Aviseringar
Rensa alla

Sexuella trakasserier: på krogen/på fest


Det är tyvärr typ standard

Går därför sällan ut/på större hemmafester. Håller det litet och med människor jag litar på inte ser mig som endast 1 kropp. 


   
SvaraCitera

terrormat:

jag med.

hur? om du vill säga


   
SvaraCitera

du gillar att suga kuk, va? hur många har du runkat av? det syns att du är kåt, du är en sådan som haft sex med många, eller hur? snälla, följ med mig ner i källaren. du får plats med minst tio kukar i munnen. följ med hem till mig så kan vi ha det lite mysigt. du kan få träffa mina kompisar, jag fixar drinkar till dig. vill du vara med i en porrfilm? följ med mig in i den där busken. 


   
SvaraCitera

kukoxo:

hur? om du vill säga

var ute en kvall men var inte sarskilt full. borjade plotsligt svettas floder och kanna mig yr och sedan svimmade jag. akte till akuten och dar sa de att det mest troliga var att jag blivit drogad.

minns att tva killar var ganska pa mig den kvallen och att jag stallde ner min drink pa ett bord och vande mig om (dumt men tankte liksom inte pa att nagot kunde handa) for att prata med en av dem, innan det madde jag fint


   
SvaraCitera

En gång, av en bög........ Han tog mig på räva. Reagerade inte så mycket sa väl typ "jävla bögjävel" och gick. 

Senare samma kväll så låg samma kille utanför ned mot resecentrum med gissningsvis spräckta ögonbryn, bruten näsa och annat smått och gott. Han fick hjälp av personal. Tyckte lite synd om honom nästan ändå. Eller ehh, vettefan.


   
SvaraCitera

Gruvan:
En gång, av en bög........ Han tog mig på räva. Reagerade inte så mycket sa väl typ "jävla bögjävel" och gick. 

Senare samma kväll så låg samma kille utanför ned mot resecentrum med gissningsvis spräckta ögonbryn, bruten näsa och annat smått och gott. Han fick hjälp av personal. Tyckte lite synd om honom nästan ändå. Eller ehh, vettefan.

lol att använda sexualitet som skällsord


   
SvaraCitera

det är ju inte ens säkert att han var bög. 


   
SvaraCitera

amsi:
det är ju inte ens säkert att han var bög. 

Det var två år sedan eller så. Kommer som sagt inte ihåg exakt vad jag sa men brukar vara rätt dragen så något liknande kom väl ur munnen. Inget jag mår dåligt av nu i efterhand direkt.


   
SvaraCitera

Gruvan:

Det var två år sedan eller så. Kommer som sagt inte ihåg exakt vad jag sa men brukar vara rätt dragen så något liknande kom väl ur munnen. Inget jag mår dåligt av nu i efterhand direkt.

vad spelar det för roll? dumt att komma med sådana förolämpningar. 


   
SvaraCitera

amsi:

vad spelar det för roll? dumt att komma med sådana förolämpningar. 

Möjligt, men så blev det! 


   
SvaraCitera

Gruvan:

Möjligt, men så blev det! 

lol. 

"oj jag råkade knivhugga din mamma och resten av din familj, så blev det!" 


   
SvaraCitera

terrormat:

var ute en kvall men var inte sarskilt full. borjade plotsligt svettas floder och kanna mig yr och sedan svimmade jag. akte till akuten och dar sa de att det mest troliga var att jag blivit drogad.

minns att tva killar var ganska pa mig den kvallen och att jag stallde ner min drink pa ett bord och vande mig om (dumt men tankte liksom inte pa att nagot kunde handa) for att prata med en av dem, innan det madde jag fint

: (


   
SvaraCitera

amsi:

lol. 

"oj jag råkade knivhugga din mamma och resten av din familj, så blev det!" 

Vad du förstorar grejer. En liten skit-incident som skedde på krogen för två år sedan. Tänk om jag inte ens använde ordet jag gjorde? Gissade bara vad som kan komma ut efter ett par öl och sprit.  Tyck vad du vill och släpp det... Svårt att ändra situationen. 


   
SvaraCitera

varfor anvands "bogjavel" ens som forolampning? ar det varre att vara bog an straight? sallan att nagon skulle saga "javla hetero!!!" 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

S3ON:
en sån hät tråd skapades väl nyligen??? lr har jag drömt det kanske ok

S3ON:
ojdå läste tydligen inte rubriken, eller ändrades den?? aldrig varit på fest/krog Rodnar

Ts har gjort två trådar, med olika rubriker.  http://ungdomar.se/forum/thread/sexuella-trakasserier-utomhus-pa-allmaena-platser/last#forum_post_last


   
SvaraCitera