Aviseringar
Rensa alla

Sexdröm


Ämnesstartare

Tänker inte gå in på några detaljer, men för ett tag sedan så drömde jag en sexdröm, där jag sög av en kille. Preblemet med det var att jag vid tillfället var tsm med en kille, men inte den killen som var med i drömmen.[blush] Någon som har varit med om det förut?
Sedan en konstig sak, jag har inte drömt sen dess. Någon som har någon fundering på det? För jag vill drömma igen. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Om man vill drömma - dvs komma ihåg sina drömmar, för alla drömmer varje natt - så ska man gå igenom sina drömmar och skriva ned dem så man minns dem så snart som möjligt efter man vaknat. Då minns man sina drömmar oftare.


   
SvaraCitera

HAHA har haft sjuka sexdrömmar[blush]


   
SvaraCitera

försök istället att hitta ny kille att suga på[wink]


   
SvaraCitera

lillkuken:

HAHA har haft sjuka sexdrömmar

Ja men du är kille. Så då är du ett jävla äckel istället.


   
SvaraCitera

tevepro:

Ja men du är kille. Så då är du ett jävla äckel istället.

Ne man bestämmer ju inte vad man drömmer[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Om man vill drömma - dvs komma ihåg sina drömmar, för alla drömmer varje natt - så ska man gå igenom sina drömmar och skriva ned dem så man minns dem så snart som möjligt efter man vaknat. Då minns man sina drömmar oftare.

Jag gör ju det, men det är ju att jag har inge minne av någon dröm, sen dess, när jag vaknar.[sad]


   
SvaraCitera

Jag har drömt lättare sexdrömmar vid några tillfällen, eller... nästan skulle jag nog säga. Det har rört sig om situationer när jag haft flickvän och tjejen i drömmen inte varit min flickvän, så jag har avbrutit innan det kommit igång på allvar.

På sätt och vis bra... men lite tråkigt med att inte ta chansen när det trots allt är en dröm! [blush]


   
SvaraCitera