Aviseringar
Rensa alla

SEXNOVELL-LEKEN


Ämnesstartare

Skriv en Sexnovell om personen ovan ! [rolleyes]

ÄNDRAT 2009-02-02 22:28
Skriv om de 2 personerna ovan föresten [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

S3ON var en gång våt. Ingen gjorde något åt det. Tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AfLEvin gick in i vardagsrummet för att se om hon fortfarande satt kvar och det gjorde hon. I samma position som han hade lämnat henne i, fast med naken överkropp. Han såg på henne att hon inte kunde bärga sig längre och han njöt av självaste tanken att röra vid hennes perfekt formade bröst. Små, runda, passande.
Det dunkade fruktansvärt i underlivet men han ville dra ut på det mer. Han såg att hon började bli frustrerad, snart. Ja, snart skulle han ta det han förtjänade.

Bra det går när man inte vet om personen är hetero eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är helt sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, nu skriver ju ingen våta drömmar om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja va kåt en dag. Det kom en man från ingenstans. Resten får ni själv klura ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AfLevin smekte sig själv sakta medans han tänkte på Håkan Hellström. Mitt i allt ståhej på harpyja in och upptäckte en halvt naken AfLevin. Båda blev generade och tittade sedan pilskt på varandra. AfLevin kröp fram till harpyja och slet snabbt av hennes kläder. Hon skyndade sig att sätta på en Barry White skiva medans AfLevin tände ljusen. Dom lade sig i sängen. AfLevin började genast smeka hennes mjuka bröst och började sakta kyssa henne. Harpyja blev pilskare och skrek "TA MIG", och det gjorde AfLevin. Sen levde dom lyckliga i alla sina dar och forsatte knulla [blush].


   
SvaraCitera

...Och medan de höll på att knulla för fullt trillade smörgåsbord in och la sig bredvid dom och sa; ta för er!


   
SvaraCitera
Hando

Smörgåsbord kom hem själv en dag från skolan. Då plingade hennes stora kärlek Ola på hennes dörr. Hon blev förvånad, men jätteglad och varm inombords och släppte in honom. Ola visste vad han ville så han gick rakt på sak.
Han började kyssa SMB förisktigt i nacken, och hon stretade inte emot, hon vände sig om och tog av hans tröja. Sedan tog Levin av hennes tröja och SMB var våt som havet själv så hon tog Levin på hans vältränade bröst. Han tog henne på brösten och inom 2 sekunder hade de en hardcorestund i SMBs föräldras säng. De gjorde det på fönsterbrädan, i garderoben, under sängen; ja, överallt!
När SMBs föräldrar kom hem senare såg de skinkavtryk på deras kuddar och SMB & Levin nakna, gosandes i hennes säng.
Sedan levde de lyckliga i alla sina dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en regnig fredagseftermiddag. Jag (Hando), Karro, Rosa och Angelica skulle sova över hos Karro. Vi 4 15-åringar hade varit kompisar ända sen förskolan, så vi kände varann bra.

Vi satt och läste lite tidningar, när det kom upp en massa sexsidor. Rosa frågade oss om vi nånsin hade haft sex. Alla svarade ja, utom jag.

- Det händer nån gång, Hando. Nån gång! Sa Karro med ett konstigt leende.

Natten kom, och vi alla sov i en jättestor säng med våra små söta täcken. När jag hade sovit en stund, vaknade jag av att någon tagit av mitt täcke. Jag såg ingenting, det var alldeles mörkt. Sedan kände jag hur några mjuka händer försiktigt smekte min mage. Jag började bli hård där nere.
Sedan kom det en blöt mun och började hångla med mig. Jag kände att jag blev mer och mer hård när någon försiktigt började massera min kuk utanpå kalsongerna. Sedan drogs de av, och en mun sög lätt. Sedan kom kuken längre och längre in, och den åkte ut. Sedan låg jag helt själv i sängen. Ingen rörde vid mig, och jag trodde jag hade drömt. Men det var tydligen bara en paus för "tjejerna". För sedan vändes jag om och två fingrar kördes in i mitt anus. Sedan drogs de fram till min kuk och kördes fram och tbx. En sådan härlig känsla!
Sedan helt plötsligt tändes ljuset, och jag såg Rosa ta fram handbojor.

- Det var vi, Hando. Sa hon och Angelica och Karro spände fast mig. Sedan visade de mig Philip och Jesper. Nakna.

- Du kommer få så kul! Skrattade de och ljuset släcktes. Jag försökte röra mig, men jag¨låg fastspänd med i händerna och vristerna på mage.
Sedan kände hur någon sakta kysste mig på min rygg. Sedan kysste personen ner på min skinkor och något stor, förmodligen en penis, träddes in mellan mina skinkor. Längre och längre in. Snabbare och snabbare. Till sist började mannen stöna och jag höll på att spy... Jag blev jäkligt hårdknullad. Så äckligt. Sedan kände jag hur händer och tungor rörde vid hela min kropp, och sperma rann ner för hela min rygg. De fortsatte hela natten´, och det var första gången jag hade sex. Helt underbart!(NOT) [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In, ut - sprut. Snipp snapp snut - så var sagan slut


   
SvaraCitera
Hando

S3ON:

- Det händer nån gång, Hando.

Hahahahahahahahahahahahahaha; coolt, så blev jag av med oskulden på nätet[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta hände för en vecka sedan. Jag är 15 år och heter Hando, jag var inte oskuld. Jag hade haft sex 1 gång innan. Det var Lördag och ja var på väg hem till min kompis.

När jag kom hem till henne kollade vi på en film på hennes tv, och det var vissa scener som va extremt snuskiga. När vi sett klart på filmen kände jag mig jätte kåt så ja sa till min kompis att ja skulle bara gå på toa.

När jag kom in till toan slängde jag av mig byxorna och började runka av min kuk, jag var jätte hård redan, jag stönade till dådå. Jag hörde steg utanför toadörren men jag kunde verkligen inte sluta för jag var så kåt. Men rätt som de var så kom Sofie in genom dörren och då såg hon att jag onaerade så hon tog av sig sin tröja och sina byxor men inte sin bh och de babyrosa sexiga stringtrosrona.

Hon började suga mig och jag stönade ännu mera.
Sedan föreslog hon att vi skulle skulle gå in till hennes mammas och pappas sov rum, jag gjorde som hon sa och la min ner i den breda dubbelsängen.

Nu låg vi båda helt nakna i sängen och jag knullade henne med min stenhårda kuk. Jag stönade hela tiden. Sedan började jag att slicka henne och efter en stund så kom bådas orgasm som bara rann.


   
SvaraCitera
Hando

En gång ville S3ON gå på nattklubb i Stockholm. Han valde en populär klubb som hette Ligg et!. Han gick in och spanade efter folk som var värda att ragga efter, då såg han en väldigt vacker asiatisk flicka. Han gick fram och pratade med henne, och de fick rätt bra kontakt.
Efter en timmes prat och några drinkar dansade de porrigt på dansgolvet, de började hångla och bestämde sig för att gå hem till S3ON.

Väl hemma så drack de en flaska vitt vin, och S3ON var kåtare än någonsin. Han sa åt Amanda att han ville ha sex med henne. Hon tvekade och sa att hon var rädd för att han skulle bli besviken och äcklad. Men så full och kåt som S3ON var så spelade det ingen roll alls.
Hon lade sig på magen och släckte ljuset. Amanda bad om kuk i rumpan så han körde in den i analen på henne. Han knullade som aldrig förr!
Vilket praktknull det var!
Han tjöt "TJOHOOO!" när han kom i henne.

Efter 1 ligg och 2 avsugningar så låg de två och myste hela natten lång.
Sedan frammot kl. 13-tiden så ville han ta på hennes fitta. Han fick inte det för henne tidigare, och när han försökte så slog hon bort hans händer.
Men nu när hon sov så passade han på!
Han drog sin hand ner från de perfekta brösten, nerför navelen och mot hennes underliv. Men när han väl kom fram med handen så var det en kuk där.
Han ropade "VAD I HELVETE!" så att Amanda vaknade. Han sa vad han precis hade känt, och Amanda blev inte sur, hon förklarade att hon/han var en transa; och att hon hade börjat gillat honom rätt mycket.
Äcklad som S3ON var så körde han ut Amanda och funderade på vad han hade gjort. Hur kunde jag inte förstått det?!
Han levde därmed i kyskhetslöfte resten av sitt liv och drog en handtralla då och då. Men det var allt.

Amanda = A Man Da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON och Hando smexade en dag. Båda tyckte det var underbart skönt.


   
SvaraCitera