Aviseringar
Rensa alla

Sexuella trakasserier från en kompis.


En tjej jag känner, brukar varje dag taffsa på både mig och andra tjejer. Ibland försöker hon stoppa in handen innanför ens underkläder och ibland kan hon hålla fast en och taffsa överallt.
Hon gör det när alla ser, men hon inser bara inte hur fel det är.
Hur många gånger jag än säger sluta, så säger hon bara att jag är överkänslig. Slår man till henne på käfften gråter hon, men efter 2 dagar fortsätter hon. Hon tycker att det är helt normalt att göra så här mot andra, bara för att hon själv inte tycker att det är något fel med det. Jag vet inte hur jag ska få henne att sluta, vad skulle ni gjort?


   
Citera

Skulle seriöst stuckit kniven i henne. Har kort stubin när det gäller sådant [cute]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Skulle seriöst stuckit kniven i henne. Har kort stubin när det gäller sådant

Hon skulle säkert fortsätta ändå [tired]


   
SvaraCitera

Schavone:

Hon skulle säkert fortsätta ändå

Bryt sönder hennes fingrar eller något.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Bryt sönder hennes fingrar eller något.

Har redan sparkat henne mellan benen, knuffat ner henne från en trapp & slängt en sten i huvudet på henne. Men efter en timmes böl kommer hon och gör det, igen.. [chocked]


   
SvaraCitera

Vad skum umgängeskrets du verkar ha. Ofta man har såna kompisar :S
Hur gamla är ni? Om ni är mer eller mindre vuxna är polis nog bästa lösningen, om ni är unga kan föräldrar vara ett bättre alternativ.


   
SvaraCitera

Schavone:

Har redan sparkat henne mellan benen, knuffat ner henne från en trapp & slängt en sten i huvudet på henne. Men efter en timmes böl kommer hon och gör det, igen.. [chocked]

Undrar vad i helvete ni är kompisar för :S

alt. troll.


   
SvaraCitera

weirdo..
sluta umgås med henne bara


   
SvaraCitera

Schavone:

t?

Jag praktiserade på ett dagis en gång, och om det var någonting jag fick med mig där ifrån så var det att barn som skriker och bråkar och tafsar för att få uppmärksamhet, GE DOM uppmärksamhet.

Jag har en kompis som brukade göra samma sak, han har dock slutat med det men...
Pröva att ge henne uppmärksamhet och försök att hitta någonting ni har gemensamt som inte innehåller att hon tafsar på dig, typ ta reda på vad hon har för hobby och prata om den så fort hon försöker tafsa.

Tror inte att våld löser det 😛
Var snäll


   
SvaraCitera

( barn som är helt dumma i huvudet slutar vara dumma i huvudet om man ger dom uppmärksamhet, dom är trotts allt inte "onda", jag kallar dom alltid bebis och börjar krama dom så mår dom jätte bra ) ( Det lät fel, men jag känner dom jag kramar så dää så!)


   
SvaraCitera

Schavone:

vad skulle ni gjort?

ta det med en vuxen person t.ex lärare, kurator och liknande.
eller dina föräldrar


   
SvaraCitera

KingGurka:

Undrar vad i helvete ni är kompisar för :S

Jag var blev kompis med henne för ungefär 4år sedan, då var hon inte sådan. Men nu på sistone har jag slutat vara med henne osv. Men hon hänger ju efter en ändå. Och det är inte unvika någon man går i samma klass som.


   
SvaraCitera

Knarko:

ta det med en vuxen person t.ex lärare, kurator och liknande.
eller dina föräldrar

Jag har sagt till lärare och hennes föreldrar, då skäller hon ut en och säger att man går bakom på ryggen på henne. Och vuxna vet hur hon håller på, men för henne är det helt normalt att göra såhär så hon bryr sig inte..


   
SvaraCitera

tjejen kanske har blivit utsatt för sexuella övergrepp..? och därför fått en vrickad syn på sex och vad som är att gå för långt


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

tjejen kanske har blivit utsatt för sexuella övergrepp..? och därför fått en vrickad syn på sex och vad som är att gå för långt

Vette fan. Inte normalt iallafall. Hon säger att hon är en kille och att tjejer är mindre värda. Också lite weird..


   
SvaraCitera