Aviseringar
Rensa alla

sexuella kontakter


XMinGrönaLampaÄrDödX:

OnT:

Skön pappa,schysst ialf[rolleyes]När man va 14 själv så tyckte man att man va gammal nog att ha sex,nu när man ser på "barn" som är fjortin så tycker jag att dom är grovt för unga,ser dom som barn fan. O_o


   
SvaraCitera

Tözen:

Skön pappa,schysst ialf[rolleyes]

Ja, det är sant. [party]

Tözen:

När man va 14 själv så tyckte man att man va gammal nog att ha sex,nu när man ser på "barn" som är fjortin så tycker jag att dom är grovt för unga,ser dom som barn fan. O_o

Ja, eller hur. Öh, jag är iofs bara 16 och tyckte inte alls att jag var gammal nog att ha sex för 2 år sedan, men ändå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okok


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, eller hur. Öh, jag är iofs bara 16 och tyckte inte alls att jag var gammal nog att ha sex för 2 år sedan, men ändå.

ne,men många gör d,men nu fattar ialf jag att JAG va fan bara ett barn då hur vuxen jag än trodde jag va när jag ser på folk som går i 7:an idag.[tard]

På min front är d lugnt,min mamma tror att jag är lesbisk typ och mobbar mig för jag råka få munherpes,sicken integritetskränkning,håll tyst om d tack.[sad]kul när ens föräldrar mobbar en. >_<


   
SvaraCitera

Haha been there, done that.
Mina föräldrar var inte glada, de tyckte att han var alldeles för gammal för mig! Men de vande sig efter några månader.
Fast de trodde att han var satanist också, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

min mamma tror att jag är lesbisk typ och mobbar mig för jag råka få munherpes,

haha snäll mamma XD


   
SvaraCitera

Sabbo:

ja men jag vill veta hur ni skulle reagera som förälder ?

HAR MIN FINA FLICKA SEX? *slår sönder inredningen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahhahah!


   
SvaraCitera

Sabbo:

hur skulle du reagera ?

Jag hade blivit förbannad, av ren skyddsinstinkt eller vad man ska kalla det. Men hade killen i fråga varit en respekttabel man så hade jag dock tillåtit det, om inte, hade jag skrämt upp honom tillräckligt mycket för att han aldrig skulle våga sig nära min dotter igen.
Hon hade säkert hatat mig för det, men en 14 åring begriper sig inte på sådana saker, även om hon tror att hon gör det.

Hade jag haft en son på 14 som låg med en 18 åring (vilket inte kan hända, men om) så hade jag varit stolt över honom, och upplyst honom om att absolut inte göra kvinnan gravid. Eftersom att allting då kommer gå åt helvete för honom.

Fan, nu vill jag ha barn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle anmält snubben. Och övervakat dottern.


   
SvaraCitera

Jag tänker mig att jag hade blivit hysterisk och anmält killen för våldtäkt mot barn. Eller så hade jag inte brytt mig. Förmodligen det senare.


   
SvaraCitera

majkie2:

Hade jag haft en son på 14 som låg med en 18 åring

Trodde du mena att "din 14åriga" son skulle legat med en manlig 18årig!!!!! xD
Förstod dock senare när jag läste "göra kvinnan gravid"

[party]


   
SvaraCitera

määki:

!!!!! xD

[cute]


   
SvaraCitera

määki:

Trodde du mena att "din 14åriga" son skulle legat med en manlig 18årig!!!!!

Ja då jävlar hade det tagit hus i helvete


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Ja då jävlar hade det tagit hus i helvete

Jo, jag hade nog letat fram geväret, sedan gett mig ut på jakt. [mad] [rolleyes]


   
SvaraCitera