Aviseringar
Rensa alla

should i stay or should i go?


Ämnesstartare

har tappat motivationen helt, att det är mörkt och dystert ute, att polarna dissar och att jag knappt sovit nåt inatt är inte direkt nåt som motiverar mig att dra till gymmet nu ikväll

anyways, jag borde dra då det är nu det börjar ge lite resultat, jag menar jag träffade en random snubbe på stan idag som frågade om jag kunde köpa cigarretter till honom, bara det borde ju vara ett tecken på att jag ser ut att vara 18 eller äldre, för några månader sen såg jag ut att vara 13 but no more

kom igen! tvinga mig! motivera mig! måste iväg även om det suger att dra ensam, det har gått förut men blir segt i längden >_<


   
Citera
Ämnesstartare

går du får du en avsugning utan tänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

går du får du en avsugning utan tänder.

HNNNNNNNNNNNNNGH!!!! working on it.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får mer energi sen. [smile]

Blev vilseledd av titeln! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå inte! tänk på vad som skadar flest inom räddningstjänsten och polisen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I DID IT!!![bigcheers] 1½ timme och nu har jag käkat typ ett kilo spaghetti, jag SKA bli stor!

Zhemchug:

Blev vilseledd av titeln!

förlåt[sad] cookie?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre alternativ för rubrik: Should I stay or should I blow?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Bättre alternativ för rubrik: Should I stay or should I blow?

[blush]

...

nu återstår bara att jag inte krökar i helgen vilket är lättare sagt än gjort då jag fått med mig ett tiotal människor till krogen -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

kom igen! tvinga mig! motivera mig! måste iväg även om det suger att dra ensam, det har gått förut men blir segt i längden >_<

Om du inte går kommer du aldrig nå den perfekta drömmen för var man; Att ha samma kroppsbyggnad som en mäktigt byggd björn!!! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

förlåt[sad] cookie?[cute]

Ja tack! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Om du inte går kommer du aldrig nå den perfekta drömmen för var man; Att ha samma kroppsbyggnad som en mäktigt byggd björn!!!

och nu har jag gått upp nästan 3 kilo på den här veckan! snart blir jag stor och folk slutar retas med mig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

och nu har jag gått upp nästan 3 kilo på den här veckan! snart blir jag stor och folk slutar retas med mig 😀

Hur mycket väger du nu då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Hur mycket väger du nu då?

fortfarande för lite[blush]


   
SvaraCitera

blackorwhite:

har tappat motivationen helt, att det är mörkt och dystert ute

prova extra d-vitamin! (och inte dom klena grejerna dom har på apoteket då)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

fortfarande för lite

Själv är man en mäktig koloss runt 100 bastanta kg! Inte många vågar stå i min väg, och de som gör det finner sig själva drabbade av björnens vilda vrede! [cool]


   
SvaraCitera