Aviseringar
Rensa alla

Sexuellt Utnyttjad Av Brorsan.


sjöhest:

8-9.

skulle nog inte säga att det är fullt normalt ändå.. är man benägen att hota och manipulera för att utföra sexuella handlingar mot folk som ej vill och dessutom är barn i den åldern är man med största sannolikhet det i äldre dar också.. 🙁 

  


   
SvaraCitera

Om ngn skadat dig och du inte kommit över det, bör du prata om det med den personen som gjorde det
går/blir det inte bättre så får du antingen söka proffessionell hjälp eller försöka hitta sätt att
leva med det & komma över det värsta

Tycker som sagt du ska börja prata med honom. Försök ta reda på om han ångrar det och om han skulle göra om det. så fort du får reda på att han typ skäms/ångrar det & att han inte skulle göra om det, så kmr det kännas bättre. Sådant är värt mer än ett Förlåt


   
SvaraCitera

Jollikollilolli:
När jag var 6 år så hände något som jag fortfarande har starka minnen av.
Min store brorsa som då var 15 år Utnyttjade mig sexuellt i utbyte mot saker.
Jag var för liten för att faktiskt förstå vad som höll på att hända, han sa att ''om du låter mig visa en sak på dig så får du alla chokladbollar i kylen'', jag visste inte vad han skulle visa men såklart gick jag med på det, liten och förstod inte mycket. Så han gjorde massa saker där nere på mig bla. saker som gjorde ont. Han sa också att om jag sa till mamma så skulle han berätta min hemligaste hemlis.
Nu är det 10 år sen det hände och jag tänker fortfarande på det. Min brorsa tror att jag var för liten för att komma ihåg, men det är det ända jag ser när jag kollar på honom. För någon vecka sedan snackade jag med min syster om det som är 2 år äldre. Tog mig 10 år men när jag äntligen sa det så berättade hon att han hade gjort samma med henne när hon var mindre, men hon hade inte sagt något för hon tänker inte på det längre och hon bryr sig inte så mycket längre om det, och hon och han har världens bästa relation trots det som hände. Är det något fel på mig som ältat det i 10 år, överdriver jag..?

Det är våldtäkt....jag skulle gå direkt till polisen, inte ens gå till föräldrarna först... Har man en gång varit sexförbrytare så är man alltid det. Och om du tar steget och anmäler honom så finns det en chans att du "räddar" många andra barn från samma. Du vet inte vad han kommer göra mot sina barn i framtiden. Det kan vara jobbigt att anmäla eftersom han är din bror. Men han var 15. Han visste att det var fel men fortsatte ändå. Anmäl!!


   
SvaraCitera

Detta är ju jätte allvarligt! Du måste prata med dina föräldrar eller med din bror.


   
SvaraCitera