Aviseringar
Rensa alla

siceps förutspår din framtid


Ämnesstartare

shatter:
shooootttt 

du får ett högt uppsatt jobb inom socialförvaltningen och min spåkula spelar upp händelser där du skäller på din dotter för hon har börjat använda bh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : för tydligen så kommer din fru vara en kurvig brud med långt mörkt hår.

nice, hoppas

siceps : ditt jobb: skriva arga spalter i tidningen Metro Uppsala för tv4 hade inte en HDkvalité på morgonprogrammet

hmm, jag kommer bli en surgubbe alltså. men låt gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Spå på!

du skaffar inte flickvän förrän du e 30 men vad gör det!! min spåkula berättar att du skaffar fina vänner, lennart och anders och dina sista år som ungkarl kommer va guldvärda. du blir otroligt liberal i dina åsikter så liberal att jag och rödinajäveln får damp i omgångar men låt gå, du e byns hippie men ba så länge du e nöjd så e allt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok säg


   
SvaraCitera

siceps : du skäller på din dotter för hon har börjat använda bh

haha, ser mig själv stå där och skrika på henne 
"VAD ÄR VI??? VILKA HATAR VI???? VAD SKA VI GÖRA ÅT DET???? KROSSA PATRIKARIATET!!!!"  
Fast nä, så hemsk är jag inte Rodnar


   
SvaraCitera

haha do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Ahh shit bror...

min spåkula spelar upp en apatisk stekarn men i sommar, antingen i år eller nästa år. ba det e sommar så kommer du fatta tycka för en speciell och mkt lyckligt lottad tjej. det blir lite trubblet i höst men du lämnar um allt mer och sidan och utvecklar dig själv, just nu e du ett fattigt ledset frö men i slutet av året kommer du va en strong handsome and proud motherfucker. med antagligen en tjej vid sidan om dig. du skaffar inte ba ett barn utan TRE, två sönder och en dotter. jag ser hur du kramar din fru bakifrån när hon gör pannkakssmet awww i alla fall så blir allt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
eyyy yoooo hows it poppin

du finner din flickvän på ett internetforum du e först lite osäker o ba ma vem faaaan e det jag klarar mig utan henne, men du klarar dig inte utan henne. utan ni börjar snacka riktigt mycket! ni träffas men då e hon tydligen en kille?? ja alltså the end of the story du blir gay och din inkomst: säljer antika saker på tradera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
jag vill veta också

min spåkula: jag ser en ledsen paseo som sitter på soffan med te i handen och en snäll tjejkompis som håller dig i handen. du har tydligen fått dåliga nyheter =(, du kämpar in i det sista men du klarar dig för du har underbara personer i din närhet och min spåkula hälsar att ta hand om dina vänner och visa uppskattning. jag ser dig bo i en tre:a med två döttrar, din pojkvän ser asiatisk ut. eller sydamerikansk. ser katter hemma också! du e tillfreds med livet, typiskt svenssonliv men fuck de. extraknäcker som makeupartist 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varsågod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs min behöver ej sluta lyckligt XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej *spänd* 


   
SvaraCitera

Förutspå min chans att klara kursen på språket jag har för i individuella val och vad jag bör göra för att nå det!


   
SvaraCitera
Kudhos

ha lycka till eller något nigguh 


   
SvaraCitera