Aviseringar
Rensa alla

sexcama..


Ämnesstartare

HAr ni gjort det? vad gjorde ni och så? Har bara cam på datorn inbyggd och vet inte hur man ska ställa datorn för att det ska synas och jag samtidigt kan se honom xD Några tips? [smile][blush]

edit: tipsa gärna även om vad man kan skriva eller andra saker man kan göra. berätta om era sexcamupplevelser helt enkelt 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Skaffa en till skärm eller en till cam [y]


   
SvaraCitera

Nej sluta, lek med dockor ett tag till.


   
SvaraCitera

isola:

Nej sluta, lek med dockor ett tag till.

inte direkt så att 15 åriga tjejer är barn


   
SvaraCitera

Nä, men tror personen på andra sida skulle bli glad om du tog av dig kläderna och tog på dig själv. [zzz]


   
SvaraCitera

ankzor:

inte direkt så att 15 åriga tjejer är barn

denna 15 åring verkar vara ett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Skaffa en till skärm eller en till cam

Det kan man väl inte om det är laptop? ?

isola:

Nej sluta, lek med dockor ett tag till.

Är 15 , får ha sex och man blir redo för det vid olika åldrar,låter som att någon inte vill att andra ska få det för att hon själv är gammal och oskuld [zzz]


   
SvaraCitera

whyworry:

Är 15 , får ha sex och man blir redo för det vid olika åldrar,låter som att någon inte vill att andra ska få det för att hon själv är gammal och oskuld [zzz]

Syftar snarare på att du verkar rätt naiv och okunnig, alltså ett lätt byte för alla snälla farbröder[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Syftar snarare på att du verkar rätt naiv och okunnig

Okej du tycker jag verkar det. men du kan inte veta hur jag är i verkligheten. Jag skulle kunna vara en omogen fjortis, right. Men jag skulle även kunna vara en snygg hälsosam tjej som helt enkelt gillar sex. Gud vet vem du är..


   
SvaraCitera

whyworry:

Men jag skulle även kunna vara en snygg hälsosam tjej som helt enkelt gillar sex.

Ha sex då, men sitt inte och fjanta dig framför random gubbe på nätet, det är bara patetiskt.


   
SvaraCitera

Vad har snygg med något att göra [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ha sex då, men sitt inte och fjanta dig framför random gubbe på nätet, det är bara patetiskt.

du verkar patetisk


   
SvaraCitera

whyworry:

du verkar patetisk

Nja, utifrån denna tråd så står det ganska så tydligt vem som är patetisk skulle jag tro[smile]


   
SvaraCitera

whyworry:

Det kan man väl inte om det är laptop? ?

jo, det fungerar alldeles utmärkt


   
SvaraCitera

ånej.. kan bara bli smutsigt. du kanske ska göra ett intro här på UM så kan vi bedömma ifall du ska fortsätta?


   
SvaraCitera