Aviseringar
Rensa alla

Sexnovell: Alfons Åberg och Farmor


Ämnesstartare

- "Alfons? Pappa ska ner till horhuset och knulla några slynor. Farmor kommer om en kvart!"
- " Okej pappa!"
Alfons pappa smällde igen dörren.
Alfons gick ut i köket och tog en öl, han drack flera.. Satte på en porrfilm där dom sket i varandras könsöppningar.

Till slut kom farmor in i lägenheten.. Hon tittade på Alfons och sade
-" Heej mitt barnbarn!".
Alfons tittade på farmor. Han kände hur kuken blev stor, större än någonsin, hennes hängpattar såg Alfons genom farmors tröja.. Farmor frågade Alfons vad fan han tittade på. Inget sa Alfons stammande.. Farmor blev sur och tog tag i Alfons arm
-" Nu du unge man ska du få se vad som hände rom man kollar på en kärrings bröst!"..
Alfons pissade på sig. Innan pisset tog slut så tog farmor Alfons kuk och riktade den mot ansiktet..
"Mmmmhh mm" sade hon när hon svalde stora klunkar av Alfons urin.
-"Vänta, jag kommer!!" sade farmor. Hon gick ut och hämtade en morot. Farmor kom ut till Alfons igen. Stoppade in moroten i sin röv och bajsade. Sedan stoppade hon in moroten i Alfons mun och sen sket hon i hans mun.
-"TUGGA!" skrek farmor samtidigt som hon gav Alfons örfilar.

Alfons kände kåtheten sprida sig i kroppen..
-" Nu ska jag ringa Arne Weise!, Vänta du bara!" sade farmor. Farmor pissade Alfons i ansiktet, till slut kom Arne Weise. Arne Weise tog farmor i röven samtidigt som farmor fick Alfons sperma över hela kroppen. Till slut kom pappa hem med ett gäng nerknarkade horor..

Morgonen efter fick Alfons och pappa mycket kroppsvätskor att städa undan.


   
Citera

Hahaha, jag vet inte om jag ska bli rädd eller garva. Bägge funkar! Bravo! [y]


   
SvaraCitera

Haha! Wtf? X"D


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera