Forumet - Sexlusten borta! Oförmåga att uppnå orgasm.

Sexlusten borta! Oförmåga att uppnå orgasm.

2868 0 22
Jag har börjat käka antidepp igen(Cymbalta 60mg)som är en potentare typ än den jag hade innan.

Efter att ha tagit det i en vecka, hade min vanliga kåthet och vilja att onanera försvunnit totalt.
Efter en veckas avhållsamhet försökte jag runka igår, och jag hade inga erektionsproblem, men en oförmåga att få orgasm. Något som vanligtvis är enkelt att kontrollera blev omöjligt.
En och en halv timme senare blev jag för öm och förlorade mitt stånd. Jag fick vänta en kvart, sen började jag igen och kunde slutligen få fram en ynklig orgasm som bara kändes som en utlösning.

Det hela är underbart, att slippa sexlusten är väldigt skönt. Jag har ingen möjlighet till sex för tillfället, så att slippa att onanera är toppen.

Jag har hört att vissa tar antidepp + viagra för att kunna ha sex i väldigt långa perioder utan att få orgasm eller förlora sitt stånd.

Någon som har någon liknande upplevelse?
Skulle ni sluta med medicinen för att få tillbaka viljan och möjligheten att onanera?
Jag behöver preparatet, och jag välkomnar bieffekten.

[y][y]
DPope:

ngt man skulle vilja nu! extremt tråkigt att onanera sedan flera år tillbaka! [n] gimme your medicine! [cute]


Sista året så har det mer varit en vana, något jag har gjort innan jag har lagt mig, mest för sakens skull och för att kunna somna lättare.

Nu slipper jag det behovet, det är inte dumt.

Spana också in:

Jellybeans:

Efter att ha tagit det i en vecka, hade min vanliga kåthet och vilja att onanera försvunnit totalt.


Japp, jag har haft exakt samma biverkningar av läkemedel.
Behöver du pillerna du tar? En kväll på krogen med massor med sprit, dans och hångel, hade långt mer läkande kraft än tre månaders pillerintag.

Jellybeans:

Jag har hört att vissa tar antidepp + viagra för att kunna ha sex i väldigt långa perioder utan att få orgasm eller förlora sitt stånd.


Eller så kan man skaffa sig en hobby.
Jellybeans:

Någon som har någon liknande upplevelse?


Jag har samma problem, så jävla tråkigt. Käkar Sertralin 100 mg om dagen och i början försvann min sexlust helt. Nu har jag lite sexlust (även om den inte är i närheten av vad den brukar vara) och jag har väldigt svårt för att få orgasm. Brukade onanera varje dag förut, nu blir det väl någon gång i veckan för att det krävs så mycket av mig för att jag ska komma.

Skittråkigt.
Homo0:

Japp, jag har haft exakt samma biverkningar av läkemedel.
Behöver du pillerna du tar? En kväll på krogen med massor med sprit, dans och hångel, hade långt mer läkande kraft än tre månaders pillerintag.


Jag behöver dem, men jag tycker att det känns onödigt. Jag är vanligtvis emot artificiella läkemedel. Men min psykolog övertalade mig, och jag ångrar mig. :(
uppenbar:

Nu har jag lite sexlust (även om den inte är i närheten av vad den brukar vara) och jag har väldigt svårt för att få orgasm. Brukade onanera varje dag förut, nu blir det väl någon gång i veckan för att det krävs så mycket av mig för att jag ska komma.


Ja, det är precis likadant för mig :(
Det hela ger mig en klaustrofobisk känsla, en 17 åring ska ju inte ha impotens problem och nästan omöjligt att få orgasm.
Jellybeans:

Tills vidare. Förmodligen blir det en lång tid.


[sad]

Känns som om jag har förlorat en del av mig själv. Min sexualitet var en stor del av mig själv innan jag började käka antidepp och nu är den delen nästan borta. Det värsta är att jag inte riktigt bryr mig, jag har ju ingen vidare sexlust längre så jag saknar det inte heller.
Jellybeans:

Jag behöver dem, men jag tycker att det känns onödigt. Jag är vanligtvis emot artificiella läkemedel. Men min psykolog övertalade mig, och jag ångrar mig. :(


Som "Uppenbar" säger så känns det som att man förlorar en del av sig själv. Kan bara hålla med.
Att dessutom vara 17år och ha sexualitet som en 90-åring är ju helt galet. Det var väl okej för mej som var 33 men ...

Sedan så får du ytterligare problem när du slutar ta dem. Jag fick i alla fall det i form av blodtrycksfall och yrsel. Slutade för över ett år sedan och kan ibland fortfarande få attacker då läpparna blir alldeles kalla och huvudet snurrar. Skitläskigt.

Själv har jag inte haft någon nytta av mina piller. De har bara kostat en massa pengar och gett biverkningar.
Det som hjälper mej är, otroligt men sant, dataspel. Man kan släppa verkligheten och ta det lungt. The Settlers rekomenderas.

Att ha kul är en annan bra bot. Sup dej full och hångla. [bigcheers] SKRATTA.
Aktivering. Träffa andra. Gör något åt det egentliga problemet. Döva det inte, ta tag i det.

Typ. Asså.