Aviseringar
Rensa alla

Sexuella trakasserier från en kompis.


Polisanmäla saken kanske biter på henne? Inget annat verkar göra det. Annars är de väl bara att göra motstånd när hon försöker med något.


   
SvaraCitera

Jag skulle kolla denna djupt in i ögonen och säga med en väldigt seriös ton att antingen så slutar den med det eller så kommer den bli ett finger fattigare.

Av någon anledning blir folk väldigt rädda när man hotar på ett lugnt sätt.


   
SvaraCitera

Schavone:

Vette fan. Inte normalt iallafall. Hon säger att hon är en kille och att tjejer är mindre värda. Också lite weird..

ok...[shake]
påminner mig om en tjej jag kände förr. rekommenderar att byta klass alternativt skola.


   
SvaraCitera

Schavone:

då skäller hon ut en och säger att man går bakom på ryggen på henne

Men wtf tjata om hjälp till hennes föräldrar eller ngt i alla fall. Om du kan putta ner henne för en trapp och kasta en sten i hennes huvud kan du väl ta att hon tycker att du snackar bakom ryggen på henne. Du gör ju det för att hon beter sig på ett sätt som besvärar dig.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

rekommenderar att byta klass alternativt skola

Går bara med henne i en månad till, sen slipper jag henne!

Dan_the_ironman:

Jag skulle kolla denna djupt in i ögonen och säga med en väldigt seriös ton att antingen så slutar den med det eller så kommer den bli ett finger fattigare.

Hon skulle inte ta det seriöst, förmodligen imitera mig.
Något som faktiskt skulle funka skulle vara att hälla vatten på hennes teckningar som hon får damp om man petar på. [rolleyes]


   
SvaraCitera

hade brukat våld
varje gång
om lärarna sagt ngt hade jag sagt till dem att jag förklarat detta för dem 1 miljon ggr men att de ej lyssnat

tror dock ej du ska göra som mig[cool]


   
SvaraCitera

Schavone:

Något som faktiskt skulle funka skulle vara att hälla vatten på hennes teckningar som hon får damp om man petar på.

gör d


   
SvaraCitera

Schavone:

Går bara med henne i en månad till, sen slipper jag henne!

ok skönt

gå inte på samma skola som henne sen och sluta umgås så slipper du henne. hör aldrig av dig mer. så gjorde jag [smile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

gör d

Hon kommer förmodligen att slå ihjäl mig men.. O.o


   
SvaraCitera

Schavone:

Hon kommer förmodligen att slå ihjäl mig men.. O.o

slå tillbaka. Eller så säger du till henne att nästa gång hon gör detta så pajjar du henne teckningar. Så kan hon inte bli förbannad på samma sätt.


   
SvaraCitera

Lasersköld.


   
SvaraCitera

Nej men seriöst, vad är det för fel på henne?
Har du pratat med någon lärare om detta?


   
SvaraCitera

krasch:

Nej men seriöst, vad är det för fel på henne?
Har du pratat med någon lärare om detta?

Något stort fel!
Ja, jag har sagt det till min mentor. Men han sa bara ''ta det inte personligt'', sedan sa han att han pratat med henne.. och hon hade bara sagt ''ja, men jag skojar ju bara'. Sen blev det inge mer med det. :/


   
SvaraCitera

Hon kanske är lebb och tycker dina tuttar ser mysiga ut.


   
SvaraCitera

Schavone:

Ja, jag har sagt det till min mentor. Men han sa bara ''ta det inte personligt''

Då tycker jag att du ska visa för läraren hur bekvämt det är att bli tafsad på av någon man absolut inte önskar bli berörd på sådant sätt av. (vet att du inte kommer göra, och det vore dumt. men jag blir så jävla förbannad på sådana lärare)

Schavone:

sedan sa han att han pratat med henne.. och hon hade bara sagt ''ja, men jag skojar ju bara'. Sen blev det inge mer med det. :/

:S
Var tydlig med att du inte tar det som skoj inför läraren. Blir det för mycket tycker jag att du ska dra in kurator och rektor i det hela också.
Ett nej är ett nej.


   
SvaraCitera