Aviseringar
Rensa alla

Sexuell duell


Duell: Den som kommer först vinner. (Båda i paret)
Straff: Förlorande paret utför oralsex på vinnande paret- behöver dock inte vara vid samma tillfälle.


   
SvaraCitera

duell:vilken kille som håller sig längst (pauser är förbjudna)

straff:vinnande par får välja 3 valfria ställningar och/eller experiment ur valfri weirdo-kamasutra-sexbok som inhandlas i närmaste snuskbutik


   
SvaraCitera

Kukfäktningen lät som ett vettigt förslag.


   
SvaraCitera

den kille som klarar mest ballbusting utan att visa smärta får en skön 3kant med de 2 tjejerna ^^


   
SvaraCitera

Den som kan knulla/slicka/runka sin partner längst? [smile]
Priet kan vara att det förlorande paret köper sexlekasaker till vinnarna? [crazy]


   
SvaraCitera

kablash:

duell : svärd

straff : halshuggning

för att göra de hela sexuellt ska ni va nakna

Hahahahah, älskar dig xD


   
SvaraCitera

Duell: Vem som kan ge sin flickvän/pojkvän orgasm först.

Straff: Förlorarna får smisk av andra laget


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

Garanterat blir det ingen duell där längden på kewk är viktig. Den andra har välhängt, extremt välhängt.

Nån form av onani kanske. Respektive tjej onanerar den andra killen kanske ger oralsex. Först att spruta förlorar. Det är ett av förslagen vi själva har haft.


   
SvaraCitera

Duell: Vilket par som kan gå längst utan sex.

Straff: De får inte ha sex på ett halvår.

Ouch.


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

puttar upp

Ska till det andra paret i morgon och äta troligen bestämmer vi vad som ska gälla. Fler förslag...


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

På fredag smäller det. Det är dags för duell. Jag och tjejen ska tävla mot ett annat par. Duellen kommer att gå ut på att vi killar ska hålla oss utan att få orgasm när den andras tjej ska försöka få oss att komma genom oralsex. Förlorande par ska komma till vinnande par dagen efter klockan 12 och vara till "användning" fram till midnatt. Vad ska vi göra med dem om vi vinner. Tänkte låta den andra killen suga av mig 😉 gulligt förnedrande.


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

Önska mig lycka till nu. Har runkat som aldrig förr idag för att inte vara sugen i morgon, Hoppas bara att jag kan hålla emot. Blir kul på lördag då.


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

FAN!!!


   
SvaraCitera

tesla:

På fredag smäller det. Det är dags för duell. Jag och tjejen ska tävla mot ett annat par. Duellen kommer att gå ut på att vi killar ska hålla oss utan att få orgasm när den andras tjej ska försöka få oss att komma genom oralsex. Förlorande par ska komma till vinnande par dagen efter klockan 12 och vara till "användning" fram till midnatt. Vad ska vi göra med dem om vi vinner. Tänkte låta den andra killen suga av mig 😉 gulligt förnedrande.

haha va gulligt! 😀


   
SvaraCitera
tesla
Ämnesstartare

Enn1E:

haha va gulligt! 😀

Vad är gulligt?


   
SvaraCitera