Aviseringar
Rensa alla

Sexuella normer och fördomar


Artie:

är de verkligen det
om de inte trodde att de skulle va så skulle de nog inte va så

Snacket är sådant iaf, sen vad alla tänker vet jag inte.

Men ja, på samma sätt som killar lärt sig att de alltid ska jaga pussy så har väl de flesta tjejer lärt sig att det är dåligt att låta någon stoppa in den.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Inte alla, är min erfarenhet, men är säkerligen många som borde skaffa flickor istället för usla män.

Blir arg när jag tänker på att män får ligga.


   
SvaraCitera
time
 time

stereo total:

Blir arg när jag tänker på att män får ligga.

[love]


   
SvaraCitera

stereo total:

Blir arg när jag tänker på att män får ligga.

[sad]


   
SvaraCitera

stereo total:

Kvinnor kan inte få orgasm utav män. Män suger på att knulla. Kvinnor behöver andra kvinnor för att uppleva njutning.

hihihi[love]


   
SvaraCitera

stereo total:

Blir arg när jag tänker på att män får ligga.

Då kan du behålla dina fingrar mellan benen


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Då kan du behålla dina fingrar mellan benen

Älskling. Du vet att jag inte ser dig som en man.


   
SvaraCitera

stereo total:

Du vet att jag inte ser dig som en man.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Bisexualitet har blivit "trendigt" - därför kallar sig allt fler idag sig för just bi. Folk som är bisexuella är allt som oftast egentligen heterosexuella som experimenterar eller vill verka frigjorda.


   
SvaraCitera

x_marty:

Bisexualitet har blivit "trendigt" - därför kallar sig allt fler idag sig för just bi. Folk som är bisexuella är allt som oftast egentligen heterosexuella som experimenterar eller vill verka frigjorda.

Källa på det, tack.


   
SvaraCitera

x_marty:

Bisexualitet har blivit "trendigt" - därför kallar sig allt fler idag sig för just bi. Folk som är bisexuella är allt som oftast egentligen heterosexuella som experimenterar eller vill verka frigjorda.

Eller så har det blivit mer socialt accepterat och folk vågar därför vara öppnare för andra alternativ än det klassiska heterosexet.

Vem vet.


   
SvaraCitera

Nachac:

Källa på det, tack.

Såvitt jag förstått grundas den här tråden i huvudsyfte för att ta reda på vad andra har för förutfattade meningar angående sexuella normer och fördomar. Därför skrev jag förstås också med mina egna ord. Därav ingen länk.


   
SvaraCitera

x_marty:

Såvitt jag förstått grundas den här tråden i huvudsyfte för att ta reda på vad andra har för förutfattade meningar angående sexuella normer och fördomar. Därför skrev jag förstås också med mina egna ord. Därav ingen länk.

Okej, så du skrev din egen fördom. Insiktsfullt.


   
SvaraCitera

lazertits:

Eller så har det blivit mer socialt accepterat och folk vågar därför vara öppnare för andra alternativ än det klassiska heterosexet.

Jodå. Den teorin är inte helt obekant för mig heller. [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

Okej, så du skrev din egen fördom. Insiktsfullt.

Nachac:

Källa på det, tack.

[ops]


   
SvaraCitera

x_marty:

Bisexualitet har blivit "trendigt"

Är benägen till att hålla med till en stor del. Inte för att jag tror att bisexualitet i originell mening är ett "heteroexperiment" och jag är knappast något konservativt/homofobiskt dumfan heller. Men hela konceptet har blivit till nån jävla modern världsvan image. Minst hälften av alla muppar på det här forumet, i bloggar, Facebook etc som jag stöter på som då ser sig själva som bi kan knappt skriva sitt namn utan att nämna sin läggning. Nej du är inte diskriminerad, det är bara inte någon som bryr sig längre. Något som stör mig ännu mer är när alla dessa kvasibohemiska människor till hipsters tror att deras "läggning" är någon "unik och/eller djup insikt".


   
SvaraCitera