Aviseringar
Rensa alla

Sex utan känslor?


Ämnesstartare

Nachac:

Har redan haft, för övrigt.

Är inte med mening att halka in här helt off topic, men vah! Finns det sådana? Dubbel cheese alltså? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Varför?

För att han misshandlade mig psykiskt. Manipulerade mig liksom. Men jag vet att det lika mycket är mitt eget fel.

Nachac:

Jag tycker det inte är någon stor sak. En trevlig och skön grej två personer kan göra om de känner för det bara.

Okej, jag håller inte med. Jag menar, så är det inte för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Är inte med mening att halka in här helt off topic, men vah! Finns det sådana? Dubbel cheese alltså?

hahaha, tänkte också på det precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Seriöst? vet aldrig om du skämtar[blush]

Seriös, annars hade jag redan haft meningslöst sex i stort sätt varje gång jag är ute och dricker, Det är en sån grej som person jag aldrig vill göra[party] Jo jag vet, min personlighet äger[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Varför vill du ha utan känslor igen, om det är bättre med känslor?

För att jag inte vill ha känslor och är kåt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Är inte med mening att halka in här helt off topic, men vah! Finns det sådana? Dubbel cheese alltså? [surprised]

Haha, uppenbarligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Okej, jag håller inte med. Jag menar, så är det inte för mig.

Nej, man är olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

min personlighet äger

[love]

Ensamvargen:

För att jag inte vill ha känslor och är kåt?

Vill inte ha känslor?
Man behöver inte ha sex med någon för att man är kåt.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig haft sex utan någon form av känslor. Har nog med att göra att jag ställer näst till omöjliga krav på mina partners och de få som uppfyller dessa och som jag också har sex med, får jag också väldigt snabbt känslor för.

Jag är en väldigt emotionell person helt enkelt. Jag har väldigt lätt för att få känslor för någon om jag själv vill det. Och det brukar vara mina känslor för någon som ger mig motivationen att göra något åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Aldrig haft sex utan någon form av känslor. Har nog med att göra att jag ställer näst till omöjliga krav på mina partners och de få som uppfyller dessa och som jag också har sex med, får jag också väldigt snabbt känslor för.

okej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Snacka om att göra sitt eget liv tråkigare utan vettig anledning.

Tror nog att du vet att folk påverkar olika av olika saker.
Att det inte är någon vettig anledning för dig att man ångrar saker betyder inte att det inte är en vettig anledning att ångra det man gjort för en annan.
Visst det vore "enklast" att bara strunta i det som hänt och gå vidare, men alla klarar inte av det, tyvärr.

OnT: har bara haft sex med den jag har starka känslor för och hoppas det kommer att fortsätta så, även om jag misstänker att jag skulle kunna ha sex utan alltför starka känslor/inga känslor alls, men tror det skulle vara skillnad att ha det med en utan känslor än det är när man har känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

har bara haft sex med den jag har starka känslor för och hoppas det kommer att fortsätta så, även om jag misstänker att jag skulle kunna ha sex utan alltför starka känslor/inga känslor alls, men tror det skulle vara skillnad att ha det med en utan känslor än det är när man har känslor.

Precis vad jag också tänker. Alltså att det skulle vara skillnad. Därför jag vill bli kär.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Vill inte ha känslor?
Man behöver inte ha sex med någon för att man är kåt.[y]

KÄNSLOR ÄR ELAKA OCH FÅR MIG LEDSEN HELA TIDEN, NEJ TACK TACK.

Och sedan så är det typ mysigare att ha sex än att onanera, så det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

KÄNSLOR ÄR ELAKA OCH FÅR MIG LEDSEN HELA TIDEN, NEJ TACK TACK.

Det är inte bättre att vara känslokall[n]

Ensamvargen:

Och sedan så är det typ mysigare att ha sex än att onanera, så det så.

Ja, det är det. Men jag har det inte även fast jag är kåt. Tänker inte ha det förrän jag hittar någon jag blir kär i. Men du får göra vad du vill.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Det är inte bättre att vara känslokall[n]

För mig är det? [sad] Och sedan kan jag inte direkt förhindra det ifall jag blir kär.

kraamisz:

Ja, det är det. Men jag har det inte även fast jag är kåt. Tänker inte ha det förrän jag hittar någon jag blir kär i. Men du får göra vad du vill.[zzz]

Förstår hur du tänker. Det är faktiskt också rätt. [cute]


   
SvaraCitera