Aviseringar
Rensa alla

Sexigt med hårig kropp?


Ämnesstartare

Nå? Vad tycker dagens damer?[crazy] Förr så tyckte ju folk hasselhoff va het med allt sitt lurv, e de fortfarande hett lr ska man vara len som en baby över hela kroppen? Nått mitt emellan kanske?


   
Citera
Ämnesetiketter

Inte så sexigt, enligt mig, men jag tycker inte manlighet är sexigt överhuvudtaget. Dessutom är jag man själv.


   
SvaraCitera

Jag tycker definitivt mitt emellan!
Ett rejäl lurv ser förjäkligt ut. Som något djur eller en matta.
Fast ännu värre är gymbögarna/hiphopkillarna som går med öppen munkjacka/skjorta har vaxat bröstet och smort in det med babyolja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fast ännu värre är gymbögarna/hiphopkillarna som går med öppen munkjacka/skjorta har vaxat bröstet och smort in det med babyolja

WORD på den! :p


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

mitt emellan låter bra


   
SvaraCitera

Tycker om när man ser bröstkorgen men mellan benen, underarmarna och raggarsträngen gör mig ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, hårigt är gross.


   
SvaraCitera

Lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda jag har svårt för är stora jätteyviga kukhårsdjungler, annars tycker jag det är trevligt med hår på män. det är trevligt med släta manskroppar också. :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag tycker definitivt mitt emellan!

saturn:

mitt emellan låter bra

uppenbar:

Lagom.

men alla som säger lagom, betyder det att ni vill ha en tunn matta över hela kroppen lr vaddå? [crazy] specifiera:)


   
SvaraCitera

Mintyp:

men alla som säger lagom, betyder det att ni vill ha en tunn matta över hela kroppen lr vaddå? [crazy] specifiera:)

Olika från person till person. Helheten liksom.
Har du rödrutig skjorta och går med motorsåg om dagarna får du ha mer än om du är en rödhårig datornörd.


   
SvaraCitera

Mintyp:

men alla som säger lagom, betyder det att ni vill ha en tunn matta över hela kroppen lr vaddå? specifiera:)

Alltså, jag föredrar håriga ben och tycker inte om helmatta på bröstet. Som Myksa sa så är det olika från person till person helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har du rödrutig skjorta och går med motorsåg om dagarna får du ha mer än om du är en rödhårig datornörd.

i see... intressant...


   
SvaraCitera

Myksa:

Har du rödrutig skjorta och går med motorsåg om dagarna får du ha mer än om du är en rödhårig datornörd.

är rödhårig dator nörd med rödrutig skjorta och går med motorsågar i huvudet


   
SvaraCitera