Aviseringar
Rensa alla

Sexnoveller


Ämnesstartare

Föredrar ni saftiga detaljerade fysiska personbeskrivningar, eller är det bättre att bara ge lite generella drag och sen låta läsaren själv fantisera hur personerna ser ut?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

generella drag i personbeskrivningen och händelser detaljerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om man kan tjäna pengar på att skriva smaskiga upphetsande sexnoveller? Behöver få loss lite pengar till sommaren. [wink]


   
SvaraCitera

alltså jag vill i alla fall ha en ganska lång beskrivning av själva sexet men hur detaljerat det behöver vara vet i fasen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket som, beror på grepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

qazedctgb:

Nachac:

Ok, tack för svar.

Nästa fråga.

Skall en sexnovell vara ganska pang på sexet eller vill ni ha mer historia runt omkring, där sexandet bara är en del typ? Mer som en riktigt novell alltså, men med ordentliga sexscener?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Mer som en riktigt novell alltså, men med ordentliga sexscener.


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Skall en sexnovell vara ganska pang på sexet eller vill ni ha mer historia runt omkring, där sexandet bara är en del typ? Mer som en riktigt novell alltså, men med ordentliga sexscener?

det beror lite på det är ju bra att bygga stämning så en riktigt bra introduktion är ju att föredra. men sedan när sexscenen väl har varit så vet i fasen om man behöver ha jättemycket efter. men den sexnovell du har postat här är bra i dispositionen mellan sex och annat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men den sexnovell du har postat här är bra i dispositionen mellan sex och annat...

Tack. jag var delvis ganska nöjd med den, men den hade samtidigt ganska mångra brister. När jag la upp den visste jag inte att man inte kunde ändra sina posts i efterhand. Planen från början var att redigera den efter feedback, nu gick ju inte det så bra :p


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Tack. jag var delvis ganska nöjd med den, men den hade samtidigt ganska mångra brister. När jag la upp den visste jag inte att man inte kunde ändra sina posts i efterhand. Planen från början var att redigera den efter feedback, nu gick ju inte det så bra :p

aha där ser man det hade inte funkat om alla användare fick ändra i sina poster hur dom ville för då skulle det uppstå onödiga konflikter efter citteringar som helt plötsligt inte finns och så...


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

generella drag i personbeskrivningen och händelser detaljerat.


   
SvaraCitera