Aviseringar
Rensa alla

sexbrist till tusen!


Ämnesstartare

Alltså, jag har vart singel i 1½ år, jag har haft sex nån gång ibland, med mitt ex, men nu har han skaffat brud och jag har inte fått ligga på hundra år känns det som.
Det hjälper inte när jag gör allt på egen hand, och jag är inte en sån som bara ligger med vem som helst bara för att jag har sexbrist.

Vafan ska jag göra dårå?


   
Citera
Ämnesstartare

karadw:

Vafan ska jag göra dårå?

Det finns bara _en enda_ anledning till varför tjejer inte får ligga, och den är för att de själva inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KLart jag vill ligga, men som sagt det handlar ju om att jag inte vill ta den första bästa killen som erbjuder sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men skit i det och ut och ragga på krogen! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karadw:

Vafan ska jag göra dårå?

Lär känna någon? Eller, ligg med någon du redan känner. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Men skit i det och ut och ragga på krogen!

Men jag kan inte sånt xD och vill inte riktigt heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Lär känna någon? Eller, ligg med någon du känner.

Men det tar ju tid att lära känna nån... och nån man känner blir ju bara konstigt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karadw:

Men det tar ju tid att lära känna nån... och nån man känner blir ju bara konstigt :S

Hur jävla bra behöver du känna dom du ligger med? :S Och det blir inte konstigare än vad man gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hur jävla bra behöver du känna dom du ligger med? :S Och det blir inte konstigare än vad man gör det.

Haha det finns ju skillnad på att lära känna nån och lära känna nån.. jag menar.. man vill inte verka som nån som ligger runt, alltså måste man skaffa sig en kk som man känner någorlunda.. och det är ju inte vem som helst som ställer upp på en sån sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fri kärlek osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju lägga in någon annons på en dejt/sexkontakt-sida, du lär få miljoner svar så det är bara att välja och vraka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karadw:

Haha det finns ju skillnad på att lära känna nån och lära känna nån.. jag menar.. man vill inte verka som nån som ligger runt, alltså måste man skaffa sig en kk som man känner någorlunda.. och det är ju inte vem som helst som ställer upp på en sån sak.

Tror fortfarande inte att det tar så lång tid ifall man vill. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karadw:

det är ju inte vem som helst som ställer upp på en sån sak

Majoriteten av singelkillar gör det nog antagligen! Och någon borde ju passa dig, någonstans! Som Zodd skrev, skulle du registrera dig på någon sida, då har du med största sannolikhet mail att läsa hela kvällen (och så länge du har ditt konto kvar)... och förhoppningsvis något att svara på som inte är från Evert, 71 som vill bli sparkad på pungen för pengar... (if you're not in to that kind of thing! [chocked])


   
SvaraCitera
Mandan

karadw:

Vafan ska jag göra dårå?

Brukar inte heller ligga med vem som helst. Kan bara säga som de andra, krogen är rätta stället. Jag hittade mitt första ligg där och det var inte ens meningen. Om du inte letar så händer det och om du letar kommer det också hända ;). Tjejer får ofta ligga om de vill iaf efter det jag sett med tjejkompisar. Råkar nu ha en sk kk som jag träffar lite då och då så det är ju bra..


   
SvaraCitera