Aviseringar
Rensa alla

Shopping i Stockholm


Ämnesstartare

Nu är det så att jag vanligtvis bor i en liten håla och åker sällan till stora städer, jag ska tillbringa en dag i stockholm nästa vecka och skulle behöva lite shopping tips, tänkte köpa med mig en hel del kläder och dylikt.

Vill ha namn på moderna afärrer, jag gillar mycket old school kläder så som 50-70 tal, men även lite mer nyare kläder.

Är ute efter flera par jeans, sweatshirts, jacka, skor (ben sherman) +, t-shirts, sjal, byxor, bälte, läderarmband, skjortor, solglasögon (ray ban wayfarers).

Tack på förhand.


   
Citera
Ämnesetiketter

kan bara skivgrejs och då är det väl nostalgipalatset+dgr som har något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk till drottninggatan och du lär finna vad du söker.


   
SvaraCitera

Du får inte ha Ben Sherman ifall du inte äger kängor, hängslen och har rakad skalle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Du får inte ha Ben Sherman ifall du inte äger kängor, hängslen och har rakad skalle.

WAH, jag köpte en Ben Sherman-jacka för ett tag sen. [surprised]


   
SvaraCitera

Adde88:

WAH, jag köpte en Ben Sherman-jacka för ett tag sen.

Då blir jag tyvärr tvungen att känga ner dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Du får inte ha Ben Sherman ifall du inte äger kängor, hängslen och har rakad skalle.

Jodå, hängslen har jag, men dom använder jag aldrig, kängor är skit och skulle aldrig raka min skalle, nåt mer mainstream får man leta efter, alla rakar sina skallar nu för tiden "det är så skönt och stilrent", fy fan för att se ut som ett ollon.

Så drottninggatan har mycket klädbutiker?


   
SvaraCitera

Terrible:

Vill ha namn på moderna afärrer, jag gillar mycket old school kläder så som 50-70 tal, men även lite mer nyare kläder.

MQ, Topman, T-shirtstore och Beyond retro är bra


   
SvaraCitera

Terrible:

Jodå, hängslen har jag, men dom använder jag aldrig, kängor är skit och skulle aldrig raka min skalle, nåt mer mainstream får man leta efter, alla rakar sina skallar nu för tiden "det är så skönt och stilrent", fy fan för att se ut som ett ollon.

Tror inte vi tänker på samma sak då det knappast är mainstream att vara skinhead.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera