Aviseringar
Rensa alla

Sexleksaker


Ämnesstartare

passaro:

whoa :O
det är ju du![tard]

ja, omg!! :O

och du har inte slitit dig härifrån än ser jag. [bigsmile]


   
SvaraCitera

stygg:

och du har inte slitit dig härifrån än ser jag. [bigsmile]

omg omg

haha nää, you knoow me, men någong gång så är jag outta här^^


   
SvaraCitera

Dickie:

Nån som vet hur man kan beställa sexleksaker från internet, även om man är under arton?

Jag har typ samma fråga men..min fråga är mer typ vilken sexleksak man ska köpa [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

omg omg

haha nää, you knoow me, men någong gång så är jag outta här^^

tsss, bara tomma hot [bigsmile]

cutekitty:

Jag har typ samma fråga men..min fråga är mer typ vilken sexleksak man ska köpa [rolleyes]

beror ju lite på vad man tycker om? om man är ute efter ngt att använda inuti eller ngt litet att buzza klittan med, om det ska vara vattentätt, något man lätt kan ha med när man har sex, osv. endless possibilities. 😀


   
SvaraCitera

stygg:

tsss, bara tomma hot [bigsmile]

förmodligen ^^

hur äre med dig da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

förmodligen ^^

hur äre med dig da

tjaaadu ungefär som vanligt, skaffade ett jobb ett tag men det gick över, och sen har jag inte gjort så mycket, mest latat mig och ätit glass typ. [smile] dudåå?


   
SvaraCitera

stygg:

beror ju lite på vad man tycker om? om man är ute efter ngt att använda inuti eller ngt litet att buzza klittan med, om det ska vara vattentätt, något man lätt kan ha med när man har sex, osv. endless possibilities. 😀

Okej om man vill ha nått som inte ska in i en... [smile] Kollade lite om ett märke som heter lelo om det är bra eller ? Eller vilken ska man ta? inte guld eller nått iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

det går visst att beställa om man är under 18.

hur? vart?

cutekitty:

Jag har typ samma fråga men..min fråga är mer typ vilken sexleksak man ska köpa

hah, jag vet inte men jag tänkte köpa någon med sugpropp xd


   
SvaraCitera

Dickie:

hur? vart?

postförskott brukar man kunna välja och för det brukar man ej behöva vara 18. 🙂


   
SvaraCitera

stygg:

tjaaadu ungefär som vanligt, skaffade ett jobb ett tag men det gick över, och sen har jag inte gjort så mycket, mest latat mig och ätit glass typ. [smile] dudåå?

samma sak faktiskt[y]
nu är jag dock trött på't


   
SvaraCitera

Dickie:

hah, jag vet inte men jag tänkte köpa någon med sugpropp xd

Okej ?? XD vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

samma sak faktiskt[y]
nu är jag dock trött på't

inte jag, jag har hittat godaste pistageglassen. [blush]

cutekitty:

Okej om man vill ha nått som inte ska in i en... [smile] Kollade lite om ett märke som heter lelo om det är bra eller ? Eller vilken ska man ta? inte guld eller nått iaf...

lelo är säkert bra, eller jag hoppas de är bra iaf eftersom de jag har sett har varit snygga men hutlöst dyra. :O fast om man inte vet vad man tycker om så skulle jag satsa på något billigare först, typ testa ett sånt där vibrerande ägg för dryga hundralappen som brukar finnas lite överallt, så kan man uppgradera till en lyxvariant sen när man vet vad man är ute efter (storlek, vibrationsgrad, material osv). men jag kanske bara är snål. [bigsmile]


   
SvaraCitera

stygg:

inte jag, jag har hittat godaste pistageglassen. [blush]

xD
du lyckas alltid hitta gott


   
SvaraCitera

stygg:

(storlek, vibrationsgrad, material osv). men jag kanske bara är snål. [bigsmile]

Heheh vi får se [smile] men tack ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

xD
du lyckas alltid hitta gott

mahaha jag vet, jag brukar inte behöva leta så mycket dock, jag går på instinkt. [cool]

cutekitty:

Heheh vi får se [smile] men tack ^^

[y]


   
SvaraCitera