Aviseringar
Rensa alla

sexfantasier


Ämnesstartare

hejsan!! ha ni tjejer eller killar haft någon sexfantasi som ni skämts över som ni berättat för varandra som ni vill testa på eller ännu inte vågat testa ännu.dela med er av era pinsama händelser[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Ok jag kör först.

Det var en blåsig dag. Såg en park. Gick till parken. Gick in genom parken. Där borta stod det en kort tjej, uppskattningsvis 20 år. Jag började springa som fan mot henne. Hon skrek. Jag skrattade. Hon skrek ännu mer. Jag skrattade ännu mer. Hon försökte springa. Jag sprang efter. Hennes korta ben tog henne inte långt. Jag kom ikapp. Hon föll omkull. En man på sidan av skrek och frågade vad jag höll på med. Jag blev rädd och stack därifrån.

Det var en ganska pinsam händelse tycker jag. Brukar ofta fantisera om vad som hade hänt om mannen inte skrikit.


   
SvaraCitera

Jag har en udda sexfantasi faktiskt... Tänk er typ 20 tjejer mot 1 kille... Och sen så klär tjejerna av killen naken och knyter fast killen på en stol... Sen så klär tjejerna ut killel till en tjej och sen så sparkar tjejerna på killens "KUK" Det är en jätteskön känsla tycker jag...


   
SvaraCitera