Aviseringar
Rensa alla

65 aa?


Ämnesstartare

Jag läste just en tråd från 2008 som var låst.

En tjej skrev "65 aa? Patetiska ungar borde inte ha bh". Tycker bara att det är helt sjukt, själv är jag fjorton (snart 15) och använder 65 aa (ja, jag är sen i utväcklingen).  Jag tycker att det är bra att det finns bhar i den storleken eftersom mina bröstvårtor står ut, så jag måste ha bh så inte det syns igenom!  De hade skrivit att de hade ringt och klagat på lindex eftersom det fanns den storleken! Bara jag som tycker att det är helt sjukt? Borde inte alla få ha bh om de nu vill det? Själv tycker jag att det är lite dumt att det inte finns beige, svarta eller vita bhar utan det finns bara bhar med konstiga tryck.

Vad tycker ni? Om ni hittar någon sådan bh kan ni länka det btw:)

Tack för mig


   
Citera

jag tycker att det är svårt att hitta bra behåar för jag stora bröst men är liten i omkretsen. 


   
SvaraCitera

Jag har nästan slutat använda bhar för det är inte skönt och jag gillar skönt


   
SvaraCitera

Men hon reagerade säkert för att det är små flickor som använder bhar bara för att vara coola men behöver egentligen inte bh. Sen är det ju bra att det finns i alla storlekar 🙂


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:
Men hon reagerade säkert för att det är små flickor som använder bhar bara för att vara coola men behöver egentligen inte bh. Sen är det ju bra att det finns i alla storlekar 🙂

Vrf skulle de "små flickorna" som använder 65aa behöva det mindre än exempelvis TS?


   
SvaraCitera

elverpigen: Vrf skulle de "små flickorna" som använder 65aa behöva det mindre än exempelvis TS?

Ja antagligen för att de inte har nått puberteten! Eller vadå?


   
SvaraCitera

stereo total:
jag tycker att det är svårt att hitta bra behåar för jag stora bröst men är liten i omkretsen. 

+1
så jävla dyra också

Dina bröst blir antagligen större med tiden, oroa dig inte. Du är fortfarande jätteung och har inte genomgått puberteten än. Bröst behöver man förresten inte innan man ska amma så var glad om du förblir småbystad.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vrf skulle de "små flickorna" som använder 65aa behöva det mindre än exempelvis TS?

Hon menade väl tjejer som inte behöver bh pga helt avsaknad av bröst.


   
SvaraCitera

isola: +1
så jävla dyra också

JA! 500 spänn om man ska få lite spets Ledsen


   
SvaraCitera

isola: Hon menade väl tjejer som inte behöver bh pga helt avsaknad av bröst.

Jaha tack! 😀


   
SvaraCitera

stereo total:

JA! 500 spänn om man ska få lite spets Ledsen

ja:( vilken butik tycker du har bäst utbud?


   
SvaraCitera

isola:

ja:( vilken butik tycker du har bäst utbud?

twilfit eller lindex. lindex behåar är fulare men twilfits är dyrare, det är en svår balansgång. vart handlar du dina bras? 


   
SvaraCitera

stereo total:

twilfit eller lindex. lindex behåar är fulare men twilfits är dyrare, det är en svår balansgång. vart handlar du dina bras? 

oftast lindex. handlade två stycken på nelly.com för ett tag sedan. en av dem satt faktiskt bra och var inte så farligt dyr.
vill gå till en sådan där fancy bhbtik där de mäter och har sig och har handsydda jättefina bhar. jag måste bara bli väldigt rik först.


   
SvaraCitera

isola:

oftast lindex. handlade två stycken på nelly.com för ett tag sedan. en av dem satt faktiskt bra och var inte så farligt dyr.
vill gå till en sådan där fancy bhbtik där de mäter och har sig och har handsydda jättefina bhar. jag måste bara bli väldigt rik först.

min första behå var en sån. den satt skitbra och höll flera år (min mor betalade). 
det är tråkigt nu bara när man är fattig att det ska kosta så jävla mycket. köpte nyligen en tråkig svart för 300 kr på twilfit för att jag verkligen behövde en skön. 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Ja antagligen för att de inte har nått puberteten! Eller vadå?

Om 65aa passar, vad är felet med att använda, oavsett ålder? Det finns ju knappaskt fysiskt behov, utan den storleken börs ju mest pga psykiskt behov. 

isola:

Hon menade väl tjejer som inte behöver bh pga helt avsaknad av bröst.

BEHÖVER någon den strl? Spelar väl ingen roll om man har myggbett eller ärtor, de som vill får väl? 🙂


   
SvaraCitera