Aviseringar
Rensa alla

sex regler??


Ämnesstartare

jason:

Även barn kan vara horor och luder med könssjukdomar.

Fast nu är det graviditeter det handlar om också då barn under 15 kan vara könsmogna.

jason:

ag känner många som har eller haft könssjukdomar. Inga av dem är "horor" eller så.

Finns många som försörjer sig på sex som inte har några könssjukdomar också.
Tycker fö öv att ordet hora borde suddas ut då det låter hemskt nedvärderande och används i totalt fel sammanhang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast nu är det graviditeter det handlar om också då barn under 15 kan vara könsmogna.

Jo, jag är gay, så jag brukar inte tänka på att barn kan komma in i bilden. Glömde detta 🙂

isola:

Finns många som försörjer sig på sex som inte har några könssjukdomar också.

För att de skyddar sig!

isola:

Tycker fö öv att ordet hora borde suddas ut då det låter hemskt nedvärderande och används i totalt fel sammanhang.

"Hora" har som ord genomgått ett semantiskt skifte. Det betyder inte längre "person som säljer sex". Det betyder, i alla fall i de kretsar jag varit i, "person som inte tänker sig för när det gäller sex".

Så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

För att de skyddar sig!

Eller inte har råkat ut för någonting ännu, men ja, förhoppningsvis så skyddar de sig! Förhoppningsvis så skyddar sig alla som inte vill drabbas av blöjor och sjukdomar sig.

jason:

"Hora" har som ord genomgått ett semantiskt skifte. Det betyder inte längre "person som säljer sex". Det betyder, i alla fall i de kretsar jag varit i, "person som inte tänker sig för när det gäller sex".

Fast det är ju just det som är så fel, då det i folkmun numera, särskilt bland unga, syftar på tjej med flera sexpartners.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast det är ju just det som är så fel, då det i folkmun numera, särskilt bland unga, syftar på tjej med flera sexpartners.

Ahh... så har jag dock aldrig sett det, men... det mejkar sens. Lite som "bög" är en kille som inte fyller alla machokriterier.


   
SvaraCitera

Trodde att man skulle skriva egna ju [sad]
Min är: inte skratta!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

: inte skratta!!!!

men sex ska ju vara lite roligt också [sad]


   
SvaraCitera

isola:

men sex ska ju vara lite roligt också [sad]

tyckte inte killen säg [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår dåligt över att du är 1 år äldre än min lillasyster [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

tyckte inte killen säg [sad]

hahah


   
SvaraCitera