Aviseringar
Rensa alla

Sexlekar


Ämnesstartare

Några bra tips på sexlekar?
Helst lite mer våldsamma, har kört med våldtäktsleken såklart.
Finns det lite mer..? Skulle vilja bli bunden men har ingen bra gavel på min eller killens säng. Bra tips?
Och inga jävla troll nu, vi fattar ni kan allt om sex, börjar bli trött på att ni aldrig svarar på folks frågor utan bara dissar.


   
Citera
Ämnesetiketter

lek hide the sausage[blush]


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Skulle vilja bli bunden men har ingen bra gavel på min eller killens säng. Bra tips?

måste ni vara i sängen då?


   
SvaraCitera

Behöver du nödvändigtvis bli fastbunden i någonting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bind fast dig i ngt annat än sängen om du måste bli bunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

måste ni vara i sängen då?

nej det måste vi inte, men var ska vi binda om inte i sängen? Har oftast bara tillgång till våra sovrum...


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

nej det måste vi inte, men var ska vi binda om inte i sängen? Har oftast bara tillgång till våra sovrum...

Du kan låta din kille tejpa fast dig mot en vägg om du känner att du måste vara bunden på något sätt. Eller han kan binda fast dig på en stol.


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

nej det måste vi inte, men var ska vi binda om inte i sängen? Har oftast bara tillgång till våra sovrum...

Tja, du kan ju binda ihop handlederna med silvertejp eller dylikt. Det begränsar rörelseförmåga ganska mycket.

ladysmurf:

tejpa fast dig mot en vägg

Borde inte det resultera i rätt kraftiga skador på tapeten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid bara binda ihop armar och ben utan att fästa dig vid ngt annars?


   
SvaraCitera

låt honom tejpa fast dig i en köksstol [blush]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Borde inte det resultera i rätt kraftiga skador på tapeten?

Jo, tänkte inte på det :/ Men om hon har sin garderob i rummet kan hon bli fasttejpad mot den[y] Eller mot något annat liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Eller mot något annat liknande

enhimmelskdrog:

köksstol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Du kan låta din kille tejpa fast dig mot en vägg om du känner att du måste vara bunden på något sätt. Eller han kan binda fast dig på en stol.

mot en vägg funkar nog inte nej haha! saken är ju den att ja vill ha det så realistiskt som möjligt! Vill inte kunna ta mig ur repen! Klart att jag har blivit bunden, med båda armarna bak och så, men armarna somnar och sen är de svårt byta ställning då all min balans försvinner!

Har ni några tips på andra lite kinky lekar?^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MollyLovesU:

Har ni några tips på andra lite kinky lekar?^^

Skaffa ett trådlöst vibratorägg du låter killen styra i affärer eller skolan [y]


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

våldtäktsleken

[chocked]


   
SvaraCitera