Aviseringar
Rensa alla

Sexualkunskapsboken !


Ämnesstartare

Precis som de flesta andra som går i trean så har även jag projekarbete. Och jag skulle verkligen behöva er hjälp.

Jag ska skriva en sexualkunskapsbok. Smexigt, eller hur ?!

Till detta så behöver jag i alla fall ungdomar (ni bland annat) som kan svara på om inte alla så en fråga som jag senare ska ta med i boken. (finns inga garantier på att alla svar kommer med)

Allt är helt anonymt och känner du inte att du kan svara seriöst så behöver du inte svara alls.

Allt som du behöver göra är att klicka in på länken och göra som där står. Skulle blir evigt tacksam om du gjorde det ! [bigsmile]

http://sexualkunskapsboken.blogg.se/category/bidra.html


   
Citera

haha, bra idé
med tanke på att dagens barn kan mer om sånt där än lärarn så är det väl dags för en uppdatering


   
SvaraCitera

Hur menar du med "kortfattat fysiskt och psykiskt"?
Och det är väl ingen kunskap i det. Skriver jag att det var i en bil med en som heter Nisse så lär jag väl inte andra någonting? Sexualkunskap ska ju vara KUNSKAP om sex, alltså skydd, vad som händer i kroppen osv. Eller menar du att man skall lära sig ställningar osv i den?


   
SvaraCitera

Kommer våra um-nick att publiceras också?[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Nej fan,blir ju bara blödig av att ens tänka på svaren. Jag vill inte bidra till en hel generation gråtrunkare. [sad]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Nej fan,blir ju bara blödig av att ens tänka på svaren. Jag vill inte bidra till en hel generation gråtrunkare.

[love]


   
SvaraCitera