Aviseringar
Rensa alla

sexställning eller vad?


Ämnesstartare

alltså jag har smsat med en kille ganska länge nu, och vi har träffats lite sådär också, och vi ska träffas imorgon också. jag är 13 och han är 17. förut när vi smsade med varandra sa han att han "skulle ta mig i 1:an" , och vad är 1:an ? är det någon ställning eller något? [crazy]

ska bli tillsammans med han, önska mej lycka till[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

1:an är fittan. 2:an är analen. Det är ingen ställning. Jag tycker inte du ska ha sex med honom om du inte vill det etc. Ha så kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe, tack så mycke, nu vet jag de.

btw, vad tkr ni ? ska jag vara tilsammans med han om han är 17 och jag 13? gillar han jättemycket, men mina föräldrar kommer bli arga, men jag bryr mig inte om dom, men kan inte sluta tänka över de ändå..


   
SvaraCitera

tjejen500:

ska jag vara tilsammans med han om han är 17 och jag 13?

Jag har inte den blekaste, då det är oerhört individuellt. Men personligen tycker jag nog det är en opassande ålderskillnad, ni är som på helt olika steg av mognad.


   
SvaraCitera

tjejen500:

btw, vad tkr ni ? ska jag vara tilsammans med han om han är 17 och jag 13?

låter som att han bara vill vara tillsammans med dig för ha sex.

och:

Victor Ahlén:

det är en opassande ålderskillnad, ni är som på helt olika steg av mognad.

(men vafan vet jag)


   
SvaraCitera

Jag hade klasskompisar när jag var 17 som var tillsammans med 13-åriga tjejer. De behandlade dem hemskt respektlöst och gav utförliga beskrivningar av deras samlag (vilket antagligen var överdrivet, får jag hoppas) medan vi satt och åt. De flesta såg ner på de killarna som dräggiga.

Mitt råd är: funderar du över ifall du "kan" va tillsammans, va inte det. Åldersskillnaden i den åldern är STOR och känns det inte 100% rätt så är det med stor sannolikhet inte 100% rätt.


   
SvaraCitera

Hitta någon i din egna ålder istället. Han lär utnyttja dig, dessutom är det olagligt om ni skulle göra någonting sexuellt ihop.


   
SvaraCitera

men shit, skaffa lite självrespekt


   
SvaraCitera

Vilken looser han måste vara.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

tkr du ska låta han ta dig i 2an om du e rädd att felora oskuldern för d kan man ba gö i 1an 🙂 hehe mitt tips ba [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Nu vet jag vad jag ska sms:a till nästa tjej jag får nummer av [cool].


   
SvaraCitera