Aviseringar
Rensa alla

shit oj nej


Ämnesstartare

har slut på värktabletter, barnmorskan jag talat med sa "ät tabeltter var 6 timme"

Kan man riga på hos grannen mitt i natten och fråga om ipren/ibumetin/burana???? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

edu gravid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Kan man riga på hos grannen mitt i natten och fråga om ipren/ibumetin/burana????

Såhär dags... så får det isåfall vara en jäääävligt snäll granne. Har du ingen kompis som du kan fråga såhär dags?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

edu gravid?

aa
coolt va, en um-bebis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har du ingen kompis som du kan fråga såhär dags?

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

um-bebis

serriöst?![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta hon loggar ut nu...kommer inte kunna sova -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

serriöst?!

[wink]

Redbulls:

ofta hon loggar ut nu...kommer inte kunna sova -.-

hörde när jag kom tillbaka till skolan att ngn sagt att jag inte varit i skolan för jag fött barn. Det var roligt. Särskilt som jag var borta typ 2-3 månader bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hörde när jag kom tillbaka till skolan att ngn sagt att jag inte varit i skolan för jag fött barn. Det var roligt. Särskilt som jag var borta typ 2-3 månader bara.

såå du skoja bara eller vadå?[rolleyes]

edit..nvm, 2-3 månader, jag fattar[blush]lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

såå du skoja bara eller vadå?

ja. vad annars, är jätteosyndig osv. Usch, barn.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

2-3 månader, jag fattarlol

fattante?

i skolan hade jag inte ens antytt att jag skulle ha barn, dom bara hittade på det ändå [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det har jag gjort.

men dina grannar verkar så gosiga och söta, är lite rädd för mina och har inte lika dödsont som du hade [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

i skolan hade jag inte ens antytt att jag skulle ha barn, dom bara hittade på det ändå

jag är väldigt förvirrad nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men dina grannar verkar så gosiga och söta, är lite rädd för mina och har inte lika dödsont som du hade [sad]

Mm hon var söt den grannen faktiskt. Fast nu har jag inga söta grannar längre tror jag. Har flyttat två ggr sedan den tråden. Fast en tant här verkar nice.


   
SvaraCitera