Aviseringar
Rensa alla

Should I do this?


Ämnesstartare

Ok, så idag frågade jag min crush om han ville hänga med ut i helgen, han sa "vi får se, vi hörs"... Borde jag smsa honom i helgen och fråga om han skulle med, eller skita i det?? Ahhh... Varför är dethär så svårt?


   
Citera
reben

vänta till torsdag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vänta till torsdag

Eller så skriver jag bara på lördag dag typ?


   
SvaraCitera

mimmigris:

Eller så skriver jag bara på lördag dag typ?

han kanske redan har andra planer då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

han kanske redan har andra planer då

Sant, så jag ska skriva "skulle du med ut på lördag" på torsdag alltså?


   
SvaraCitera

mimmigris:

Sant, så jag ska skriva "skulle du med ut på lördag" på torsdag alltså?

"vad ska du göra på lördag" hade jag frågat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

"vad ska du göra på lördag" hade jag frågat

Du tycker att jag ska fråga om han ska med ut igen?


   
SvaraCitera

mimmigris:

Du tycker att jag ska fråga om han ska med ut igen?

Gör såhär.

Gå ut i badrummet eller något där ingen ser dig, hoppa runt och få ut lite ilska ur kroppen. Sedan skriver du till honom utan att tänka på det.

Om du får ett nej, dvs svaret du inte vill ha, så fuck ta honom i rumpan. 
Låt han vara tråkig och så, då är han förmodligen inte rätt person för dig. Om han inte ens säger en anledning att inte joina dig så vad är det för en person? ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Gör såhär.

Gå ut i badrummet eller något där ingen ser dig, hoppa runt och få ut lite ilska ur kroppen. Sedan skriver du till honom utan att tänka på det.

Om du får ett nej, dvs svaret du inte vill ha, så fuck ta honom i rumpan. 
Låt han vara tråkig och så, då är han förmodligen inte rätt person för dig. Om han inte ens säger en anledning att inte joina dig så vad är det för en person? ;(

Grejen är att vi jobbar ihop (hehe)! och vi har varit vääääldigt på varandra när vi jobbat (flörtat alltså)... Det va tom han som frågade om mitt nr!! Meeeen jag vill inte vara för på, och om han inte kan så vill jag inte vara den som föreslår något igen... För jag vill inte vara för på, och jag vet inte hur man tar initiativ osv. på rätt sätt för det har alltid varit killar som har kommit till mig, men jag gillar verkligen denhär killen... Why? idk, men jag gör det!


   
SvaraCitera

mimmigris:

Grejen är att vi jobbar ihop (hehe)! och vi har varit vääääldigt på varandra när vi jobbat (flörtat alltså)... Det va tom han som frågade om mitt nr!! Meeeen jag vill inte vara för på, och om han inte kan så vill jag inte vara den som föreslår något igen... För jag vill inte vara för på, och jag vet inte hur man tar initiativ osv. på rätt sätt för det har alltid varit killar som har kommit till mig, men jag gillar verkligen denhär killen... Why? idk, men jag gör det!

Asså, hum.

Jag tror inte att du har funnit dig själv som person ännu. Ska inte säga att jag heller har gjort det, men jag är på G.

Efter jag själv "dejtat" och varit på G med ett par (ja tjejer), så har jag märkt vissa saker som jag har gjort..

Jag har försökt att vara mig själv, lite för mycket, lite för snäll tror jag.. Jag har varit väldigt underlägsen och typ inte vågat riktigt..

Men nu på senare tid har jag frågat saker som jag vill ha svar på, jag har vågat ta initiativ, jag vågar att visa mig själv.

Om personen inte tycker om mig, så gör förmodligen någon annan det... Hellre att man är sig själv och frågar saker från början än att man visar sig svag och inte vågar fråga saker.
Visst, man vill ju vara lite tillbakadragen och lite osäker kanske, men ibland har det visat sig att det har gjort motsatta verkan och jag har istället förlorat tjejer på grund av det! 🙁

Så.. Idag är jag en person som vågar fråga och ta initiativ, och jag gör helt enkelt saker som gör MIG glad, och jag låter den andre personen göra saker som gör DEN glad. Sedan är det bara att gilla läget.

Vill du prata mer om något så finns jag på PM =) Självklart även i tråden!

Våga vara dig själv helt enkelt, våga visa att du tycker om honom, visa intresse, ge honom din uppmärksamhet, gör saker som du vill. Gör saker som gör DIG glad! Om du blir glad av att han kommer, fråga om han vill komma och säg att det skulle göra dig jätteglad! Säg som det är 😀


   
SvaraCitera