Aviseringar
Rensa alla

sexmaterial vs flickvänsmaterial


Ämnesstartare

Killar:

Vem är sexmaterial vs flickvänsmaterial?

Vad är det som gör att vissa är det ena medan andra e d andra?


   
Citera

Lily89:

sexmaterial

Lättfotade tjejer som klär sig vågat. Det behöver inte betyda att dom är sexmaterial, men i kombination med en ytlig personlighet så blir dom lätt det. Tjejer som spelar korkade och som försöker göra ett "gulligt intryck"

Lily89:

flickvänsmaterial

Snäll, omtänksam osv, lite svårt att förklara. Någon som är "sexmaterial" kan mycket väl ha samma egenskaper som "flickvänsmaterial" men dom har även lagt sig till med det som jag skrev ovan


   
SvaraCitera

Hell_man:

Lättfotade tjejer som klär sig vågat. Det behöver inte betyda att dom är sexmaterial, men i kombination med en ytlig personlighet så blir dom lätt det. Tjejer som spelar korkade och som försöker göra ett "gulligt intryck"

Typ som en fjortis .. Stämmer bra i det du säger [bigcheers]


   
SvaraCitera

De som inte är dumma i huvet samt snygga = flickvän
Resten som är snygga = sex


   
SvaraCitera

är inte sexmaterial iaf:S


   
SvaraCitera

Utseendesfixerade tjejer som glor och ler så fort man kommer med sin kille ser jag som sexmaterial.

Tjejer som kan straffa sin pojkvän med att inte sexa med honom är flickvänner.


   
SvaraCitera

Tror att om man vill ha tjej så vill man nog iaf att hon skall vara snäll och så. Skall man bara sexa någon så tror jag inte det känns lika viktigt[sad]

Chickfactor:

är inte sexmaterial iaf:S

Image
[wink]


   
SvaraCitera

Lily89:

sexmaterial

Någon som är snygg men har dålig personlighet.

Lily89:

flickvänsmaterial

Någon som är snygg men har bra personlighet.


   
SvaraCitera

Sexmaterial: Alla snygga, mogna män.
Pojkvänsmaterial: Ingvar Oldsberg! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror ialf att d handlar mkt om man går till sängs me en kille från början, dvs att va "lätt".. då blir d mest att man träffas o har sex o inget mer.. Låter man honom vänta och lär känna varandra istället, då kan nog känslorna utvecklas djupare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

De som inte är dumma i huvet samt snygga = flickvän
Resten som är snygga = sex

Ungefär så.

Finns inget värre en blåsta brudar, tyvärr verkar det finnas väldigt många av dom, Brukar inte ens känns mig kåt på sådanna ytliga plastiga djungeldjur.

En Trevlig söt/snygg tjej med åsikter osv är mer flickvänsmaterial.


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Finns inget värre en blåsta brudar, tyvärr verkar det finnas väldigt många av dom, Brukar inte ens känns mig kåt på sådanna ytliga plastiga djungeldjur.

Image

Jag tror aldrig jag kommer få en flickvän, har problem att engagera mej på "en lägre nivå" om du fattar vad jag menar [rolleyes]
Men guldkorn finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag tror aldrig jag kommer få en flickvän, har problem att engagera mej på "en lägre nivå" om du fattar vad jag menar [rolleyes]
Men guldkorn finns.

Jodå. Dom finns gäller bara att jaga rätt på dom innan någon annan hinner före.
Happy hunting!


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Dom finns gäller bara att jaga rätt på dom innan någon annan hinner före.
Happy hunting!

Hittade en, men hon var upptagen [n] Men jag är rätt nöjd ändå, har fått bekräftat att de faktiskt finns [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hittade en, men hon var upptagen [n] Men jag är rätt nöjd ändå, har fått bekräftat att de faktiskt finns [rolleyes]

Hittade med en. Gick bra ett år för oss, nu är det över;(

Finns fler, dags att börja jaga så småningom.


   
SvaraCitera