Forumet - Sexställning

Sexställning

2328 0 35
Jag och min pojkvän har provat några ställningar med lite olika varianter, bl.a. missionäre, ridande, doggyn, skeden, 69:an [smile]
men vi skulle vilja prova något nytt [crazy]
så kom gärna med tips vad vi kan prova [smile]
gärna hur man gör och sånt och vad ni själva tycker om den [crazy]
oxå har vi bara variet i sängar och soffor så kom gärna med tips där [wink]

Spana också in:

guardian_angel:

duuuschen yao!!

* Ja, bakifrån i duschen e typ, ja, skönt [smile]

* Doggy i soffan, du står på knä med händerna på ryggstödet, han står bakom på golvet. Bra ställning att växla mellan att han stöter. Underskatta inte att du får jobba med rumpan, de tjejer jag testat med har tyckt det e kul och skönt att jag bara står där stilla i perioder medan tjejen jobbar upp och ner med rumpan... [love]

* Bli avriden i badkaret, krångligt, knepigt och ingen "köra på hårt" ställning... Mest bara mysig och rolig typ... Hög kramfaktor... [wink]

* Bord. Ett ex hade en förkärlek till just bord, soffbord, matbord, diskbänkar, stora bord, små bord, allt skulle provas att knulla på. Oftast genom att hon hoppade upp på bordet och jag stod bredvid, men på stora bord låg jag på henne och körde på. Upphetsande, förbjudet, hennes föräldrars finbord i vardagsrummet var en hit... [smile]

* Utomhus i hagar, parker och stränder. Baksätet på en bil, eller en avridning i passagerarsätet är kul. Svårare och trängre än man tror, om man inte har väldigt stor bil