Aviseringar
Rensa alla

Sexnovell


Ämnesstartare

Jag är ensam dotter till mina föräldrar, dom fick mig på äldre dar så att säga, pappa var 47 och mamma 43, dom var folk i karriären och väntade med att skaffa barn.
När jag fyllt 17 och utvecklats till en, enligt andra, mycket vacker och sexig tjej med många killar springande omkring mig, oskulden förlorade jag som 15 åring och jag fick smak på sex.
Jag klädde mig gärna utmanande och tackade sällan nej till ett ligg men något fast förhållande ville jag inte ha.

Så var det då den där helgen när mina föräldrar skulle fira mammas 60 årsdag, det var meningen att mammas enda syster och hennes man skulle vara med men Bengt, som min mosters man heter, fick förhinder.
Min moster, som var ett sladdbarn och betydligt yngre än min mamma och Bengt var barnlösa så dom hade ett gott öga till mig, såg mig nästan som sin egen dotter och skämde bort mig.

Jag skulle vara hemma själv och studera inför ett svårt prov, så kom beskedet om den stora olyckan, att färjan Estonia sjunkit.
En vecka senare stod det klart att mina föräldrar och moster Ulla omkommit och jag och Bengt försökte trösta varandra så gott det gick.

Ett år senare hade jag sålt huset och bodde hos Bengt i hans hus som låg helt för sig själv en kilometer utanför staden, hade eget rum och trivdes ganska bra.
Vi kom bra överens och det skilde ju inte mer än 18 år på oss så vi var mer och mer tillsammans.
Så en kväll hörde jag konstiga ljud från Bengts rum, tog på ett kort, kort linne och tyst gick jag upp och öppnade försiktigt dörren till hans rum, han låg och grät.
=Hur är det= frågade jag och öppnade dörren.
Han berättade att det var Ullas födelsedag och han kände sig såå ensam.
=Kan du inte komma och lägga dig hos mig= sa han och lyfte lite på täcket, han ville väl inte visa att han låg naken som han brukar göra.
Jag kröp ner och la mig med ryggen mot honom och han la täcket om oss, så la han sin arm över mig och handen hamnade på min mage.

Han pratade om att han saknade sin fru och lite senare sa han plötsligt.
=Hon var såå underbart undergiven i sängen=
Jag funderade en stund på vad han menade med det och tillslut frågade jag.
=Åååh, förlåt, jag menar att hon alltid ställde upp på alla mina små hyss, sa aldrig nej till något jag ville utsätta henne för= sa han och då kände jag hur han sakta lät handen glida upp mot mina ganska stora bröst.
=Nähä, och vad utsatte du henne för= frågade jag och hindrade hans hand.
=Det kan jag inte berätta, det är alldeles för personligt=
=Men nu har du sagt a så nu får du säga b= sa jag.
=Hmm, okej lite kan jag berätta men då måste du slappna av helt och hållet=
=Okej jag lovar slappna av, men om du=
=Tyst, säg inget mer, bara ligg helt passiv och slappna av=
=Okej jag skall slappna av= sa jag och gjorde som han sa.

Så berättade han om en lek dom ofta lekte, den handlade om att Ulla kom hem och då spelade Bengt en inbrottstjuv som blev tagen på bar gärning och som sedan band och våldtog Ulla.

När han började berätta mer ingående om hur han band henne kände jag hur hans närmade sig mitt bröst, jag blundade och lät honom hållas, faktum var att jag blivit lite kåt av hans berättelse och när han tillslut höll hela bröstet i sin hand kunde jag inte låta bli utan det kom ett litet stön från mig.

=Sååja, duktig flicka nu och slappna av helt och hållet så skall jag berätta mer om du vill, vill du det= viskade han och smekte sakta bröstet, bröstvårtan stod nu rakt ut och avslöjade mina känslor.
=Nåå vill du att jag skall fortsätta= viskade han igen och rullade försiktigt vårtan mellan sina fingrar.
=Mmmmaa jaaa= viskade jag.
=Såja, duktig flicka= sa han och berättade mer samtidigt som han nu la handen på min höft, han berättade och handen gled ner mellan mina skinkor, linnet hade åkt långt upp så hela min bak var bar under täcket.
=Nejjj vaaaad gööör du= stönade jag.
=Tyst, bara slappna av så skall jag göra det skönt för dig, vill du det= frågade han.
=Hmmm= var allt som kom över mina läppar.
Så tog han tag om mitt lår och förde upp det så han skulle komma åt lättare.
Jag låg och blundade och njöt när hans hand sakta gled in mellan mina skinkor igen, så kände jag ett finger som sakta gled upp mellan mina blygdläppar.
=Åååå, tror jag inte min lilla flicka är våt mellan benen, blev du så påverkad av min berättelse= sa han och tryckte ett finger mellan blygdläpparna.
=Åoo jaaaa meeer beräääätta meeer= stönade jag.
Nu hade jag kommit till den punkten där jag visste att jag inte kunde säga nej till en kuk, jag längtade efter en kuk.
Samtidigt som han drog fingret ut och in i min allt våtare fitta berättade han om hur han faktiskt hade låtit en annan man knulla Ulla några gånger och när han sa det stönade jag högt.
=Meeen knuuullaaaa miiiig=
=Jasåå, du är sååå kåt nu din slyna, men då får allt be mig snällt= sa han.
Jag förstod att han ville uppleva allt igen, allt han berättat som hade påverkat mig sååå mycket så jag stönade högt.
=Jaaaa snääällaaaa Bengt, gör som du brukade med Ulla, snällaaaa=

Då slänger han bort täcket, tar tag i mig och sliter upp mig så jag står på alla fyra.
=Okej, sära benen slyna= säger han hårt och genast särar jag benen.
Han tar tag i linnet och sliter sönder det, så äntligen trycker han in kuken i min våta fitta.
=Aaååå jaaaaa meeer= stönar jag och känner att hans kuk är betydligt större än dom pojkkukar jag var van vid.
Knappt hade han börjat knulla mig hårt innan jag kände hur orgasmen kom.
Jag skrek och slog med händerna i sängen när orgasmen rasade inom mig och Bengt kom lika hastigt, det hade varit länge sedan han haft någon kvinna.
Han tryckte in kuken långt in i fittan och pumpade stråle efter stråle i mig.

När det gått för oss var vi helt stilla, ingen rörde sig, allt som hände var att jag kände hur kuken sakta krympte och sperman rann utmed mina lår.

=Åå förlåt mig Anita, vet inte vad som flög i mig, kan du förlåta mig, jag skäms så= sa han flera minuter senare när han sakta började kliva ur sängen och försvann.

Jag duschade och kunde inte låta bli utan att smeka mig när jag tänkte på Bengts underbart stora kuk, var tvungen att smeka mig till orgasm igen.
Tog på ett likadant linne och gick in i köket.
=Förlåt mig såå mycket Anita, vet inte vad som flög i mig= sa Bengt så fort jag klev över tröskeln.
Jog log åt honom, gick fram till honom där han satt och såg ynkligt ångerfull ut, ställde mig mycket nära honom, la mina armar om hans huvud och tryckte hans ansikte mot mina stora bröst och sa.
=Det är inget som behöver förlåtas, jag tyckte om det, men du måste berätta mer vad du gjorde med Ulla för det tyckte jag om=
=Vaa, så du är inte arg= sa han och jag kände hans andedräkt mellan brösten.
=Nej, nej absolut inte kära Bengt= Jag kände hur han slappnade av, han tittade upp på mig och sa.
=Men, men om du tyckte om när jag berättade hur jag behandlade Ulla måste det betyda att du vill, ja att du vill bli behandlad likadant=
Samtidigt som han sa det kände jag hur han la sina händer på min bak.
Jag stod still, tittade honom i ögonen och log utan att svara.
Sakta för han sina händer ner under linnet, så smeker han min bak uppåt och jag står still och njuter, blundar och lutar huvudet bakåt samtidigt som jag sakta särar benen.

Bengt smeker min bak och insidan av låren en stund innan han säger.
=Du är såå underbart vacker och ung samtidigt som du påminner om Ulla och om du verkligen vill att jag skall behandla dig likadant så kan du visa det genom att knäppa händerna bakom din nacke=

Jag tittade honom i ögonen och log när jag knäppte händerna bakom nacken.
=Hmm, vilka ljuva minnen, sära benen lite till= sa han och jag särade benen, han tittade på mig en stund innan han sa.
=Okej, detta är det första du får lära dig, som du står nu kallar jag färdigställning och när jag säger till dig skall du ställa dig så omedelbart, förstått= sa han och smekte mina bröst.
=Ja, jag förstår men snälla berätta mer=

Så berättade han en hel del om hur deras sexliv hade fungerat och det var helt klart att Ulla hade varit hans sexslav och fick utstå en hel del.
Men ju mer han berättade ju kåtare blev jag, var det detta jag saknat hela tiden när killarna inte kunnat tillfredställa mig.
Trots att jag har försökt med många killar och även någon gång med två killar samtidigt så har jag fått tillfredställa mig själv efteråt.

Bengt berättade och jag blundade och lyssnade, sög i mig allt detta underbara, såg mig själv bli behandlad som sexslav.
Till slut kände jag hur det rann utmed låret av sekret, såå kåt var jag, då säger Bengt som hela tiden smekt brösten och rullat bröstvårtorna mellan sina fingrar.
=Jag ser att du verkligen gillar detta, skall vi fortsätta leka denna lek så har jag ett krav direkt och det är att du går och rakar fittan helt ren med det samma=

Jag var såå kåt att benen knappt bar när jag gick till toaletten och rakade fittan, det har jag gjort förr så det var inget märkvärdigt och snart var jag klar.
=Jag är här inne= ropade Bengt när jag stängde toadörren.
När jag passerade tröskeln till rummet satt Bengt i en fåtölj.
=Ställ dig där i färdigställning= sa han och pekade mitt på golvet.
=Gärna= sa jag, ställde mig med benen brett isär och knäppte händerna bakom nacken.
Bengt reste sig, kom fram till mig och gick sakta runt mig och sa.
=Jaså du vill ersätta Ulla och bli som hon=
=Ja=
=Hmm, men du vet inte allt och du har mycket att lära= sa han och nöp till i ena bröstvårtan.
=Aaoo jag lär mig nog bara du visar=
=Så du vill att jag skall lära dig, vad vill du lära dig= sa han och tog tag i linnet bakifrån.
=Jag vet inte riktigt men när du berättade om hur du behandlade Ulla så blev jag såå kåt, jag kände liksom att det var något för mig= sa jag samtidigt som han sakta började dra linnet uppåt.

Sakta drog han linnet högre och högre, till slut fick jag släppa taget lite om nacken så han kunde dra av linnet helt och hållet, så knäppte jag händerna bakom nacken igen.
Han gick runt mig och synade mig uppifrån och ner, så la han en hand på fittan, strök sakta över fittan och sa.
=Bra, så skall din fitta alltid kännas, ren och våt=

Han drog ett finger mellan blygdläpparna, så höll han upp fingret framför mig, det var vått av mitt sekret.
=Slicka= sa han och förde in fingret i min mun, det var första gången jag slickade rent ett finger som varit i en fitta men jag njöt av det.

Så tog han några steg bakåt och synade mig igen, han gick runt mig och tittade innan han sa.
=Okej, vill du verkligen detta Anita, vill du verkligen bli behandlad så här förnedrande av mig, vill du verkligen låta mig leka med dig, använda dig som jag vill, utnyttja dig, och om du är olydig kommer jag att bestraffa dig, är du beredd på detta, och tänk på detta några minuter tills jag kommer tillbaka, om du fortfarande vill detta så står du kvar som du gör nu= sa han och ställde sig framför mig.
=Om du står kvar så här när jag kommer in så har du accepterat att bli min sexslav som jag bestämmer helt och hållet över, då finns det ingen återvändo, förstått=
=Jaa jag förstår=
=Bra då går jag ut och hämtar ved menas du funderar=
Så gick han ut och jag kunde bara tänka på hur otroligt kåt jag blivit av hela den här situationen, det måste vara detta som jag saknat fast jag inte vetat om det, jag längtade efter att Bengt skulle komma in och knulla mig hårt och hänsynslöst.
Jag såg mig själv uppslängd på ett bord med Bengt knullande mig och jag skrek ut min orgasm.

När Bengt kom tillbaka stod jag kvar i färdigställning med ännu mer särade ben och ännu kåtare än innan.
Han satte sig framför mig, tittade en stund och log.
=Jaha så nu har jag fått mig en sexleksak att leka med igen, bra då kan du börja med att komma hit och suga av mig menas jag dricker kaffet= sa han och vände sig mot bordet.

Jag kände mig otroligt kåt och lycklig trots att Bengt var dubbelt så gammal som jag men med en vältränad kropp och stor kuk så jag sa högt =gärna= och dök under bordet.
Drog ner hans shorts och hans underbara kuk kom fram och då ser jag för första gången att han är helt rakad, sätter mig bekvämt och lägger huvudet på hans ena lår, börjar sakta runka kuken, tittar på den och ler.
Så börjar jag slicka hans pung samtidigt som jag runkar kuken och den växer sig allt större.
Jag hör ett stön från Bengt som förkunnar att jag gör rätt, belåtet suger jag in hela kuken i munnen, smeker pungen och låter ett finger sakta tryckas in mellan skinkorna.

=Sväälj allt din slyyynaaa= stönar Bengt högt och jag suger allt intensivare samtidigt som jag trycker ett finger mellan hans skinkor.
Han särar benen brett och glider fram på stolen så jag kan komma åt att trycka fingret mot hans anus.
Det var en kille jag träffat för en gång som sagt att han tyckte om det och sedan dess hade jag gjort det på några killar med samma resultat varje gång.
Bengt var inget undantag, just när jag sög som intensivast och tryckte ett finger allt hårdare mot anus som till slut gav vika och släppte in fingret kom han.
Med ett högt stön sprutade han stråle efter stråle och jag svalde för första gången i mitt liv sperma.

Han satt still och jag slickade ren hans kuk innan jag kröp fram igen.
=Aaa, det var den bästa avsugningen jag varit med om, att du är en såå erfaren slyna= sa han och log.
=Ååh tack, men måste du kalla mig slyna=
=Jag kallar dig vad jag vill, du är min sexslav, en sexleksak som jag behandlar hur jag vill, är det förstått= sa han och tittade strängt på mig.
=Åh, förlåt, naturligtvis= sa jag och kände hur det rann utmed ena låret.
Jag hade blivit så kåt av att suga honom så jag var på gränsen till orgasm utan att jag rört fittan.
=Snälla, får jag smeka mig, det är sååå nära= stönade jag.
=Jadå, men vänta lite= sa han och försvann.

När han kom tillbaka hade han en filmkamera med sig, det var en av dom första videokamerorna.
=Använd denna och lägg dig på bordet när jag säger till, jag skall filma dig och du skall svara på mina frågor framför kameran först= sa han och gav mig en stor dildo.
Han startade kameran och sa.
=Jaså så nu skall min lilla slyna tillfredställa sig själv=
=Jaa= sa jag.
=Jag frågade om min lilla slyna skulle smeka sig själv= frågade han igen och jag förstod vad han var ute efter så jag svarade.
=Ja, din lilla slyna skall smeka sin kåta fitta och stoppa in den här= sa jag och höll upp dildon framför kameran samtidigt som jag kysste den.

Han hade filmat mitt ansikte men nu backade han så han fick en helbild av mig.
=Då kan slynan visa var hon skall stoppa in dildon=
=Jaa, gärna= sa jag högt för nu var jag så nära en orgasm.
Jag satte mig på bordet, särade benen brett och slickade på dildon innan jag med ett leende mot kameran sakta förde den mot min våta fitta.
=Aaah ooo jaaa sååå sköönt= stönade jag högt när blygdläpparna delade sig och dildon gled in.
Den gled lätt in i min våta fitta och jag hade bara kört in den till hälften när jag började dra den ut och in.
Varje gång jag tryckte in den gled den allt längre in och tillslut var hele dildon inne.
=Aaaah ooo jaaag kooomerrr= skrek jag rakt in i kameran när orgasmen äntligen kom som en befrielse.
Jag la mig på rygg på bordet med dildon inkörd till botten och pustade ut i efterdyningarna av den skönaste orgasmen jag någonsin fått.
=Var det skönt för slynan= hörde jag plötsligt Bengt fråga.
När jag öppnade ögonen tittade jag rakt in i kameran.
=Ååå, underbart= stönade jag och log.
Jag var helt slut och efter en välbehövlig dusch och kvällsmat somnade jag.

Dagen efter när Bengt kommit hem från jobbet och vi åt kvällsmat sa han.
=Jag vill att min lilla slyna flyttar in i min sängkammare från och med nu=
=Gärna, faktum var att jag saknade dig inatt= sa jag.
=Bra, vi kommer nog att trivas bra ihop, men nu skall vi gå igenom din garderob= sa han.

Jag fick lägga alla mina kläder på sängen, sedan sorterade Bengt upp dom i två högar.
=Den högen får du använda på vardagar och den högen skall du använda all övrig tid, jag skall köpa lite andra kläder till dig som du skall ha hemma=

I högen med vardagskläder fanns alla mina byxor tröjor och underkläder och i högen med kläder jag skall ha på hemma innehöll bara två tunna linnen en kort, kort kjol och en mycket tunn kort, kort sommarklänning med urringning ända ner till naveln, några underkläder fanns inte.
=Du kan ta på detta linne nu= sa han och höll fram ett mycket tunt vitt linne.
När jag tagit på det visade det sig att det var så kort att fittan syntes.
=Det fixar vi lätt= sa han.
Han klippte helt enkelt bort dom tunna banden i ryggen, sydde ihop dom så jag kunde ha banden runt nacken.
Detta gjorde att linnet satt längre ner och nu slutade precis under fittan men däremot syntes lite av bröstvårtorna.
=Aahaa mycket sexigt= sa han.

Så var jag Bengts sexslav, varje dag när jag kom hem så fick jag genast klä av mig och ta på ett litet plagg som alltid visade mer än det dolde.
Jag var nästan ständigt kåt och längtade hem från gymnasiet så jag kunde klä mig sexigt och bli utnyttjad av Bengt.

Han knullade mig i en mängd olika ställningar och det var lika underbart varje gång, när jag hade mensen knullade han mig alltid i röven.
När våren kom sa min lärare att jag hade förbättrat mina betyg och han tyckte jag verkade må bättre också.

Det var ett halvår efter att jag blev Bengts sexslav som nästa sak hände inom vårt sexliv.
Jag kom som vanligt hem men när jag öppnade dörren hörde jag röster, vi var inte ensamma, istället för att gå direkt in i sängkammaren och byta om gick jag in i rummet.
Bengt satt och pratade med två män.
=Men vad gör slynan här, du vet vad du skall göra när du kommer hem, seså iväg och klä om, du kan ta det som ligger på sängen, sedan kommer du hit= sa han.
Jag försvann in i sängkammaren och tittade på sängen det låg en ny klänning där.
/Vad menar han, skall jag gå in till dem i den där/ tänkte jag.
När jag klätt om och tittade mig i spegeln såg jag att klänningen hade breda sprund på sidorna som tydligt visade att trosor saknades.
Hela ryggen var synlig och det gick bara två band runt nacken och över bröstvårtorna, resten av brösten syntes.
Jag vred mig runt framför spegeln och kände mig oerhört sexig, men att visa mig för Bengts kompisar var något annat och han hade kallat mig slyna inför sina kompisar, att han alltid kallar mig det annars tänder mig bara men så här inför okända män.

När jag kom in i rummet tystnade dom, alla tre tittade på mig uppifrån och ner.
=Kom fram och visa upp dig slyna= sa Bengt och nu hände något.
Jag blev oerhört kååååt, detta var en helt ny situation för mig, för det första att visa upp mig i stort sett naken och att sedan Bengt kallade mig slyna inför dessa två okända män gjorde mig såå kåååt att det nästan började rinna utmed låren.

=Får jag presentera min egen lilla slyna Anita= sa Bengt och log, faktiskt verkade han lite stolt.
=Färdigställning där= sa han och pekade.
=Genast= sa jag och ställde mig med brett särade ben där han pekade och knäppte händerna bakom nacken.
=Voo, vilken disciplin du har på din slyna, och vacker är hon också= sa en av männen.
=Ja det må jag säga Bengt, din slyna är mycket sexig, det skulle vara roligt om man fick knulla slynan och känna om hon har så skön fitta som du säger= sa den andre.
=Men då skall ni känna hennes sugteknik, den är underbar, skall vi klara av affärerna först så kan ni få känna på den sedan= sa Bengt.

Jag stod i färdigställning hela tiden menas dom pratade om några byggen dom höll på med.
/Jaha, Bengt vill att jag skall suga männen/ tänkte jag.
Bengt hade sagt vid några tillfällen att dom bästa avsugningarna han varit med om är dom gånger jag sitter under bordet och suger samtidigt som jag trycker in ett finger i anus.

=Nu gentlemän skall ni luta er tillbaka och kasa fram lite på stolen så skall ni få känna något skönt= sa plötsligt Bengt och fortsatte.
=Slyna, klä av dig och kryp sedan under bordet och jobba=
Alla tre tittade på mig när jag drog bandet över huvudet och lät klänningen falla till golvet.
=Färdigställning, ni kanske vill känna över slynan först= sa Bengt just när jag skulle krypa under bordet.
Jag ställde mig genast med brett särade ben och knäppte händerna bakom nacken.
Männen sa inget men reste sig och kom fram till mig, dom synade mig uppifrån och ner igen.
=Är det verkligen okej för dig= frågade den ene och såg mig i ögonen.
=Ooh ja visst är det, varsågoda och känn ni= sa jag och log åt honom.
Nu hade jag blivit kåt också, kåt av att Bengt lämnade ut mig till dessa två okända män, jag visste inte ens vad dom hette.

Bengt lutade sig tillbaka och sa.
=Känn på slynan, kläm på henne, hon står still tills jag säger något annat=
Nu klämde dom på var sitt bröst, dom rullade vårtorna mellan fingrarna och liksom vägde brösten i sina händer allt menas jag blev kåtare och kåtare.
Jag kände mig verkligen som en sexleksak åt männen och jag älskade det.
=aaahh oooh= stönade jag när ett finger ströks mellan mina våta blygdläppar.
=Jag tror minsann slynan tycker om det, är det så slyna, tycker du om att vad vi gör= frågade den ene och höll upp ett vått finger framför min mun.
=Ooåååh jaaa jag älskaaar det= stönade jag och gapade om det våta fingret.

Den ene stod framför mig och lekte med mina ganska stora bröst och den andre stod bakom mig och klämde och smekte baken, så drog han isär skinkorna.
Ett finger drogs bakifrån mellan blygdläpparna och upp mot anus, det var ett blöt finger som trycktes mot anus.
Ringmuskeln gav upp och fingret gled lätt in i anus, då stoppade den andre mannen in ett finger fittan så jag hade ett finger i varje hål.
=Aaahåååh jaaaaameeeeeerrr= stönade jag högt när fingrarna drogs ut och in i mig och orgasmen närmade sig.
Just när dom stack in ett finger var till i hålen kom jag i en underbar orgasm.
Jag skrek rakt ut och benen ville vika sig, jag fick kämpa för att kunna stå upp.
Det rann av sekret på mina ben och männen jublade.
=Ha ha, det var en riktigt kåt slyna du har Bengt, jag får gratulera= sa han med fingrarna i fittan.
=Tack, tack ja hon skall jag ha mycket nytta av, men sätt er nu så skall ni få känna på en riktig avsugning, vem vill vara först= sa Bengt
=Slyna, sug mig först= sa han som hade haft fingrarna i fittan och gick och satte sig, den andre mannan satte sig också och Bengt sa.
=Såja slyna du vet vad du skall göra=
Vet inte vad som flög i mig men jag sa.
=Genast herre, gärna= det var första gången jag använt ordet herre till Bengt men det kändes riktigt.
Dom båda männen hade satt sig vid bordet igen och jag kröp under, den man som jag först skulle suga hade redan dragit ner byxorna och hans kuk stod rakt upp.

Jag blåste först lite på kuken innan jag gapade stort och sänkte huvudet över kuken så den kom långt in i munnen utan att få kontakt med min mun.
Så slöt jag läpparna om kuken och det hördes ett stön från mannen, försiktigt smekte jag hans pung samtidigt som jag höjde och sänkte huvudet.
Så började jag suga hårt på kuken och försiktigt förde jag ett finger in mellan hans skinkor.

Mannen stönade till när mitt finger nådde hans anus, då tog jag tag om kuken och runkade samtidigt som jag sög allt intensivare.
Så tryckte jag fingret mot anus och det hördes ett stönande till från mannen när hans ringmuskel gav vika och jag kunde trycka in fingret i hans röv.
Så började jag jucka med fingret i hans röv samtidigt som jag runkade och sög honom.
Det tog inte lång stund innan han började jucka mot och med ett stön kom han, han sprutade stråle efter stråle rakt in i min mun och jag svalde så gott det gick.

När jag slickat rent hans kuk hörde jag honom säga.
=Det var den bästa avsugningen jag varit med om=
Jag var nu såå kåt att det rann ur fittan när jag tog mig an den andre mannen som också hade dragit ner sina byxor.
Han fick samma behandling med den skillnaden att när det gick för honom slutade jag runka honom och istället smekte min fitta så jag kom i en jätteorgasm.
Jag kände hur blött det blev mellan mina lår när jag kom, det var med stora svårigheter jag kunde svälja hans sperma när det gick för mig.
=Är ni nöjda= frågade Bengt.
=Jaa, för tillfället= svarade männen.
=Slyna, om fram och ställ dig i färdigställning= sa Bengt.
=Genast herre= sa jag och några sekunder senare stod jag på golvet med brett särade ben och händerna knäppta bakom nacken, jag kände hur mitt sekret rann utmed insidan av låren.

Männen tackade för affären och gick, jag kände mig lite besviken men stod kvar hela tiden i färdigställning.
När männen gått klädde Bengt av sig naken och ställde sig bakom mig.
=Det gjorde du bra slyna, affären gick hem, tror minsann att jag skall använda dig till fler sådana här affärsuppgörelser= sa Bengt och smekte mina bröst bakifrån.
=Tack jag hjälper gärna till, aaååå jaa meer= sa jag när han sakta lät kuken glida in i min våta fitta.
Det gick ganska snart för mig och Bengt satte sig i fåtöljen och sa till mig att suga av honom.

Så fortsatte vårt lite udda sexliv, för det mesta var det bara Bengt som knullade mig med sin underbara kuk men ibland hade han med sig någon kompis hem som jag antingen fick suga av eller som knullade mig.

En gång frågade Bengt mig om jag verkligen ville ställa upp på allt som Ulla blev utsatt för, utan att tveka svarade jag.
=Absolut, jag såg ju hur lycklig hon var och hur bra ni hade det tillsammans så jag vill att du utsätter mig för samma saker=

En höstdag, ca två veckor efter att Bengt frågat om jag ställer upp på allt det var en fredag, höll jag på att städa huset när Bengt kom hem från jobbet, jag hade bara ett litet linne på mig.
=Hej min älskade slyna= sa han glatt och kysste mig
=Hej min älskade herre= sa jag och kysste honom tillbaka.
=Här är en present, ta på det med det samma= sa han och gav mig en ask.
Den innehöll en butplugg, glidmedel, hundhalsband och ett koppel, jag hade sett sådana förr när vi varit i sexbutiken och handlat kläder till mig.
=Tack, herre= sa jag, tog lite av glidsalvan som var med och smorde in toppen innan jag lutade mig framåt mot fåtöljen och särade benen brett.
Jag tryckte den mot anus, ökade trycket och tillslut gav ringmuskeln vika.
Pluggen gled in av sig själv sista centimetrarna, den var formad på det viset.
När jag satt på halsbandet knäppte Bengt fast kopplet och sa.
=Bra, nu kan du fortsätta städa, pluggen har du den inne tills jag säger till=
Jag fick gå med lite särade ben när jag fortsatte städningen, snart var det ett nöje att städa för känslan av att ha pluggen inne i röven gjorde mig bara kåtare och kåtare.
Efter städningen sa Bengt att jag kunde fixa lite kvällsmat åt oss.
Fittan rann när jag plockade fram lite rester och varsin öl.
=Nej du kan dricka vin istället, ta det röda vinet som står i svalen= sa han.
/Jasåå han vill ha mig extra kåt ikväll, undrar vad han hittat på nu/ tänkte jag när jag hämtade vinet.
Vin och då speciellt rött vin gjorde mig alltid oerhört kåt och det visste naturligtvis Bengt om.
Han tittade på mig när jag skulle sätta mig, satte mig försiktigt, pluggen ville in lite till när trycket mot stol ökade.

Vi pratade om vad som hänt under dagen allt och allt menas vinet sjönk i flaskan steg min kåthet, till slut var jag tvungen att fråga.
=Har du något speciellt i åtanke för kvällen=
=Varför frågar du det, slyna=
=Med tanke på att jag har en plugg i röven och att jag skall dricka rött vin=
=Slynan har rätt, du kommer att få jobba ordentligt ikväll och jag förmodar att det blir större delen av natten också=
=Jahaa, vad kommer att hända då=
=Ha, ha, det får du reda på så småning om men jag kan säga så mycket som att det är bäst för dig att ha pluggen i så länge som möjligt=

=Färdigställning i rummet= sa Bengt.
=Genast älskade herre= sa jag.
När jag ställt mig i färdigställning kom Bengt in och band en ögonbindel för mina ögon.
=Den bindeln får du inta ta av innan jag säger till, förstått=
=Ja jag förstår=
Så ringde det på dörren och Bengt gick och öppnade.
Jag stod i rummet och hörde röster, jag kunde urskilja minst 5 olika mansröster.
/Hjälp, skall jag betjäna så många män/ tänkte jag men kände samtidigt hur jag blev kåtare av tanken.
=Här har vi kvällens leksak, var så goda och känn på slynan en stund innan lottdragningen börjar, och kom ihåg, nämn inga namn= sa Bengt.

Jag stod som på nålar när jag hörde hur dom kom fram till mig, snart hade jag händer överallt på min kropp, dom smekte mina bröst, min bak och snart hade jag ett finger i fittan.
=Aaååå= stönade jag till när fingret drogs mellan blygdläpparna.
=Har ni sett vilken kåtslyna Bengt har skaffat åt oss ikväll= sa någon.
Alla jublade och rätt som det var så tog någon tag i linnet och slet sönder det.
Så stod jag med brett särade ben och händerna knäppta bakom nacken helt naken inför ett okänt antal män som alla, hoppades jag, för det kändes som om det var väl femton, tjugo händer på min kropp kändes det som, som smekte och klämde på mig överallt.
=Jag ser att slynan har förberett sin röv också= sa någon annan och drog pluggen ut och in i röven.
=Ja, den har hon haft inne en stund nu och jag kan väl tala om att slynan har en underbar sugteknik också= sa Bengt.
Jag var nu såå kåt att nästa finger som kom in i fittan utlöste min första orgasm för kvällen, det skulle bli många den natten.
=Aaaååå nuuu meeer jaaa= stönade jag högt och hade det inte varit för att någon stod bakom mig och höll i mina bröst så hade benen vikt sig.
=Det vill jag säga var den kåtaste slyna jag varit med om= sa en med skånsk dialekt.
=Okej, så var det lottdragning, ta ett papper här och skriv ner en bokstav från A till I= sa Bengt.

Jag kunde bara höra hur det prasslades med papper en stund och då kom jag på att det är åtta bokstäver från A till I, var dom såå många tänkte jag.
=Okej, den första bokstav en är E, den andra är H= sa han och fortsatte tills han dragit alla åtta bokstäverna.
=Här har ni ett fotografi så alla kall känna igen henne sedan, slynan får som vanligt inte se era ansikten, då så mister E kan du börja= sa Bengt.

Så hörde jag hur det kom någon fram till mig, kåt var redan så när han strök ett finger mellan blygdläpparna upp mot klittan stönade jag högt.
=Jaså, slynan har en bra sugteknik säger du= sa han och jag uppskattade hans ålder till medelåldern.
=Ja det har hon= sa Bengt.
=Då kanske min utlösning i slynan skall bli i munnen då, följ med här= sa han och tog tag i kopplet.
Efter bara ett par steg hörde jag hur han satte sig i fåtöljen.
=Ner och visa din sugteknik slyna= sa han och drog i kopplet.
=Gärna herrn= sa jag och satte mig på knä.
Jag kände mig fram till hans byxor, knäppt upp dom och drog ner dom och kalsongerna.
Sakta smekte jag sedan uppför hans lår mot kuken, när jag kände den grep jag försiktigt i den, böjde mig framåt och blåste först på den innan jag kysste toppen, det var redan en droppe på toppen som jag slickad i mig.
Smekte hans pung lite försiktigt med den ena handen samtidigt som jag sakta började runka kuken med den andra, så gapade jag stort och sänkte huvudet mycket sakta över kuken.
Ett svagt stön kom från honom när kuken till slut gled in mellan mina läppar.
Sakta runkade jag kuken och började nu suga samtidigt som mitt huvud gick upp och ner.
Kuken kändes stor och jag fick gapa ordentligt för att inte rispa den med tänderna.
Några minuter senare ökade jag suget och lät den komma allt längre in i munnen.
Bengt har lärt mig hur jag skulle göra för att kunna få ner kuken i halsen utan att klykas.
Tillslut gick mitt huvud upp och ner i stora tag så kuken gled ner i halsen och min näsa träffade hans mage.
När han började stöna högre tog jag till mitt sista ess, jag förde ett finger in mellan hans skinkor och tryckte på mot anus, när fingret gled in i röven stönade han högt och började spruta.
Under tiden som han sprutade gick mitt finger ut och in i hans röv och jag svalde allt som kom i min mun.
Han sjönk ihop i fåtöljen och sa.
=Gud det var verkligen en avsugning som jag kan rekommendera, vilken härlig slyna du hittat Bengt=

Så ville alla bli avsugna på samma sätt och faktum var att det gick två gånger för mig också.
När jag sugit av den siste kuken som för övrigt var Bengts, gav han som vanligt så mycket sperma att jag inte lyckades svälja allt utan det rann lite på hakan, så rapade jag och det tyckte männen var roligt, jag hade ju ändå svalt sperma från nio härliga kukar.

=Kom med här slyna= sa Bengt och drog i kopplet.
Vi gick in i sängkammaren, jag hörde hur han stängde dörren, så tog han bort ögonbindeln, tittade mig i ögonen och sa mycket alvarligt.
=Anita, nu är det din absolut sista möjlighet att säga ifrån om du inte vill vara med mer som min sexleksak eller om du vill utsätta dig för allt som Ulla blev utsatt för=
=Det som hände nu var bara en liten uppvärmning mot vad dom kommer att utsätta dig för resten av natten, du förstår väl varför du fortfarande har pluggen inne=
Jag tittade på Bengt en stund innan jag sa.
=Jag förstår på ett ungefär vad som kommer att hända mig men det skall jag säga dig min älskade herre att jag har levt i ett ständigt kåtrus sedan den natten för två år sedan när vi låg med varandra för första gången och om du inte låter dom använda mig som en sexleksak så blir jag besviken=
=Men du skall veta att dom kan bli ganska hårdhänta och du skall ha ögonbindeln på hela tiden=
=Jag tål ganska mycket, men varför får jag inte se något=
Därför att det är en liten mycket intim klubb som består av ett antal herrar som inte vill bli igenkända men som skall kunna känna igen dig om ni träffas på stan=
=Så du är beredd nu det kan bli tufft, ja kommer att bli tuffa tag och du kommer att bli såå förnedrad och behandlad som skit= sa Bengt
=Jaaa, jag förstår nu att det är detta jag längtar efter, jag längtar efter att bli förnedrad, bespottad och nedsprutad med sperma, jag längtar= sa jag.
Jaa jag ser det= sa Bengt när han knöt fast ögonbindeln igen för det hade blivit en pöl under mig.

Så öppnades dörren och jag ledes ut igen, som ett får till lejonen färdig att slaktas, tänkte jag.
=Då så mina herrar, här har ni nu slynan ni betalt för, var så goda hon är eran leksak, jag har pratat med slynan och hon är införstådd med att det blir hårda tag med både det ena och det andra så det bara att börja leka med slynan= sa Bengt och släppte kopplet.

Sekunden senare drogs jag vidare i kopplet och snart trycktes jag ner över en man.
=Trä din kåta slynfitta över kuken= sa en man hårt.
Jag sökte ner mellan mina ben och fick tag i en kuk, genast styrde jag den mot fittan.
=Slynfittan är ju genomvåt= sa mannen när jag lätt sjönk ner över hans kuk.
=Aaaa åå jaa meerr= stönade jag när kuken var inne till botten.
=Slynan skall nog få mer= sa en man bakom mig och jag trycktes framåt.
Pluggen i röven slets ur och genast ersattes den av en riktig kuk, den gled lätt in i röven.
=Jucka nu slyna= sa han bakom mig.
Jag började jucka fram och tillbaka, då drar någon upp mitt ansikte.
=Gapa slyna=
=Aaåå jaaaa= skrek jag och så hade jag en kuk i munnen också.
För första gången i mitt liv hade jag tre kukar i mig samtidigt och jag njöt för fullt.
Det tog bara en minut så gick det för mig.
Det bara gurglade ur munnen på mig när orgasmen rasade och fittan flödade.
=Aagggurggaaaagguaaaj= stönade jag när någon plötsligt nöp hårt i mina bröstvårtor.
=Slynan skall hålla käften och sköta om våra kukar, förstått slyna= röt någon.
=Aaåå jaaaaggu= stönade jag och nickade så gott jag kunde med kuken i munnen.
=Aaaåå, brraaa föör nu skall din röv randas= stönade han som rövknullade mig.
Klatsch, klatsch, min stackars bak fick ta emot flera hårda smällar som sved.
Men det var en smärta som värmde och värmen spred sig mot fittan vilket åter gjorde mig oerhört kåt.
När så ännu en orgasm rasade inom mig fick jag mer smisk, denna gången svartnade det nästan för ögonen trots att jag hade bindel för ögonen så underbart stark var effekten av smisket samtidigt som orgasmen kom.

Snart hade dom tre männen sprutat i mig och nästa tre män ville leka med min kropp.
Återigen fick jag kukar i alla mina hål, återigen blev min bak och mina bröst utsatta för smisk med mer mycket starka orgasmer som följd.

Dom sista männen gjorde nästan som dom andra med den skillnaden att dom tryckte in båda kukarna i fittan samtidigt, efter en stund tryckte dom in båda kukarna i röven istället.
Jag skrek ut smärtan när dom tog tag i mina höfter och bara tryckte in kukarna i röven, jag trodde jag skulle spricka men det brydde dom sig inte om.
Tillslut hade ringmuskeln gett upp och kukarna gled in i tarmen, just då sprutade kuken i munnen och jag hade fullt upp att svälja den sperman så jag märkte knappt att dom sprutade röven full med sperma.

Jag låg som en trasa på golvet och bara stönade och pustade menas männen pratade med varandra om mig.
Dom lyckönskade Bengt till en sådan exemplarisk slyna.
=Ja den slynans tjänster skall vi köpa fler gånger, var så säker= sa dom.
/Undrar hur mycket dom betalt för mig/ tänkte jag.

Nu blev det ett par timmars vila och jag fick sitta på en stol mitt i rummet, åter med pluggen i röven.
Bengt serverade mig vin och jag drack ganska mycket, till slut kände jag mig full och jättekåt.
Männen hade suttit och druckit öl och pratat, vad klockan var viste jag inte men en av männen sa att nu var det ny dag så klockan måste vara en bit över midnatt.

=Okej gubbar, till grand final= sa plötsligt en av männen.
=Okej= sa Bengt och en stund senare hörde jag hur det prasslades med plast, jag förstod ingenting.
=Kom här slyna= sa Bengt och drog i kopplet.
Jag leddes några steg så sa han till mig att lägga mig ner på rygg.
Jag la mig på plasten och så sa han åt mig att använda pluggen i fittan istället.
=Jaa, herre= sa jag och drog ur pluggen ur röven, så smekte jag fittan lite innan jag tryckte in pluggen i fittan.
=Se till att smeka dig ordentligt nu. Du skall kåta upp oss igen slyna= sa någon.
=Jaa herrn= sa jag och började smeka min fitta på samma sätt som Bengt tyckte om.
Pluggen drog jag ut och in, jag hörde hur männen stönade runt omkring mig.
Så kom min orgasm igen, vilken för kvällen vet jag inte men den var stark och jag gick upp i brygga samtidigt som jag körde pluggen ut och in i rasande tempo, jag stönade högt och skrek efter kuk.
=Aaa nuu= hörde jag en av männen säga och sekunden senare kände jag hur det skvätte sperma i ansiktet och på brösten.
Jag smekte in sperman över brösten och slickade i mig så mycket jag kom åt.
Så kom snart nästa man, och nästa, till slut hade jag sperma över hela ansiktet och överkroppen.
=Jaaa ge mig allt= stönade jag och smekte in sperman över hela kroppen.
=Ligg still slyna så skall vi snart spola av dig= sa någon.

Jag låg still på plasten, smekte brösten lite, så hörde jag hur männen öppnade flera ölburkar.
Dom drack en stund innan Bengt frågade om dom var klara.
En av männen sa =vänta lite=

En stund senare sa han =okej nu=
=Nu skall slynan ligga i färdigställning= sa Bengt.
Jag hör hur allihop reser sig och snart prasslar det på plasten runt om mig.
/Vad skall dom göra nu/ tänkte jag när jag särade benen brett och knäppte händerna bakom nacken men sekunden senare fick jag svar.
Dom pissade på mig, jag började vrida undan huvudet men då röt en av männen.
=Ligg still slyna=
Så jag låg still menas dom pissade ner hela mig, från håret ner till fittan /detta är höjden av förnedringen jag längtat efter/ tänkte jag och log.

En stund senare när alla pissat färdigt kände jag hur dom lyfte i plasten, en dörr öppnades och kylan talade om att dom bar ut mig.
När dom lagt mig på gräsmattan försvann allihop och dörren stängdes, det blev tyst.
Jag låg still en stund och lyssnade men alla var inomhus, en lång stund senare hörde jag hur det kom bilar som sedan körde igen, jag gissade att det var taxibilar som hämtade männen.
=Du kan ta av bindeln nu och komma in och duscha= sa Bengt.
Efter en lång dusch kom jag in i rummet där Bengt satt, han hade hällt upp varsin öl.
=Ååh tack herre= sa jag och tittade på klockan, den var halv fem på morgonen.
Efter ölen stöp jag i sängen, Bengt la sig bakom mig, han la armen om mig och sa.
=Tack älskade slyna=
=Ååh, tack själv, föresten hur mycket betalade dom för att leka med mig=
=Älskade slyna, varje gång dom kommer hit får dom betala tio tusen per person och då får dom hålla på i tolv timmar=
=Vaa, men, men då har jag tjänat, förlåt du tjänat åttio tusen på mig i kväll=
=Ja, det stämmer och dom kommer tillbaka, det kan du vara säker på min älskade slyna=

Jodå, dom kom tillbaka, regelbundet under flera år, men jag förstod att den där lilla klubben bestod av många fler än dom åtta, jag hörde i alla fall minst femtio olika mansröster.
Jodå, Ulla hade levt samma liv och hon liksom jag tjänade ihop en hel del pengar till Bengt.

Jag bodde hos Bengt i tio år och var lycklig hela tiden men så fick han lungcancer, han rökte mycket, och dog.
I testamentet hade han skrivit över huset på mig men på grund av alla rykten och prat om mig som lyxhora, som visserligen var sant, var jag tvungen att sälja huset och flytta.

Jag flyttade ca tretio mil, köpte ett nytt hus, skaffade jobb och träffade en underbar man.
Vi gifte oss och skaffade barn, vi var en lycklig Svensson familj men ibland saknade jag det förnedrande sexliv jag levde hos Bengt.

Men så en dag när min man kom hem sa han att han träffat en man från min gamla hemstad och han hade påstått en del saker som han ville ha klarhet i.
Jag berättade allt och efter några timmar sa min man.
=Detta tycker jag du skall skriva ner, och om du tycke om det livet såå mycket så kanske vi skulle= sa han och log men sa inget mer.
/Undrar vad han har i tankarna/ tänkte jag.

Nej nu skriver jag inte mer på ett tag men man vet aldrig vad min man hittar på, kanske jag kan skriva om det någon gång i framtiden.

Hälsningar från en längtande lyxhora[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

OMFG VA LÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte du vet vad en novell är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kul med en novell där kvinnan inte blir behandlad som en liten hund[love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här var ju inte en sexnovell, det var en livsbiografi med erotiska inslag.

Coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte riktigt läst igenom allt... Men min synpunkt är nog: Mer sex ffs? [surprised]


   
SvaraCitera

Omg! Haha, fy fan!!! Fast klart diggar man den sortens livsstil så go for it! Jag hade aldrig klarat det ska jag säga! [surprised][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera