Aviseringar
Rensa alla

sexigt eller typ lite attraktivt åtminstone med glugg mellan tänder?


Ämnesstartare

dunderhonung: Vi skulle hålla det hemligt ju

är du själv bra i sängen då Cool


   
SvaraCitera

Tickstart:

är du själv bra i sängen då Cool

Vadå, vill du ha referenser också? Galen
Får höra väldigt ofta att jag är fascinerande & att jag kan mina grejer.
Så jodå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung: . Blev typ en grej.

Min glugg syns ej så länge jag inte gapar jättestort, så var ganska nojjig i onödan. Den enda nackdelen nu är att matrester lätt fastnar där i gropen och sådär som jag senare får plocka bort med pincett. Men benet kommer växa igen inom ett par månader, så det löser sig! Tog ett par veckor att vänja sig vid känslan, men reflekterar ej längre över att jag saknar en tand där! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick inte ha kvar det för käftis / fluortanten... dom murade igen det med kemisk plast. Det tyckte dom var en bra lösning.


   
SvaraCitera

S3ON:

Min glugg syns ej så länge jag inte gapar jättestort, så var ganska nojjig i onödan. Den enda nackdelen nu är att matrester lätt fastnar där i gropen och sådär som jag senare får plocka bort med pincett. Men benet kommer växa igen inom ett par månader, så det löser sig! Tog ett par veckor att vänja sig vid känslan, men reflekterar ej längre över att jag saknar en tand där! Glad

Hörru. Om du har en kropp som kompenserar samt ett bra charm, då skulle du inte ha oroat dig från början! 🙂 jag är inte så grym på å lugna folk..
Jag rekommenderar tandpetare, är det inte jobbigt å springa runt med en pincett och typ.. pincetta sig själv i munnen efter varje måltid?:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung:

Vadå, vill du ha referenser också? Galen
Får höra väldigt ofta att jag är fascinerande & att jag kan mina grejer.
Så jodå

vad för grejer exakt? Blink


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad för grejer exakt? Blink

Jag må vara relativt medveten om reglerna på denna hemsida, känns inte så schysst å bli avstängd redan.
Får låta dig fortsätta vara nyfiken, med vetskapen om att ''grejer'' är långt utanför det genomsnittliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung: Hörru. Om du har en kropp som kompenserar samt ett bra charm, då skulle du inte ha oroat dig från början! 🙂

Jag har en välvilja gentemot andra individer som förhoppningsvis kompenserar. Rodnar

dunderhonung: Jag rekommenderar tandpetare, är det inte jobbigt å springa runt med en pincett och typ.. pincetta sig själv i munnen efter varje måltid?:(

undviker att käka sådant som det lätt fastnar små bitar utav, köttfärs exempelvis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung:

Jag må vara relativt medveten om reglerna på denna hemsida, känns inte så schysst å bli avstängd redan.
Får låta dig fortsätta vara nyfiken, med vetskapen om att ''grejer'' är långt utanför det genomsnittliga.

suit yourself Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag har en välvilja gentemot andra individer som förhoppningsvis kompenserar. Rodnar

Alternativt en dunderpersonlighet! 🙂

S3ON:

undviker att käka sådant som det lätt fastnar små bitar utav, köttfärs exempelvis. 

Hmm.. hur hade du tänkt göra på sommaren? jag menar. Majskolvar = obligatoriskt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung: Hmm.. hur hade du tänkt göra på sommaren? jag menar. Majskolvar = obligatoriskt..

Då har benet växt igen juu! Glad


   
SvaraCitera

S3ON:

Då har benet växt igen juu! Glad

Jag erkänner. Jag läste inte huvudinlägget till fullo.
Vilket ben?! Trodde vi pratade om tänder. Har vi BEN I VÅRA TÄNDER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Käkbenet, tänderna sitter i det. 

dunderhonung:

Jag erkänner. Jag läste inte huvudinlägget till fullo.
Vilket ben?! Trodde vi pratade om tänder. Har vi BEN I VÅRA TÄNDER?


   
SvaraCitera

S3ON:
Käkbenet, tänderna sitter i det. 

Jaha. Trodde du menade att du hade fått någon mysko ben i tänderna. Typ som ett ben, med fötter på. 

Nejmen, ha ingen ångest el dylikt över en liten glugg! Som tidigare nämnt, det kan bli attraherande. Väljer man att göra en stor grej av det hela så blir det tyvärr mindre attraktivt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drog ut 4 tänder i 6an för att 2 nya skulle få plats. Nu 4 år senare är den andra påväg ut och jag har en ganska stor glugg fram och på ena sidan. Innan jag accepterade mig själv så tränade jag på att inte skratta så att jag inte visa tänderna/inte skratta alls


   
SvaraCitera