varför skulle han ens försöka ligga med dig om han inte fann dig attraktiv? :€

Killen är nervös ba, give it some time! Det går snart vägen! :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Tror verkligen inte att du är problemet.. Varför skulle han ens försöka ligga med dig om han inte fann dig attraktiv? :€

Killen är nervös ba, give it some time! Det går snart vägen! :))

Det hoppas jag verkligen! Gillar verkligen honom och är riktigt orolig..!


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Det hoppas jag verkligen! Gillar verkligen honom och är riktigt orolig..!

Don't be! Det löser sig! 🙂


   
SvaraCitera

Nervositeten antagligen. Tror knappast det var hos dig problemet låg. 


   
SvaraCitera

Han är nervös inget annat, är jätte självklart. är en ond cirkel det där


   
SvaraCitera

Vilka är de andra fem?


   
SvaraCitera

Tickstart:
Vilka är de andra fem?

är du trög lr 

6st:

hoppsan:.: sex (utan kondom)

hoppsan:.: vilket han då inte kom

hoppsan:.: varje gång han skulle stoppa in den så slakna den..

hoppsan:.: han känner sig riktigt deprimerad

hoppsan:.: lite orolig över att det är jag som är problemet då jag har väldigt lite självförtroende

hoppsan:.: kysste han mig och slingrade sig ifrån frågan


   
SvaraCitera
reben

S3ON: 6st:

Hjärta


   
SvaraCitera

Han är nog bara nervös, det är vanligt de första gångerna. I remember it like it was yesterdayTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte om jag vågar försöka igen haha..


   
SvaraCitera

S3ON:

är du trög lr 

6st:

haha 😀


   
SvaraCitera

varsågod för fin citering


   
SvaraCitera

hoppsan:.: Vet inte om jag vågar försöka igen haha..

Bli inte avskräckt, det är som sagt inget ovanligt.Tumme upp


   
SvaraCitera
time
 time

Hade samma problem med min första pojkvän, han var bara jättenervös. Det gick bra sen när vi var mer bekväma med varandra! Stressa inte över att fullborda samlaget, bara ligg och kramas och pussas utan att ens tänka på sex, det kommer hända naturligt sen. 


   
SvaraCitera