Aviseringar
Rensa alla

Sex videos med ex ...


Ämnesstartare

Ja det är så att jag är fortfarande krossad och befinner mig i panikångest attacker än idag pga av mitt ex... vi var ihop ungefär 3 år och gjorde slut sedan 3 månader sedan nu... Hon har redan hittat en ny kille och jag är deprimerad och har ingen aktivitet just nu alls, jag är inte den personen som har någon att ringa för att kolla ifall man kan träffas och ha ett engångsligg ... det jag har är porr och mina videos med mitt ex...

Under en sådan här period som jag går igenom är det ok att dra en runk till de gamla videorna med exet?
Eller har det dålig påverkan på mig då jag fortfarande försöker komma över henne?

Nej ärligt jag vet inte ;/


   
Citera
Ämnesstartare

blir nog bättre om du raderar dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom du försöker komma över henne är det väl inte rekommenderat att titta på filmer med henne..... eller?

BRÄNN FILMERNA OCH SLÄNG ALLT SOM HAR MED HENEN ATT GÖRA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Under en sådan här period som jag går igenom är det ok att dra en runk till de gamla videorna med exet?

Självklart! Dina videor, ditt val!

Aengslig:

Eller har det dålig påverkan på mig då jag fortfarande försöker komma över henne?

Det lär knappast underlätta strax efteråt att titta på det, men samtidigt slutar ju få rökare att röka över en dag, de trappar ner. Så det är väl bättre att titta på det där till du tröttnat, än att t.ex... jag vet inte vad (men jag tänker på olämpliga saker som går ut över andra, t.ex. ex)

Men du får väl testa och se hur det känns. Märker du att det tar mer än det ger, då bör du antagligen ge upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

blir nog bättre om du raderar dem

Kvar kommer jag ändå ha dem, vet inte men tror det är för mitt självförtroende att göra :/

enhimmelskdrog:

eftersom du försöker komma över henne är det väl inte rekommenderat att titta på filmer med henne..... eller?

BRÄNN FILMERNA OCH SLÄNG ALLT SOM HAR MED HENEN ATT GÖRA

Jo, klart allt är så gott som borta allt förutom de videosarna :/

Tobbish:

Men du får väl testa och se hur det känns. Märker du att det tar mer än det ger, då bör du antagligen ge upp det.

Mjo, men kan inte släcka min lust med annat ;/ porr är inte min grej längre ;< Det som saknas är ju sex men det kan jag inte ha, så närmast jag kommer något är dessa filmer ;<

Känner mig så patetisk, har redan varit så deprimerad och jag kommer lägre för varje år som går... det med exet förstört mig helt /:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Mjo, men kan inte släcka min lust med annat ;/ porr är inte min grej längre ;< Det som saknas är ju sex men det kan jag inte ha, så närmast jag kommer något är dessa filmer ;<

Jo, men jag menar det. Men om det inte känns okej att kolla så gör det inte.

Aengslig:

Känner mig så patetisk, har redan varit så deprimerad och jag kommer lägre för varje år som går... det med exet förstört mig helt /:

Hur längesedan var det det tog slut med ditt ex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jo, men jag menar det. Men om det inte känns okej att kolla så gör det inte.

För stunden gör det ju .. men vad ska man ersätta då ifall inte? :&

Tobbish:

Hur längesedan var det det tog slut med ditt ex?

3 månader, hon träffa en ny 2 veckor efter vi gjorde slut och nu är de tillsammans, men vi hade ett långt och jobbigt förhållande men vi älskade varandra, men tror jag älskade henne för mycket för jag kan inte komma ifrån henne men hon kunde göra det så lätt..


   
SvaraCitera

känns som typisk dum grej att titta på när man är hjärtekrossad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

För stunden gör det ju .. men vad ska man ersätta då ifall inte? :&

Jag tycker du ska ta det som det kommer. Ersätta går väl aldrig riktigt. Men det kommer en dag när du kommer känna för att utforska andra marker igen, var så säker.

Aengslig:

3 månader, hon träffa en ny 2 veckor efter vi gjorde slut och nu är de tillsammans, men vi hade ett långt och jobbigt förhållande men vi älskade varandra, men tror jag älskade henne för mycket för jag kan inte komma ifrån henne men hon kunde göra det så lätt..

Alla hanterar ju saker olika. Jag trodde att jag gått vidare direkt efter att det tog slut med mitt ex (det varade i drygt 2 år). Men det dröjde 9(!) månader innan jag på allvar så åt mig själv att gå vidare på allvar (även om jag träffade tjejer under den tiden).

Om utsikterna för att ni inte kan bli tillsammans igen inte ser överdrivet goda ut så är det bästa tips jag kan ge att du försöker säga till dig själv att gå vidare och helt utesluta en återförening.

Nu vet jag inte säkert om det ens finns i dina tankar, men i mina fanns det åtminstone till och från under den tiden. Men det var först efter jag bestämt mig för att inte ens gå tillbaka om möjligheten dök upp som jag kunde gå vidare och saker och ting lättnade.

Sen krävs det väl också en viss tid av tortyr vid besök av platser som ni har minnen ifrån och där det kanske känns lite extra att befinna sig. Men även det går över, även om det känns som det aldrig ska hända i början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

känns som typisk dum grej att titta på när man är hjärtekrossad

Ja, jag är dum 🙁

Tobbish:

Jag tycker du ska ta det som det kommer. Ersätta går väl aldrig riktigt. Men det kommer en dag när du kommer känna för att utforska andra marker igen, var så säker.

Jag tror att jag kommer vilja utforska andra marker, bara grejen är ju att jag har förlorat mig själv den senaste tiden... hoppat av plugg och allt, nästan intill att behöver läggas in på psykvård med tvång om inte saker ändras runt omkring mig snart.

Pga av just att jag förlorat vänner och mitt sociala liv, och lever mer eller mindre bara hemma och isolerar mig, dels pga av att jag är hjärtkrossad och dels för att jag inte har någon livslust vilket jag inte hade så mycket innan heller men då hade man i alla fall tjejen som man kunde se som en mening.

Tobbish:

(även om jag träffade tjejer under den tiden).

Det är den, tror att det är lättare ifall du faktiskt kan flirta och dejta andra men den chansen har jag inte verkar det som, jag har både förlorat utseende och mitt sociala jag ... och att varken ha jobb eller aktivitet som plugg eller tja jobb så känns det inte heller värst så bra och att träffa nytt folk är inte så lätt heller.

Tobbish:

Om utsikterna för att ni inte kan bli tillsammans igen inte ser överdrivet goda ut så är det bästa tips jag kan ge att du försöker säga till dig själv att gå vidare och helt utesluta en återförening.

Tänkt ofta nu på sistone att jag kanske kan tänka mig ha henne som kk framöver när man kommit över henne... Vet helt sjukt, men mina tankar är dessvärre allt jag har just nu. Att bli tillsammans och lägga min tillit till henne kommer inte gå, dels för att jag inte lita på henne under förhållandets gång vilket bidrog till att jag gjorde slut massvis med gånger men hon kom tillbaka och jag toffla och tog tillbaka henne... men nu var det hennes tur och hon menade det, inte som mig som gjorde halvslut och visste att vi skulle finna tillbaka till varan..
Och mest är pga att hon tog min oskuld och hon är den enda riktiga jag haft, jag skulle inte kunna bli tillsammans med henne igen även om jag ville för jag kommer aldrig acceptera att hon gjorde slut och börja ligga med någon annan så iskallt bara så där efter ett sådant långt förhållande även om det var skit så var jag djupt förälskad i henne och fortfarande är och känns som att jag kommer förbli det resten av mitt liv även om det domnar och att jag "glömmer" henne så kommer det koka fram när jag väl behöver ta fram mitt inre. Låter fånigt men jag blotta mitt verkliga jag för henne på alla sätt och jag gav inte upp även om jag inte lita på henne, och ja ni har ingen aning om vad jag gett för denna tjej.

Sex är något med henne var det mera att älska och därför att på något sätt att bli ihop och veta att hon älskat eller bara sexat med andra får mig att må dåligt.

Tobbish:

Men även det går över, även om det känns som det aldrig ska hända i början.

Ja, varenda liten sak i mitt liv har hon rört vid och vi har gjort ett minne eller jag gjort minne... t.o.m i mina spel, som jag brukar fly till då verkligheten inte vill mig väl ....

så har verkligen ingen flyktväg måste stå ut med drömmarna med henne jag drömmer och t.o.m i vardagen med alla tankar, har fått mig att slå mig själv i ansiktet bara för att jag vill att tankarna ska bort.
Det gör också mig bara mer deprimerad över hur patetisk jag är.


   
SvaraCitera

Jag sörjer med dig.
2 veckor efteråt? Hur fick du reda på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När min tjej gjorde slut så bröt jag kontakten 100% och tog bort allt som någonsin haft med henne att göra. Nu fyra månader efteråt så är mår jag inte dåligt längre och skulle nog tillochmed kunna prata med henne utan att bryta ihop.

Tänker inte på henne så ofta som jag gjort de senaste månaderna heller, jag var verkligen helt förkrossad. Det var skit, men att göra en total break hjälpte.

Lägg in videorna någonstans och tänk inte på dom förrän du känner att du är över henne. När du väl mår bättre så kanske de kommer väl till hand, men att se på dem nu är bara att strö salt i såret.

Tobbish:

. Så det är väl bättre att titta på det där till du tröttnat, än att t.ex... jag vet inte vad

Tycker att detta är ett dumt förslag, faktiskt.

Aengslig:

Ja, varenda liten sak i mitt liv har hon rört vid och vi har gjort ett minne eller jag gjort minne... t.o.m i mina spel, som jag brukar fly till då verkligheten inte vill mig väl ....

Vet vad du menar. Absolut allt. Det kan vara dumma saker som att se på ett visst program på tv, att laga en viss maträtt, att gå till en viss butik. Allt påminner om henne där ett tag, och det är åt helvete.

Iförrgår så gick jag på bio med mina vänner och kände att det var weird att hon inte var med, men för en gångs skull så kände jag mig inte ledsen eller något. Jag kände inget alls faktiskt. Så kämpa på, för en dag så går det över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta bort allt som har med henne att göra så kommer det bli mindre svårt för dig att förlika dig med din nya verklighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Under en sådan här period som jag går igenom är det ok att dra en runk till de gamla videorna med exet?

Radera dem så fort du kan, dels är det idiotiskt att ens ha dem på datorn då jag antar att du inte tänkt på säkerheten, dessutom lär det knappast hjälpa dig.

Aengslig:

komma över henne

HÖHÖHÖHÖH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig förstått varför folks ska filma när de knullar, det känns bara som att det är jobbigt att någon har film på när man snuskar. Dessutom kan den hamna i orätta händer om man har otur.


   
SvaraCitera