Aviseringar
Rensa alla

Sexnovell : Jag och gammelmormor


Ämnesstartare

Igår var det min bästa dag i hela mitt liv.

Gammelmormor bjöd hem mig till fika, om jag visste vad hon menade då! Jag gick hem till henne, öppnade dörren och sade "men hej ung-barnbarn!". Hon hade en kortkort kjol, push up bh och ett sexigt u-ringat linne på sig. Håret var permanentat i en liten krulliduttfrisyr. Rynkorna var det enda som hennes hud bestod av.

Hon tittade på mig lite konstigt.. Hon log och flinade lite. Vi gick och satte oss i vardagsrummet, hon hade glömt att stänga av en porrfilm när jag kom. Det stod en dunk med fittsås brevid tvn. Hon tappade kontrollen i golvet. Hon böjde fram för att ta upp tv-kontrollen, jag såg hennes tangatrosor, det var blött och jag såg rakt igenom på hennes gråfärgade fitthår. Hon stängde av porrisen sedan satte hon sig nära mig..

Jag hann knappt ta en klunk av mitt kaffe innan hon sade
-"Jag har fått en knöl på bröstet, känn om det är allvarligt".
Så jag kände. Jag kände hur min klitoris svullnade upp och hur fittsaften rann. Jag sade lite snyftande "jag har ont i min fiffi!". Gammelmormor kände där.

Sedan tog hon av sig alla kläder och särade på benen.. Hon stönade och sade
-"Åh, åh ÅÅAAAAHHH AAAHHH" när jag stoppade in fingrarna i hennes varma pensiopussy. Hon började suga på mina bröst, jag höll fast i hennes huvud hårt. Sedan så fick jag slicka gammelmormor..
-"Mmm, vilket delikatess" sade jag när jag slickade i mig hennes pussys egentillgjorda safter. Jag försökte ta bort huvudet men gammelmormor höll fast det och sade "nähä du, du är inte klar än!". Till slut pissade hon på mig.. Sedan så somnade hon där. Så jag tog av mig tröjan som jag hade utanför den andra, satte på mig jackan och sprang hem igen. På bussen hem till mig fick jag ett sms av gammelmormor där det stod "Du borde komma och fika hos mig flera gånger". Jag log och stängde av mobilen.. Och tittade ut ur fönstret, det regnade, det droppade, precis så mycket som det gjorde ur gammelmormors pussy.


   
Citera
Ämnesetiketter

Äntligen en sexnovell i min smak[cute]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
ziiesh

hett [y]


   
SvaraCitera

Jag runkade flera gånger, mkt rekommenderat


   
SvaraCitera

sexigt, spännande och välskrivet![y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera