Aviseringar
Rensa alla

Sexiga kvinnor över 50 år


Ämnesstartare

Alltså, madonna är 50 år och ändå jävligt het så nu undrar jag om du känner till fler exempel på heta gamlingar?


   
Citera
Ämnesstartare

Madonna har ju gjort x antal plastikoperationer, liksom Cher, Dolly Parton, Elizabeth Taylor mfl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Madonna har ju gjort x antal plastikoperationer, liksom Cher, Dolly Parton, Elizabeth Taylor mfl.

Ja jag antar att det är vad som krävs. Men hon har sjukt het kropp också, men hon är ett riktigt träningsfreak har jag hört. [smile]

Hoppas bara man kommer ha råd med all kirurgi när man själv börjar närma sig de åldrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Hoppas bara man kommer ha råd med all kirurgi när man själv börjar närma sig de åldrarna.

Bli en känd världsartist du också så löser det säkert sig. Alternativt vinn ett par miljarder på lotto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Bli en känd världsartist du också så löser det säkert sig. Alternativt vinn ett par miljarder på lotto.

Nej usch, vill inte bli känd, iaf inte för något sådant. Och lotter är ju efterblivet om man ser på det logiskt/matematiskt. Jag ska jobba till mig pengar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Nej usch, vill inte bli känd, iaf inte för något sådant. Och lotter är ju efterblivet om man ser på det logiskt/matematiskt. Jag ska jobba till mig pengar!

Då får du nog börja jobba redan nu och hålla på 24/7 om du ska komma upp i sådana summor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Då får du nog börja jobba redan nu och hålla på 24/7 om du ska komma upp i sådana summor.

Öh nej, jag pluggar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Öh nej, jag pluggar.

Skit i det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Skit i det då.

kommer tjäna mer pengar genom att skaffa mig en bra utbildning. dessutom är det mycket roligare.


   
SvaraCitera

Hon i Sex and the city är väl över 50..Samantha [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

kommer tjäna mer pengar genom att skaffa mig en bra utbildning. dessutom är det mycket roligare.

Yeah right. Du kan ju alltid drömma.


   
SvaraCitera

Peg bundy 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farmor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Min farmor.

Sexy [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Sexy [blush]

Som fan! [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera