Aviseringar
Rensa alla

Sexnovell, SERIÖS FRÅN MCLUVER!!!


Ämnesstartare

Hej, det otroliga har hänt! Jag har skrivit en seriös sexnovell!

Detta är en runkfantasi jag haft tidigare och jag har nu fått den i textform, typ.

En natt av lust och rädsla

Jag är en kille på 17 år och det här är en trevlig liten sexuell bekantskap jag nyligen haft. Jag skulle åka till min gamle vän som jag inte var så överdrivet förtjust i, däremot var hans syster en riktig kalaspingla.

Hon var en brunett med fina kurviga former och fasta bröst i storlek C, hon var visserligen 2 år yngre än mig men hon var längre in i puberteten än jag drömde om i hennes ålder.

Men när jag stod utanför min väns dörr så ringde jag på, pling pling. Den som öppnade var inte min polare, utan hans heta syster. Hon hade på sig mjukisbyxor och en liten topp, och man såg att hon inte hade BH under.

"Hej Kalle" sa hon och gav mig en kram.

"T-t-t-t-t-aaack!" stammade jag fram och jag frågade var min vän var. Hon sa att han var och jobbade men kom hem om några timmar, sen föreslog hon att vi skulle hitta på något medan vi väntar på honom.

Vi gick in i hennes rum och jag frågade "Så vad vill du att vi ska göra?". Hennes svar var ett blygt "Jag vet inte, du får bestämma".

Jag log elakt och sa "Så jag får bestämma exakt allt vi ska göra?". Hon log och nickade. "Det tror jag inte på" sa jag, om jag skulle säga tillexempel "ta av dig tröjan och visa brösten" så skulle du väll inte gå med på det?

Men där hade jag fel, hon reste sig upp och tog långsamt av sig sin tighta topp. Jag såg hennes perfekta bröst och kunde inte annat än häpnas. "Du bestämmer, som jag sa" sa hon med en späd röst.

Jag gick fram och kände på hennes bröst, de var verkligen sköna. "Okej, men ta av dig byxorna också, och böj dig över ditt skrivbord". Hon tog av sig mjuksibyxorna och jag såg hennes trosor, ett bar ljusgula med spets.

Hon böjde sig fram över skrivbordet och särade på benen. Jag gick fram och tog av hennes trosor och kände lite på hennes fitta, den var våt.

"Okej, jag tror vi borde höja hela situationen lite... lägg dig på sängen"

Hon gjorde som jag sa och hennes fingrar fingrade lite mellan benen. "Börja pulla dig själv" sa jag.

Hon följde återigen mina order och pullade och stönade. Hon såg verkligen ut att njuta och hennes ögon var slutna.

Jag tänkte att det här är något jag vill minnas för livet, så jag drog upp min mobiltelefon och startade kameran. Jag började filma hennes, och kände lite på mitt tryckande stånd utanför byxorna.

Hon såg vad jag höll på med, och skrek till. "Vad fan gör du?".

"Jag filmar ser du väll, fortsätt du" sa jag i ett dåligt försvar. Hon verkade tända på situationen och tittade rakt in i kameran, jag hade tröttnat på situationen. Nu var det dags för mig att få lite action!

Jag drog av mina byxor och kalsonger och sa med min pubertala röst "sug på kuken".

Min kuk var ingen mästerverk, 15 cm och rätt normal. Hon sög på den, lekte med tungan längst skaftet, drog den ner i halsen. Jag njöt och hjälpte till med att munknulla.

"Nu räcker det" sa jag. "Ställ dig på alla fyra".

Hon gjorde som hon blev tillsagt och jag gick fram och placerade min kuk vid hennes fitta. Jag förde in den och hon var riktigt våt och tight.

"åååh...åååh... du är mycket skönare än min dildo!" skrek hon ut. Jag knullade henne rejält och drog ut min kuk, sen bad jag henne att vända sig om. Jag sprutade utan större förvaning henne i ansiktet och hon kände sig chockad.

Men samtidigt öppnades dörren till rummet, där stod hennes bror. Han höll en pistol i handen. "Du ska fan hålla dig borta från min syster" skrek han och sen sköt han mig, jag svimmade av och sen i min avtuppade status så våldtog han mig och skärde av en bit av min rygg som han sen åt till middag.

Slut.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

McLuver:

Jag tänkte att det här är något jag vill minnas för livet, så jag drog upp min mobiltelefon och startade kameran.

McLuver:

skrek han och sen sköt han mig, jag svimmade av och sen i min avtuppade status så våldtog han mig och skärde av en bit av min rygg som han sen åt till middag.

HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

och sen sköt han mig, jag svimmade av

HAHA KLOCKRENT[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skrattade i slutet [bigsmile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

sen sköt han mig, jag svimmade av och sen i min avtuppade status så våldtog han mig och skärde av en bit av min rygg som han sen åt till middag.

Tänkte väll också[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev kåt av denna

hon har kanske inte än ännu kåtare ännu yngre bebislillasyrra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"T-t-t-t-t-aaack!"

McLuver:

Hon verkade tända på situationen och tittade rakt in i kameran, jag hade tröttnat på situationen.

McLuver:

Jag sprutade utan större förvaning henne i ansiktet och hon kände sig chockad.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

McLuver:

Jag log elakt och sa "Så jag får bestämma exakt allt vi ska göra?". Hon log och nickade. "Det tror jag inte på" sa jag, om jag skulle säga tillexempel "ta av dig tröjan och visa brösten" så skulle du väll inte gå med på det?

sorry, orka inte läsa mer 😛
men gillar denna delen iaf [bigsmile][y][party]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Sexnoveller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför flyttades den här till snusk [n]


   
SvaraCitera

Käften sa jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah hahHA Hi ha.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

skärde

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

åååh...åååh... du är mycket skönare än min dildo

haha det där har du fått från "Darin är avslöjad" som jag skrev för snart två år sen xD


   
SvaraCitera

McLuver:

å våldtog han mig och skärde av en bit av min rygg som han sen åt till middag.

Sexigt.


   
SvaraCitera