Aviseringar
Rensa alla

Sex vid mens???


Ämnesstartare

Har ni sex/onani när ni/partner har mens?

Själv blöder jag väldigt mycket satt det funkar inte ens att ha sex/onani i duschen.

Så hur gör ni?

Jag har mens i 9 dagar och vill därför ha lite tips 🙂

//Kåttjej


   
Citera

det är äckligt [blush]

kåtatjejen:

9 dagar o

vf?


   
SvaraCitera

ja fan. bara köra på. lite blod dör man inte av. bara att se till att man en handduk under sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag har mens i 9 dagar.

Men det blir seriöst blod överallt.


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

kåtatjejen:

Men det blir seriöst blod överallt.

kommer bli alldeles för kladdigt och blöt : ( ha typ ba oralsex lr och sånt ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ju suga av killen men, han kan inte varken slicka eller pulla mig


   
SvaraCitera

ta den i tvåan


   
SvaraCitera

förstår inte varför folk har sex när de har mens... Bara för att man duschar innan, betyder det inte att man slutar blöda därav.
Men vissa blir ju jättesugna under tiden som de har mens

det förstår jag inte heller, för sannolikheten för att man kan bli gravid minskar väl ganska mycket då?
beror väl på hormoner och människor som knappt kan kontrollera sig på grund av dem


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

onani ja
samlag eller oralsex nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grub:

ta den i tvåan

Mm jag får nog göra det

debepe:

förstår inte varför folk har sex när de har mens... Bara för att man duschar innan, betyder det inte att man slutar blöda därav.Men vissa blir ju jättesugna under tiden som de har mensdet förstår jag inte heller, för sannolikheten för att man kan bli gravid minskar väl ganska mycket då?beror väl på hormoner och människor som knappt kan kontrollera sig på grund av dem

Jag är väldigt kåt av mig och vill därför ha sex inte för att bli gravid. Vid duschsex ska det inte bli lika blodigt, men för mig funkar inte det.


   
SvaraCitera

Gå till gyn och prata med dem, kraftiga blödningar i nio dagar känns ju irriterande


   
SvaraCitera

kåtatjejen:

Jag är väldigt kåt av mig och vill därför ha sex inte för att bli gravid. Vid duschsex ska det inte bli lika blodigt, men för mig funkar inte det.

Tror det är svårare att bli gravid under tiden som man har mens, förstod du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Gå till gyn och prata med dem, kraftiga blödningar i nio dagar känns ju irriterande

Ja det är väldigt irriterande.

debepe:

Tror det är svårare att bli gravid under tiden som man har mens, förstod du inte det?

Jo jag förstog det men det är inte därför jag har sex.


   
SvaraCitera