Aviseringar
Rensa alla

Siden på killar?


Ämnesstartare

Hej

Vad tycker ni om sidenmaterial på killplagg? Eller andra glansiga tyger. Det passar ju på jackor, bland annat. Då menar jag "normala" plagg för ungdomar. Inte sånt från modevisningarna i Paris och Milano.

Det är snyggt med blanka tyger. Det känns modernt.
Tjejer har haft det hur länge som helst, så för dem är det inget nyskapande.


   
Citera
Ämnesetiketter

Om man gör nåt coolt av det!


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Airwaves:

Tjejer har haft det hur länge som helst, så för dem är det inget nyskapande.

Tja det beror på vad man menar. Finns nog gott om killar som väljer att ha traditionellt kvinnliga plagg på sig. Dessa brukar dock inte ligga på det hetrosexuella hållet.

Men du kan väl testa. Stringunderkläder är inte heller något direkt nytt av tjejer. Kanske skulle passa män med? [wink]


   
SvaraCitera

bara som pjyamas när man är hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja det beror på vad man menar. Finns nog gott om killar som väljer att ha traditionellt kvinnliga plagg på sig. Dessa brukar dock inte ligga på det hetrosexuella hållet.

Jag sa väl siden på killplagg?
Eller sa jag siden på tjejplagg som killar bär? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det är farligt nära att hamna på gangsta/white-trash eller gaysidan med blanka tyger men gör man det rätt kan det nog bli snyggt.

Dold text: Äger 1 sånt plagg[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför gay? Kan det inte vara metro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, ingen sidenklädd loverboy tack..


   
SvaraCitera

Jag ser inte det hända i min garderob.


   
SvaraCitera

Har du ingen egen djävla åsikt?


   
SvaraCitera

Om man är Peter Siepen kanske.


   
SvaraCitera

Usch nej. Flanell ska det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta Nachac, men ser du inte? Kan du inte läsa att jag redan talar om vad jag tycker om siden?

Eller är det bara en nonchalans vissa folk har, som gör att du inte orkar läsa alla inlägg i en tråd?


   
SvaraCitera

Jag skulle däremot inte vilja bära något siden-plagg. Obehagligt och ur min synvinkel fult.


   
SvaraCitera