Aviseringar
Rensa alla

Sexuella trakasserier?


såna som han ger oss frisörer ett dåligt namn! [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

såna som han ger oss frisörer

Klipp mitt hår!!!!!


   
SvaraCitera

isola:

Klipp mitt hår!!!!!

Okej [crazy] Är dessutom trevlig utan att va obehaglig [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Okej Är dessutom trevlig utan att va obehaglig

Du har fått det omdömet?
Av någon annan än din mammi lix[wink]


   
SvaraCitera

isola:

Av någon annan än din mammi lix

Åh dum du e [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gränsen mellan sexuella trakasserier och raggande är ganska... luddig. Rent spontant tycker inte jag att det är sexuella trakasserier. Snarare osmaklighet (sexpratet), desperat intensivraggande (komplimangerna) och... tja... öronmassagen kanske skulle kunna klassas som sexuella trakasserier... men... nja. Han kallade dig inte för sin lilla slyna, berättade att han vill köra upp en gurka i din vagina eller tryckte en halvt erigerade penis i ryggen på dig... så om du skulle anmäla honom, tror jag inte att det skulle hända så mycket. Men du kanske kan säga till hans arbetsgivare att du tyckte att han var obehaglig. Han kanske har gjort så mot fler kunder? Har han det så kan det ju inte fortsätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Men du kanske kan säga till hans arbetsgivare att du tyckte att han var obehaglig. Han kanske har gjort så mot fler kunder? Har han det så kan det ju inte fortsätta.

🙂


   
SvaraCitera

Vadårå? Han var ju uppenbart bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skärp dig för fan, säg till honom att ge fan i att tafsa. Sitt inte där som någon oskyldig liten flicka, då ger du bara honom klartecken att fortsätta sitt skit.


   
SvaraCitera

isola:

att han pratade om sex går att anmäla, ja.

Ehh nej? Hon hade bara kunnat säga att hon inte ville höra, så enkelt hade det varit.

Om du gör en anmälan kommer du bara att göra dig till åtlöje. Bara för att du tog illa upp, så är det inte ett lagbrott.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Ehh nej? Hon hade bara kunnat säga att hon inte ville höra, så enkelt hade det varit.

Det går ändå att anmäla[rolleyes]


   
SvaraCitera

:/


   
SvaraCitera

metafor:

Men du kanske kan säga till hans arbetsgivare att du tyckte att han var obehaglig. Han kanske har gjort så mot fler kunder? Har han det så kan det ju inte fortsätta.

Hur vet du att han inte var egen företagare?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Det går ändå att anmäla[rolleyes]

Mm, visst och jag kan anmäla mammor som ammar offentligt för att jag tycker det är vidrigt och vedervärdigt, men det skulle inte hända något med anmälan eftersom det (tyvärr) inte är ett lagbrott.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Mm, visst och jag kan anmäla mammor som ammar offentligt för att jag tycker det är vidrigt och vedervärdigt, men det skulle inte hända något med anmälan eftersom det (tyvärr) inte är ett lagbrott.

Du tror att det är samma sak?


   
SvaraCitera

isola:

Du tror att det är samma sak?

Det är samma princip.


   
SvaraCitera