Aviseringar
Rensa alla

Sexigt?


Ämnesstartare

Nej, och naturen har sett till att män inte bör attraheras av gravida kvinnor, de kan liksom inte bli mer gravida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

där ens penis bokstavligen är några centimeter från ett barn..

slemproppen och fosterhinnorna är i vägen så så nära är det ju ej, men ah förstår att det kan kännas jobbigt.

Blivande_japan:

el så kanske man ej vågar erkänna för sig själv att man tänder på tjockisar så drf tänder man på preggon ist

ja, bikfetma deluxe där ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Varför blir brösten större under graviditeten då?

Förbereder sig och pga hormoner.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror ej mjölkproduktionen är igång från: dag 1 men..

Läste precis på ämnet, tydligen börjar den de sista dagarna i graviditeten.


   
SvaraCitera

isola:

ja, bikfetma deluxe där ju!

mm!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

RyalNotch:

Läste precis på ämnet, tydligen börjar den de sista dagarna i graviditeten.

[cool]


   
SvaraCitera

vill knulla en gravid kvinna så hårt så det sprutar mjölk ur pattarna på henne.


   
SvaraCitera

Semi:

men att nafsa på bröst är typ det bästa jag vet, frågan är ju hur man reagerar om man får lite mjölk på köpet liksom?

hmhm men att få varm mjölk i munnen i ett sexuellt sammanhang låter ganska osexigt i min mening.

isola:

slemproppen och fosterhinnorna är i vägen så så nära är det ju ej, men ah förstår att det kan kännas jobbigt.

Jag menar inte att det finns risk att de rör vid varandra men det är själva tanken.

isola:

Förbereder sig och pga hormoner.

Ah, ok.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

[cool]

Inte den attityden[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

hmhm men att få varm mjölk i munnen i ett sexuellt sammanhang låter ganska osexigt i min mening.

Speciellt bröstmjölk. Men mjölken är inte varm, det vore för jobbigt för bebin. Kroppsvarm, tror jag. Fick smaka bröstmjölk på en sked för att prova när jag var fyra år (kommer ihåg det som om det vore igår och det smakade så sjukt vidrigt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

oedipus.

d1 har nt ngt med Oidipus att göra öht.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ont så tror jag det har lite att göra med att man vet att det inte kan föra med sig att någon blir gravid. När man slipper oroa sig för det kanske det blir lite mindre att tänka på? (jag låtsas som att sjukdomar inte existerar.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

d1 har nt ngt med Oidipus att göra öht.

som att något har med oidipus att göra [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Speciellt bröstmjölk. Men mjölken är inte varm, det vore för jobbigt för bebin. Kroppsvarm, tror jag.

Kroppstemperatur är varmt för mjölk, tycker jag. Brukar dricka den vid +8 Grader så ~+37 är varmt.

isola:

Fick smaka bröstmjölk på en sked för att prova när jag var fyra år (kommer ihåg det som om det vore igår och det smakade så sjukt vidrigt)

Eww

??[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

som att något har med oidipus att göra

Oidipus mamma hade mycket med hnm att göra HHÖHHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖ

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mkt bra bok btw, ett mkt hett tips, d1 r nog 1 av mina favoriter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Oidipus mamma hade mycket med hnm att göra HHÖHHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖ

rawr [wink]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

rawr [wink]!

[wink][wink][wink][wink][wink]

BTW OM DU NT REDAN GJORT D1 REDAN SÅ LÄS D1!! D1 GÅR PÅ TYP 3H MAX. MKT BRA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

BTW OM DU NT REDAN GJORT D1 REDAN SÅ LÄS D1!! D1 GÅR PÅ TYP 3H MAX. MKT BRA.

Sofokles pjäs? Har gjort darling [wink]


   
SvaraCitera