Aviseringar
Rensa alla

sexrobotar


Ser inget direkt problem i det, även om jag personligen inte skulle vara intresserad.


   
SvaraCitera
Musan

Bara inte elektroniken börjar strula och orsaka faror. Kanske känns säkrare med en vanlig docka utan massa teknik 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musan:
Bara inte elektroniken börjar strula och orsaka faror. Kanske känns säkrare med en vanlig docka utan massa teknik 😉

Men vill ju ha den där Fuckmaster 5000 med pulserande vagina med 6 olika lägen och stretchbart anus, med inbyggt 7.1 surround sound ljudsystem där jag kan få höra orgasmer på 134 olika språk som jag hört så mycket om på internet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emot, tycker det låter obehagligtSkeptisk


   
SvaraCitera

dinkompis:

nej man runkar ju bara i en robot

Då kan man ju lika bra fortsätta att köra högerhanden, så sparar man en jävla massa tusenlappar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Då kan man ju lika bra fortsätta att köra högerhanden, så sparar man en jävla massa tusenlappar.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag får en roboboy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För

Men förstår hur de tänker

Att de inte tänker länge tillräckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som är emot sexrobotar, ge mig ett endaste logiskt argument snälla.


   
SvaraCitera

tycker att det är märkligt resonerat ur en teknologisk synvinkel. när robotar blir så pass utvecklade att de är intressanta sexpartners så kommer sannolikt den bakomliggande artificiella intelligensen förmodligen närma sig sentiens i allmänhetens ögon, och då pratar vi för det första om sexslaveri av sentienta individer, för det andra om något som rimligen måste anses vara sex snarare än onani (om man räknar sex mellan olika arter som sex). även om det inte är så att sexrobotarna i sig är smarta nog att anses vara sina egna individer så kommer det sannolikt vara en artificiell begränsning, och det kommer finnas maskiner som har den komplexiteten, vilket väl är tillräckligt för att väcka en del frågor.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:  Emot

Har inget bra argument men gillar inte att robotar tar över så mycket av dagens samhälle.


   
SvaraCitera