Aviseringar
Rensa alla

Sex vid mens???


Jag blir alltid extremkåt av i princip ingenting när jag har mens, onanera gör jag då, det är bara att ta fram en ful gammal handduk och lägga sig på den och pulla.
Har ingen tjej för tillfället men skulle tycka väldigt synd om henne om hon slickade mig under mens om hon inte verkligen skulle vilja det och ha någon mensfetisch.

Man kan ju annars ha sex efter att man har duschat, då blir det ju inte lika mycket blod som innan.
Egentligen är det väl inte så hemskt äckligt att slicka en mensfitta egentligen, det är ju blod och när man är utomhus och råkar skära sig så gör man ju rent såret genom att slicka på det, då får man ju blod i munnen!

Men... det är kanske inte så mysigt att få de där mensklumparna i munnen. När man blöder ifrån ett finger så kommer det ju aldrig några klumpar.
Har ibland funderat på vad de där klumparna egentligen är för något? Kvinnoägg?


   
SvaraCitera

[cry]

Kan vi inte bara låsa in alla supertroll????


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Kan vi inte bara låsa in alla supertroll????

Va? 🙂


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Egentligen är det väl inte så hemskt äckligt att slicka en mensfitta egentligen, det är ju blod och när man är utomhus och råkar skära sig så gör man ju rent såret genom att slicka på det, då får man ju blod i munnen!

Brukar du slicka på andra personers sår om de gör illa sig? Det är ju så du får jämföra, inte att du själv slickar på dina egna sår. Brukar du slicka dig själv mellan benen vid mens eller?


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Brukar du slicka på andra personers sår om de gör illa sig? Det är ju så du får jämföra, inte att du själv slickar på dina egna sår. Brukar du slicka dig själv mellan benen vid mens eller?

Nej det gör jag inte, men jag ser inte problemet i att göra rent ett sår på någon annan.
Jag säger ju såklart inte "hörru får jag slicka dit sår". Men det är ju inte direkt skadligt.

Nej, det skulle vara lite problematiskt då jag inte är akrobat.


   
SvaraCitera

kåtatjejen:

Jo jag förstog det men det är inte därför jag har sex.

jaha, oj, jag läste fel på ditt förra inlägg
okej[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

jaha, oj, jag läste fel på ditt förra inläggokej

Lugnt 🙂


   
SvaraCitera
Gifted

kåtatjejen:

Så hur gör ni?

Lägg en tjock handduk under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Lägg en tjock handduk under.

Men det blir ju blod överallt :/


   
SvaraCitera

Jag har helst inte sex under mens, för att jag tycker inte det är så trevligt. Blöder dock så lite att det knappt märks. Men de gånger jag och mitt ex hade sex under mensen skedde det i duschen eller med handduk under.


   
SvaraCitera